Tanie konto

Data: 2009-11-22 07:05:14
Autor: Czujnik
Tanie konto
Czesc

Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa. Czy istnieje takie konto na rynku usług?
A jednak są, ja korzystam z dbNet i jestem zadowolony właściwie tylko
raz na miesiąc muszę kartą zapłacić lub wybrać kaskę z dowolnego
bankomatu i wtedy jest za free. Polecam. Jeśli myślisz o inwestowaniu np. w fundusze, to mBank jes do rozważenia,
teĹĽ darmowe prawie wszystko.

Data: 2009-11-21 23:06:05
Autor: Jacek Erazmus
Tanie konto
On 22 Lis, 07:05, Czujnik <czujnik@[ciach].gmail.com> wrote:
Czesc

> Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa. Czy
> istnieje takie konto na rynku usług?

A jednak s±, ja korzystam z dbNet i jestem zadowolony wła¶ciwie tylko
raz na miesi±c muszę kart± zapłacić lub wybrać kaskę z dowolnego
bankomatu i wtedy jest za free. Polecam.
Je¶li my¶lisz o inwestowaniu np. w fundusze, to mBank jes do rozważenia,
też darmowe prawie wszystko.

W DB też jest możliwo¶ć kupowania funduszy bez opłat .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Tanie konto