Tanie duĹĽe tanie auto - jakie ?

Data: 2011-07-02 22:12:53
Autor: Bydlę
Tanie duĹĽe tanie auto - jakie ?
On 2011-07-02 20:52:10 +0200, " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

Chce: tanie, duże, tanie, ciężkie, mocne, tanie, ciche, tanie.

Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:

<http://allegro.pl/i1680599783.html>

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 20:58:20
Autor: Robert Rędziak
Tanie duĹĽe tanie auto - jakie ?
On Sat, 2 Jul 2011 22:12:53 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com>
wrote:

Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:

<http://allegro.pl/i1680599783.html>

 Popsuć chyba nie popsuje. A co będzie, je¶li zgubi?

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-07-02 22:30:01
Autor: Paweł W.
Tanie duże tanie auto - jakie ?

Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:

<http://allegro.pl/i1680599783.html>

Ciekawe ile OC za to trzeba zapłacić ;-p

p.

Data: 2011-07-02 22:44:33
Autor: megrims
Tanie du�e tanie auto - jakie ?
W dniu 2011-07-02 22:30, Paweďż˝ W. pisze:
Wprawdzie rocznik nie ten i ciut dro�sze, ale powinno by� OK:

<http://allegro.pl/i1680599783.html>

Ciekawe ile OC za to trzeba zap�aci� ;-p

p.

a ile ma gwiazdek w euro NCAP

Data: 2011-07-02 23:28:51
Autor: BydlÄ™
Tanie du�e tanie auto - jakie ?
On 2011-07-02 22:44:33 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

W dniu 2011-07-02 22:30, Paweďż˝ W. pisze:
Wprawdzie rocznik nie ten i ciut dro�sze, ale powinno by� OK:

<http://allegro.pl/i1680599783.html>

Ciekawe ile OC za to trzeba zap�aci� ;-p

a ile ma gwiazdek w euro NCAP

Na obydwa pytania nie znam odpowiedzi, ale w świetle poprzednich Michała poszukiwań:

<http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/f30e7679f2c2e916/5a3b07c4847d0d01?hl=en&lnk=gst&q=to++skot#5a3b07c4847d0d01>

Jasne staje się, dlaczego obecne ściąga przy każdej prędkości.
:-)

--
BydlÄ™

Data: 2011-07-02 23:29:44
Autor: Michał
Tanie du?e tanie auto - jakie ?
On 2011-07-02 22:44:33 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

> [...]

f2c2e916/5a3b07c4847d0d01?hl=en&lnk=gst&q=to++skot#5a3b07c4847d0d01>

Jasne staje się, dlaczego obecne ściąga przy każdej prędkości.

nie przy każdej, ponad 170km/h jedzie raczej prosto,
i zależy jak go hukn±ć o krawężniki to "się prostuje"

pozdrawiam.

Data: 2011-07-03 00:20:10
Autor: Michał
Tanie duże tanie auto - jakie ?
Paweł W. <pawunio.wytnij@wytnij.onet.pl> napisał(a):

> Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:
>
> <http://allegro.pl/i1680599783.html>

Ciekawe ile OC za to trzeba zapłacić ;-p

do prywatnych jak się da (jak mi nie przedłuż±) nie płace OC :)

Data: 2011-07-03 12:47:19
Autor: elmer radi radisson
Tanie duże tanie auto - jakie ?
On 2011-07-02 22:12, Bydlę wrote:

Chce: tanie, duże, tanie, ciężkie, mocne, tanie, ciche, tanie.

Wprawdzie rocznik nie ten i ciut droższe, ale powinno być OK:

<http://allegro.pl/i1680599783.html>

Wiesz ze po tym zapytaniu tez zaczalem patrzec po ile "na allegrze"
chodza SKOTy? :)

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-07-03 14:20:08

[...]