Tanie karty pamieci SD HC.

Data: 2011-01-19 11:35:51
Autor: miab
Tanie karty pamieci SD HC.
W dniu 2011-01-19 09:20, ±ćęłń󶼿 pisze:
Zanabyłem jakie¶ tanie jak barszcz karty pamięci "marki" Platinum (4 GB i 8 GB class 6).
Na zdrowy rozum patrz±c po cenie to 40% danych powinno i¶ć się kochać ;-))
Ale nigdy jeszcze nie padła mi żadna karta SD (przede wszystkim fotografia).
Karta ma nagrać zdjęcie lub film, dać się przegrać na dysk i kropka, cykl od nowa.
Macie jakie¶ złe do¶wiadczenia z kartami no-name ?
A skoro nie, to po co przepłacać?

To znaczy po ile?
Bo te tutaj to akurat 40% droższe:
http://allegro.pl/karta-pamieci-platinum-micro-sdhc-8-gb-klasa-4-i1419021221.html od bardziej renomowanych:
http://www.skapiec.pl/site/cat/16/filtr/_0_9191_358_0_0_0_0_0_0_0

miab

Data: 2011-01-19 12:12:27
Autor: ±ćęłń󶼿
Tanie karty pamieci SD HC.
Co¶ poniżej 45 zł za 8 GB klasa 6.
Poniżej 25 zł za micro 4 GB + adapter.

Widzę, że ten Transcend czy A-Data klasy 6 doliczaj±c wysyłkę wyjdzie podobnie, pewnie bym spróbował tej klasy 10 za niewiele
więcej.

A Ľródło:  hipermarket ;-))
Co ma zalety:  zero kosztów wysyłki (skoro już kupujesz kefir i bułki) i zwykle zero kłopotów z reklamacjami (no ale tych chcemy
unikn±ć).

-- -- -

| To znaczy po ile?

Tanie karty pamieci SD HC.