Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupi膰?

Data: 2011-03-25 23:02:22
Autor: Adam Szewczak
Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupi膰?

U偶ytkownik "Tomasz Stiller" <kaszel@lexx.eu.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:pan.2011.03.25.12.11.04lexx.eu.org...
Witam wszystkich serdecznie.

Szukam samochodu do firmy. Potrzebuj臋 koniecznie kombic臋 niestety nie mam
specjalnie du偶ego bud偶etu. Zak艂adam zakup za 5000pln plus w艂o偶enie w
niego po zakupie do maks 2000pln.

Samoch贸d b臋dzie do pracy, wi臋c 艣rednio mnie interesuje wygl膮d, nie mam
偶膮dnych uprzedze艅 do konkretnych marek. Samoch贸d ma by膰 trwa艂y w
utrzymaniu i w miar臋 solidny. Gdyby cz臋艣ci by艂y r贸wnie takie to super :)

Co mo偶ecie poleci膰? Wiele dobrego s艂ysza艂em o Passatach B4 TDI 90km, ale
mo偶e Audi 80 B4? Albo Astra 1? (ta podobno ma problemy z blach膮). Nie
koniecznie musi by膰 Diesel, mo偶e by膰 PB + LPG.

W motoryzacji jestem zielony, pom贸偶cie Panowie. Z g贸ry dzi臋kuj臋 za pomoc.

Tomasz Stiller

    Fiat Palio Weekend. Fiat Marea Weekend.

PZDr
Adam