Tanie czujniki cofania z allegro

Data: 2011-06-25 20:05:56
Autor: venioo
Tanie czujniki cofania z allegro
W dniu 2011-06-25 18:56, BearBag pisze:
Witam
Chciałbym poznac opinie o tych najtanszych czujnikach cofania z
wyswietlaczami led ktorych pełno na allegro. Zaczynają się juz od
60zł. Ogólnie to bym raczej tego nie kupił ale mam auto a którym było
to kiedyś montowane ale nawaliło i zostały mi dziury w zderzaku.
Pomyślałem że jak już sa to dokupie tylko chciałbym coś działającego a
nie piszczącego z byle powodu typu wilgoć po deszczu. Ktoś montował te
najtansze zestawy i może napisać jak to sie spisuje np po umyciu auta
ale po dobrej ulewie? słyszałem dawniej że te najtańsze lubią
wariować. Wadą też jest pomiar który konczy się juz 30-40cm od
przeszkody co może być troche mało przy bardzo ciasnej zatoczce :) W
każdym razie prosze o opinie bo w archiwum bardzo stare tematy...

Ja sie podepne - czy hak wystajacy na ok.20cm za zderzak moze powodowac jakies problemy typu "falszywy alarm" czy raczej kat dzialania tego ustrojstwa eliminuje takie niespodzianki?

pzdr

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-25 11:51:28
Autor: koziel
On 25 Cze, 14:05, venioo <p.wie...@onet.eu> wrote:

[...]

u mnie takich problemow nie ma - jednak mam niestandardowy czujnik:
jest zamontowany pod ramka na tablice rejestracyjna (nieidoczny
prawie). Jedynie gdy cofam z przyczepka i wykrecam pod pewnym katem,
wowczas informuje o przeszkodzie ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

http://allegro.pl/show_item.php?item=1683757984
http://allegro.pl/alufelgi-4x100-15-i1683758195.html

Data: 2011-06-29 07:21:05
Autor: BearBag
Tanie czujniki cofania z allegro
Kupiłem i zamontowałem taki najtanszy zestaw za 60zł. Sam montaż około
1godz bo musiałem zdjąć tylny zderzak. Otwory ktore miałem musiałem
powiększyć o jakieś 2mm wiertłem które było w zestawie. Wszystko
działa bardzo dobrze, pokazuje od 30cm dość dokładnie. Dzisiaj
przetestowałem nawet w burzy i nie było problemów. Także chyba nie ma
po co wywalać większej kasy.

Data: 2011-06-25 20:33:31
Autor: krzyss
W dniu 2011-06-25 20:05, venioo pisze:

Ja sie podepne - czy hak wystajacy na ok.20cm za zderzak moze powodowac
jakies problemy typu "falszywy alarm" czy raczej kat dzialania tego
ustrojstwa eliminuje takie niespodzianki?

U mnie hak nie przeszkadza, nie jest widziany przez czujniki

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===

Tanie czujniki cofania z allegro