Tanie czujniki cofania z allegro

Data: 2011-06-27 14:50:00
Autor: Bartek
Tanie czujniki cofania z allegro
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:8bbe55e1-64b5-4562-b926-c8f3cfb13607x1g2000yqa.googlegroups.com...
Witam
Chciałbym poznac opinie o tych najtanszych czujnikach cofania z
wyswietlaczami led ktorych pełno na allegro. Zaczynają się juz od
60zł. Ogólnie to bym raczej tego nie kupił ale mam auto a którym było

czesc,
i masz jakies na oku? ja bym chcial wreszcie! coś zamontować, bo widoczność w lybrzedo tylu jest do dupy.

a ktos zwas ma doświadczenia z kamera cofania? uzywal ktos?

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-06-27 19:48:00
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iu9u9o$dtg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja mam w tej chwili czujniki (zamontowane przy zakupie auta przez ASO) oraz kamerę, która dołożyłem po roku z hakiem, razem z nawigacją 2 din. Kamerka widzi dół zderzaka (bo zamontowana jest w klapie) i dzięki temu moge dojechać na centymetry. wadą jest konieczność uruchamiania navi, czego często nie robię jeżdżąc na po miescie na krótkich trasach i wtedy korzystam z czujników. Kamerka jest genialna, to zupełnie "inna bajka", widac bardzo dobrze, ze dwa razy uratowała np. dzieciaka sąsiadów, który wbiegł za moje auto (choć prędkosć niewielka, to czujniki zareagowały jak już prawie przebiegł). W nocy obraz jest czarno biały, ale światłą cofania wystarczają, żeby wyraźnie widzieć co jest za autem. Montaż upierliwy, ale poza tym to same plusy.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-27 20:32:42
Autor: Papkin
[...]

tez planuje kamere tylko jaki model posiadasz - link? Masz w srodku auta czy na zewnatrz (wtedy napisz co ile trzeba myc szkielko by bylo cos widac...)

dzieki

Data: 2011-06-27 20:45:08
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4e08cccf$1news.home.net.pl...
tez planuje kamere tylko jaki model posiadasz - link? Masz w srodku auta czy na zewnatrz (wtedy napisz co ile trzeba myc szkielko by bylo cos widac...)

Kamerka aftermarketowa do outlandera (mam lancera, ale mocuje się bez przeróbek w wersji sportback):
http://allegro.pl/kamera-cofania-kolor-mitsubishi-outlander-i1672879204.html#gallery
Co do mycia... bo ja wiem, przy myciu auta myje się sama ;-) Przecierałem może ze dwa razy, bo rzeczywiście ciężko było coś zobaczyć.
Nie piszesz o jakie auto chodzi, ale kup dedykowaną, nie będzie problemu z montażem, no chyba, że to jakieś wyjątkowo rzadkie wozidło, może być ciężko znaleźć.