Tanie karty pamieci SD HC.

Data: 2011-01-19 14:35:20
Autor: Przesmiewca
Tanie karty pamieci SD HC.
±ćęłń󶼿 <antyspam@interia.pl> napisał(a):

Zanabyłem jakie¶ tanie jak barszcz karty pamięci "marki" Platinum (4 GB i 8 GB class 6).
Na zdrowy rozum patrz±c po cenie to 40% danych powinno i¶ć się kochać ;-))
Ale nigdy jeszcze nie padła mi żadna karta SD (przede wszystkim fotografia).
Karta ma nagrać zdjęcie lub film, dać się przegrać na dysk i kropka, cykl od nowa.
Macie jakie¶ złe do¶wiadczenia z kartami no-name ?
A skoro nie, to po co przepłacać?

"Przeplacasz" bo masz statystycznie mniejsza szanse na awarie.
"Przeplacasz" i masz szybciej.
"Przeplacasz" i wiesz, gdzie pojsc z ewentualna gwarancja.
"Przeplacasz" i czujesz sie pewniej wracajac z zapelniona karta
z wakacji.

Jesli zaden z tych argumentow do Ciebie nie trafia, to wystarczy Ci
zwykly noname ale rowenie dobrze po co kupowac szynke za 25zl
kiedy tez mortadela za 8zl nadaje sie do jedzenia.

Data: 2011-01-19 23:53:00
Autor: ±ćęłń󶼿
Tanie karty pamieci SD HC.
Złe porównanie.
To już lepiej porównaj papier do dupy.
Lub mleko (rozróżnisz po smaku to za 1,69 zl i za 2,69 zł??) albo masło (podobnie).
I przypomnij sobie film z Maklakiewiczem w roli kelnera:
"Jaki macie szampan?"
"Francuski i rosyjski".
"A który lepszy?"
"Rosyjski lepszy, francuski droższy"
"To poproszę francuski"
Go¶ć był z panienk±.

-- -- -

Data: 2011-01-20 00:50:34
Autor: RadoslawF
Tanie karty pamieci SD HC.
Dnia 2011-01-19 23:53, Użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:

| po co kupowac szynke za 25zl kiedy tez mortadela za 8zl nadaje sie do jedzenia.

Bo w odróżnieniu od szampanów smak mortadeli od szynki każdy rozróżni.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-19 23:55:36
Autor: ±ćęłń󶼿
Tanie karty pamieci SD HC.
To znaczy dok±d konkretnie idziesz ze swoj± "markow±" kart±?

-- -- -