Tanie jeepy - czy warto kupić

Data: 2009-04-11 13:56:55
Autor: MarcinK
Tanie jeepy - czy warto kupić
kolega pisze:
Przeglądając oferty na allegro widać że jeepa z gazem mozna kupic juz za 8-12 tys oczywiscie zakladajac jazde w teren lekki chociaz by ale teren

Jakie sa wasze opinie o takim grand cherookim chociaz by z gazem pojemnosc 5.2 czy 4.0 na weekendowe wypady do lasu rzeki itd. Części do tego są drogie ?

Przemyśl Chevroleta Blazera. Silnik 4.3V6 w mieście pali 18-20  LPG. Trwały, prosty i mało kłopotliwy. Mam wrażenie, że łatwiej znaleźć niezajeżdżony egzemplarz. Tylko w wersjach z plastikowym kolektorem konieczna sekwencja. Nie jeździłem Jeepem więc nie będę porównywał ale mam wrażenie, że Jeep jest bardziej narażony na kradzieże.

Pozdrawiam, Marcin

Data: 2009-04-11 19:57:10
Autor: jack
Tanie jeepy - czy warto kupić
kolega pisze:
> Przeglądając oferty na allegro widać że jeepa z gazem mozna kupic juz za > 8-12 tys oczywiscie zakladajac jazde w teren lekki chociaz by ale teren

Pozdrawiam, Marcin
Nie wiem jak jeepy,ale kumpel miał[bo czeka na chetnego]Forda aerostara miał
jakieś 7lat,az padła skrzynmia[znaczy sie olej sie wylał]I teraz czeka u
mechanika na decycyzje[diagnostyka,ew.naprawa od 3000 w zwyz]
Nie sadze ze z jeepem jest lepiej[w automacie oczywiscie]
Je polecam na początek Opelka fronterke.
Bardzo fajne autko do tego smieszne ceny eksploatacji,.
Jest to najtańsza terenóweczka w utrzymaniu.Zobacz ceny czesci na allegro.
Nie jest moze najmocniejsza ale w teren i tak jezdzisz na reduktorze.
pozdro.jack

Data: 2009-04-11 23:32:46
Autor: MarcinK
Tanie jeepy - czy warto kupić
jack pisze:
[...]

To ze ktoś nie dbał o samochód (z resztą ani terenowy, anie Chryslera, ani GM) to niby coś wnosi do dyskusji i Jeepie??? Nie kumam.

M.

Data: 2009-04-12 16:24:18
Autor: mirek
Tanie jeepy - czy warto kupić
Użytkownik "MarcinK" <mkaniew@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grq0lr$n3u$1atlantis.news.neostrada.pl...
kolega pisze:
[...]

jak ma być tanie to hyundai galloper.
Do tego dośc solidne auto, nawet z redukcja i innymi terenowymi bajerami. Polecam wersje 3,0 benz. - jest nie do zajeżdżenia.
I raczej nie kradną , a oryginalne części tez tanie

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

Data: 2009-04-12 19:50:05
Autor: MarcinK
Tanie jeepy - czy warto kupić
kolega pisze:
[...]

Nawet z redukcją? To chyba i Frontera i Jeep i Blazer mają w standardzie :). Tanie części koreańskie - a to jakaś nowość.

Pozdrawiam, Marcin

Tanie jeepy - czy warto kupić