Tanie i drogie srebro na eBayu

Data: 2009-11-17 22:53:45
Autor: fatso
Tanie i drogie srebro na eBayu
Zagadka dla plutokratow polskich(czyli wiekszosci uczestnikow tej dyskusyjnej grupy).

ktore srebro jest tanie?

a/
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310181638519&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_1138wt_919 <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310181638519&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_1138wt_919>

b/
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310176630276&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_32248wt_1288 <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310176630276&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_32248wt_1288>

Dyskutowalem obie propozycje z Mondrusia, via Skype dzis wieczorem. Przerazona ze chce sobie poderznac gardlo finansowe,
optowala za druga propozycja, z pozoru o polowe tansza. Blad!
Pierwszy zestaw sreberek, mimo pozornie b.wysokiej ceny, jest tani bo mozna go miec juz za Ł16 za uncje a po targach pewnie i za Ł15.
Przy obecnych rekordowcy wzrostach moze sie okazac za miesiac ze kupilismy zestaw ponizej ceny zlomu.

Drugi zas, roztruchan rodem z Milano, jest kurewsko drogi. Znam tego zyda z poprzednich transakcji, zaproponowalem mu Ł780 za kufel.
Wysmial mnie, niestety. No coz, kufel po Ł50 za uncje- niech sobie go zatrzyma.

Pierwszego tez nie kupie bo mam juz dokladnie taki sam(tyle ze taca prawie identyczna ale platerowana).  Pozostaje mi tylko gapic sie na
sciane w tzw salonie w-skim, gdzie posrod mebli z henrykowa wisza dwa zlocone talerze. Jeden wlasnie zszedl do rangi zlomu- po takiej
dzis cenie go wyludzilem przed laty. Drugi zas, slynny Odiot de Paris, kupilem po pijaku na ebayu, placa po Ł40 za uncje!  Po prostu ja myslalem ze kupuje
  ich  szesc a to byl tylko jeden.  Spisalem go juz na straty. Nie myslalem ,ze dozyje chwili gdy srebro bedzie po tej cenie. Teraz juz nie bylbym taki pewien.
Czytalem faceta  co twierdzi, ze zloto osiagnie $5,000 za uncje a srebro bedzie wtedy po $70. Czyli wlasnie ok 40 funtow.  Tylko kiedy?

fatso

Data: 2009-11-17 23:06:58
Autor: fatso
Tanie i drogie srebro na eBayu
aha, moj zestaw nie tylko fajniejszy bo ma prawdziwa  kosc sloniowa na insulatorki zamiast kauczuku
ale tez byl tanszy bo tylko Ł8 za uncje. Juz na siebie zarabia.

http://i269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/QueenAnnRepro.jpg

Tanie i drogie srebro na eBayu