Tanie duże tanie auto - jakie ?

Data: 2011-07-03 13:25:27
Autor: Michał
Tanie duże tanie auto - jakie ?
Jakie modele są fajne i ciche ?
aktualne mi się "rozpadnie" pewnie za chwilę, raczej mi
nie odbije i nie wstanę i kupie phaetona.

Pozdrawiam!

Sek wyjaśnię, znowu się zaczyna o trolowaniu.

szukam auta i nie ma to nic wspólnego z "linią" leganza->safrane ani nexia->lancia k, scenic->vel satis bo tymi nie jeżdżę (często).

a bardziej z: safrane ph1->safrane ph2 czyli autami którymi jeżdżę ja i je prowadzę (nie, te ze schodów nie spadają, ale mam duże
wymagania co do ewentualnego wjechania w duże nierówności,
i do bezpieczeństwa).

auto ma być za 7k, powiedzmy ze przez 25kkm ma się nie popsuć.
stan może być dziwny, byle tylko auto było bezpieczne wygodne i czyste.

moje typy to:

-Lexus LS400 <- znikły z allegro w tych cenach -Safrane Initiale V6 ph2, lub Birurbo ph1 <- było, znikło
-Infiniti Q45 <- nie ma
-BMW E38 <- troche tego jest
-W140 <- chyba jednak za stare
-A8 <- da się kupić 5lat temu prawie kupiłem ale padło na safrane jak je zobaczyłem pomiędzy 2 ciężarówkami z całą kabiną wepchnięte pod naczepę, wciąż nie mogę dorwać crashtestu a8.
-jakie inne ?

Safrane już nie chce, chce coś na chwilkę, 4x4 lub RWD
najlepiej żeby miało koło 200koni+, lub ze 4 litry.

czy coś jeszcze da się "upolować" ? jakie inne modele ?

Starego Camry nie chce, ani A6 - bo to takie zwykłe auta są
i kroku wstecz robić nie chcę (już zrobiłem zamieniając Safrane ph1 na ph2 z volvo), jak jeździłęm nowymi to jestem "trochę"
przerażony i nie chce tym jeździć.

podobno 2 lata temu ktoś tu pisał ze dorwał W140 v12 w super stanie ? jakieś ciekawe historie jakieś inne modele ?
jakieś amerykańce ?

pozdrawiam.

Data: 2011-07-03 22:28:10
Autor: kamil/Endurorider.pl
Tanie duże tanie auto - jakie ?

http://tiny.pl/hdrkg

Data: 2011-07-05 09:51:17
Autor: Michał
Tanie duże tanie auto - jakie ?
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> Sek wyjaśnię, znowu się zaczyna o trolowaniu.

http://tiny.pl/hdrkg

eh...

--

Tanie duże tanie auto - jakie ?