Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?

Data: 2011-03-25 14:34:50
Autor: ! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !
Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
Użytkownik Tomasz Stiller napisał:
Witam wszystkich serdecznie.

Szukam samochodu do firmy. Potrzebuję koniecznie kombicę niestety nie mam
specjalnie dużego budżetu. Zakładam zakup za 5000pln plus włożenie w
niego po zakupie do maks 2000pln.

Samochód będzie do pracy, więc średnio mnie interesuje wygląd, nie mam
żądnych uprzedzeń do konkretnych marek. Samochód ma być trwały w
utrzymaniu i w miarę solidny. Gdyby części były równie takie to super :)

Co możecie polecić? Wiele dobrego słyszałem o Passatach B4 TDI 90km, ale
może Audi 80 B4? Albo Astra 1? (ta podobno ma problemy z blachą). Nie
koniecznie musi być Diesel, może być PB + LPG.

W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

Tomasz Stiller

to może i ja dorzucę coś od siebie - e36 niezawodne nie gnijące ekonomiczne nie do zajebania
przykładowe:
http://allegro.pl/bmw-e36-kombi-1-8-tds-polskora-klima-i1508011066.html

części tanie, ja osobiście bym wolał 1,8 benzyna + lpg ale ten dizelek też fajnie chodzi. Silnik m43 1,8 bardzo fajnie się gazuje spalanie skandalicznie niskie 11 l w mieście lpg to dobry wynik.

Sam używam w firmie do pracy e36 ale 325 lpg w mieście 15 litrow lpg w trasie da rade zejść do 9 nawet, od 3 lat jeździ i tylko eksploatacyjne czynności przy nim robiłem, części lemfordera tylko pakuję trochę więcej kosztują ale raz wymieniasz i starcza na dłuugo.

Z daleka omijaj dresiarskie padła oblepione naklejkami brewkami i diudkami, szukaj w miarę z oryginalnymi częściami, jak fotel wytarty od kierowcy to wiadomo ze auto ma przebieg około 1 000 000 km

Data: 2011-03-25 11:52:33
Autor: hamberg
[...]

hmm...

ja znam co najmniej dwie sztuki gdzie przy ok 230kkm szmata na
siedzeniach byla poprzecierana. Musze powiedziec ze ta szmata bardzo
slaba jest - szczegolnie jak porownam to z fiatem ktorego mialem gdzie
przy 350kkm siedzenia byly w doskonalym stanie - szczegolnie po
wypraniu ;)

Data: 2011-03-25 14:27:01
Autor: Tomasz Stiller
On Fri, 25 Mar 2011 14:34:50 +0100, ! ÓCZONY ! W ! KÓPIE ! wrote:

to może i ja dorzucę coś od siebie - e36 niezawodne nie gnijące
ekonomiczne nie do zajebania

BMW odpada właśnie z tego powodu, o którym pisałeś. Szansa na wtopę na w tej marce jest stosunkowo największa. Ja się na tym średnio znam, tym gorzej dla mnie niestety. Nie chciałbym takiego samochodu po przejściach.

Tomek

Data: 2011-03-26 10:13:55
Autor: pm
Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
Data: 2011-03-26 10:21:32
Autor: Czarek Daniluk
Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
W dniu 2011-03-26 10:13, pm pisze:
http://otomoto.pl/citroen-xantia-sekwencia-C18055872.html

to nieszablonowo

Jakbym to ja kupował to powiedziałbym, że za sekwencię odpada ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-26 17:41:59
Autor: pm
Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
> Jakbym to ja kupował to powiedziałbym, że za sekwencię odpada ;P

ale nie chodziło o konkretnie to ogłoszenie
tylko zwrócenie uwagi na model (nie mam nic wspólnego z tą aukcją)
jako wielokrotny posiadacz xantii polecam
ceny śmiechowe a auto zacne.

Data: 2011-03-26 20:22:13
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-03-26 17:41, pm pisze:
[...]

Kolega ma do upchnięcia Xsarę, niestety hatchback, 2000 rok, 1,8 16V 115KM z rzeczywistym przebiegiem około 80kkm :)

Niestety, ale Kolega poszukuje kombi :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-26 18:11:14
Autor: ! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !
[...]

Szansa na wtopę w tym modelu jest taka sama jak szansa na wtopę w innnym P(A)=P(B) z tym że po e36 od razu widać czy była bita np:
niekompletne kierownice strumienia powierza chłodzące tarcze hamulcowe
+ badanie czujnikiem grubości lakieru, albo klekotanie popychaczy hydraulicznych. Po e36 od razu widać co się z nim działo. Ale oczywiście wybór należy do Ciebie.

Data: 2011-03-25 16:54:31
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-25 14:34, "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" pisze:

jak fotel wytarty od
kierowcy to wiadomo ze auto ma przebieg około 1 000 000 km

Bzdura.
Znajomy ma E34 TDSa z ponad milionem km na liczniku i juz 3 czy 4 razy tapicerke naprawial (naprawial w sensie dal do obszycia, nowym oryginalnym materialem).
Moj TDS ma ponad 300kkm i jeszcze 100kkm temu tapicerka zaczynala sie dopiero delikatnie przecierac, teraz juz jest wielka dziura.
Ogolnie BMW z tamtych lat mialo wyjatkowo slabe tapicerki.

--
Karolek

Data: 2011-03-26 18:14:55
Autor: ! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !
Użytkownik Karolek napisał:
Moj TDS ma ponad 300kkm i jeszcze 100kkm temu tapicerka zaczynala sie
dopiero delikatnie przecierac, teraz juz jest wielka dziura.

Zgodzisz się za pewne ze mną że wytarty fotel kierowcy, wytarta kierownica i nakładki na pedałach wytarte do gołej blachy i przebieg 160 000 to zły znak?

Data: 2011-03-26 19:48:31
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-26 18:14, "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" pisze:
[...]

Przy 160kkm to tak, ale nie znaczy to, ze ma milion na liczniku, a wiem to z doswiadczenia, a nie z legend.
Po prostu beemki z tamtych lat juz po 250-300kkm maja zniszczone tapicerki, fotela kierowcy i to jest normalne, niestety.

--
Karolek

Data: 2011-03-29 23:08:13
Autor: ! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !
[...]

Wiesz, to zależy - jeśli samochód jeździł na bardzo krótkich odcinkach i kierowca często wsiadał i wysiadał to na pewno szybciej się wytrze to siedzenie na boku,  jeśli auto dużo przejeździło w trasach to na pewno szansa na przetarcie będzie niższa. Z moich osobistych obserwacji które przeprowadziłem gdy dokonywałem zakupu swojej fury, zauważyłem że te tapicerki (mam na myśli fotel kierowcy) to kawał dobrej roboty, wykonane są z dobrej jakości materiałów. Przetarcia fotela kierowcy zaobserwowałem tylko u egzemplarzy w stanie "agonalnmym" , dodam jeszcze że oglądałem gdzieś około 70 beemek e34, e36, e32, e38 roczniki 1988 - 1998 w cenach od 2500pln do 12 000pln.

     Podsumowując zniszczona tapicerka  - duży na krótkich odcinkach.

Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?