Tanie du¿e tanie auto - jakie ?

Data: 2011-07-02 21:53:51
Autor: to
Tanie du¿e tanie auto - jakie ?
begin  MichaÅ‚
cena: 7k pln ?

Lancii K nie chce bo strasznie niebezpieczne, i słąbo skręca(nawet
coupe). XM tez nie chce bo niebezpieczne.

Już Ci mówiłem, żebyś Mondeo mk2 2.5 V6 kupił. W podanej cenie bez problemu znajdziesz sensownie utrzymany egzemplarz. Auto dobrze się prowadzi, a ten silnik dobrze znosi LPG. A jak nie, to może jakaś Omega.

Data: 2011-07-03 00:40:49
Autor: Maciej M.
Tanie duże tanie auto - jakie ?
On 2011-07-02 23:53, to wrote:
begin  MichaÅ‚

cena: 7k pln ?

Lancii K nie chce bo strasznie niebezpieczne, i słąbo skręca(nawet
coupe). XM tez nie chce bo niebezpieczne.

Już Ci mówiłem, żebyś Mondeo mk2 2.5 V6 kupił. W podanej cenie bez
problemu znajdziesz sensownie utrzymany egzemplarz. Auto dobrze siÄ™
prowadzi, a ten silnik dobrze znosi LPG. A jak nie, to może jakaś Omega.

XM to auto dla świadomych użytkowników i tych, co mają budżet zdecydowanie większy niż 7kzł rozciągnięty na 25kkm.

Omega zgnije szybciej niż oba w/w zaczną gnić.

Pozostaje jeszcze Renault Safrane V6 lub Peugeot 605 V3, oba 3l.

Szczególnie to pierwsze po liftingu pasuje do wymagań, ale podaż homeopatyczna...

Również Lancia Kappa nie jest zła, zdecydowanie można też pomyśleć o Nissanie Maxima czy Toyocie Camry.

Sam osobiście wybierałbym między Safrane/Kappą a Camry/Maximą z 605tką gdzieś po środku.

Tak czy siak każdy samochód za 7kzł będzie wymagał doinwestowania... bez dwóch zdań w szczególności takie z V6. I tego trzeba mieć świadomość.
--
MM

Data: 2011-07-02 23:00:59
Autor: to
Tanie du¿e tanie auto - jakie ?
begin Maciej M.
Omega zgnije szybciej niż oba w/w zaczną gnić.

Ale on chce 25 tys. km tym zrobić. Przez tyle czasu nagle zgnije?

Data: 2011-07-03 13:12:48
Autor: Maciej M.
Tanie duże tanie auto - jakie ?
On 2011-07-03 01:00, to wrote:

Omega zgnije szybciej niż oba w/w zaczną gnić.

Ale on chce 25 tys. km tym zrobić. Przez tyle czasu nagle zgnije?

Dokończy gnić...

--
MM

Data: 2011-07-02 23:51:29
Autor: Micha³
Tanie du¿e tanie auto - jakie ?
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisa³(a):
On 2011-07-02 23:53, to wrote:
> [...]

XM to auto dla świadomych użytkowników i tych, co mają budżet zdecydowanie większy niż 7kzł rozciągnięty na 25kkm.

XM odpada na bezpieczeñstwo, podobno zawieszenie tanie jak siê spierniczy, tañsze ni¿ Safrane1 czy Infiniti Q45.

Omega zgnije szybciej niż oba w/w zaczną gnić.

Omega nie, bezpieczeñstwo, za ma³e, za lekkie, i full wypas to golas ¿e hej.

[...]

mam oba lancie k i safrane, ju¿ takich nie chce,
toyota camry mnie odrzuci³a (je¼dzi³em 3000km modelem 2006 SYF
gorsze ni¿ Safrane mimo ¿e 15lat nowsze).
Maxime nie chce je¼dzi³em nim 2000km (tz jakim¶ czym¶ na tej
samej platformie, fotkê mu zrobi³em: http://www.imageupload.org/?
d=D4F40E181 ) tez z³e. G³o¶nie strasznie i z³e - ale skrzynia super
bez stopniowa, camry by³a cicha ale do 100km/h.

[...]

7k bez doinwestowania :) nawet mu oleju nie wymienie.
(w aktualnym nie wymieni³em prawie 40kkm ;) )

pozdrawiam.

Data: 2011-07-03 02:07:39
Autor: venioo
Tanie du¿e tanie auto - jakie ?
W dniu 2011-07-03 01:51,  Micha³ pisze:
7k bez doinwestowania :) nawet mu oleju nie wymienie.
(w aktualnym nie wymieni³em prawie 40kkm ;) )

w safranie, ktora niedawno kupiles po dajewoo?
przestan bajki pisac, wroc do rzeczywistosci, skoncz gimnazjum, potem zrob prawko i tu wroc.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-07-03 00:17:57
Autor: Micha³
Tanie du¿e tanie auto - jakie ?
venioo <p.wienke@onet.eu> napisa³(a):
> [...]

w safranie, ktora niedawno kupiles po dajewoo?
przestan bajki pisac, wroc do rzeczywistosci, skoncz gimnazjum, potem zrob prawko i tu wroc.

nie, ta wcze¶niejsza ph2 z volvo co zamieni³a safrane ph1.
to Safrane kupione ~2 mie¶ temu je¼dzi ok i mo¿e ma z 5kkm max u mnie.

pozdrawiam!

--

Tanie du¿e tanie auto - jakie ?