Tanie lapki

Data: 2011-09-11 00:38:16
Autor: Smok Eustachy
Tanie lapki
Witam!
Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows 7. Jak myślicie, wytrzymają mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok będzie noszony codziennie prawie to tu to tam.
Zagadnienia wydajnościowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa udżwignął i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i Kokosz Szkoła Latania.
Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

Data: 2011-09-10 23:55:06
Autor: m4rkiz
Tanie lapki
"Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> wrote in message news:j4gosp$eac$1news.onet.pl...
Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows 7. Jak myślicie, wytrzymają mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok będzie noszony codziennie prawie to tu to tam.

to juz zalezy od noszenia, otwierania, i innych takich... ale sa obliczone
na conajmniej przetrwanie gwarancji - zazwyczaj dwa lata

Zagadnienia wydajnościowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa udżwignął i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i Kokosz Szkoła Latania.

raczej kazdy sprzet dostepny obecnie da rade

Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Data: 2011-09-11 01:43:16
Autor: Smok Eustachy
Tanie lapki
On 11.09.2011 00:55, m4rkiz wrote:
/.../
Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Nie ma propozycji w kategorii

Data: 2011-09-11 11:51:16
Autor: Przemek
Tanie lapki
m4rkiz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Szczegónie odkąd przestał umieć robić klawiatury :/
Albo odstalÄ… i latajÄ… w  powietrzu, albo sÄ… tak zamontowane, ĹĽe w Ĺ›rodku zÄ… wypukĹ‚e, udajÄ…c krezywiznÄ™ ziemi.
3 różne egzemplarze.
Przem

Data: 2011-09-12 10:02:25
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tanie lapki
Dnia 2011-09-11, o godz. 11:51:16
"Przemek" <raz@onet.pl> napisał(a):

m4rkiz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Szczegónie odk±d przestał umieć robić klawiatury :/
Albo odstal± i lataj± w  powietrzu, albo s± tak zamontowane, że w
¶rodku z± wypukłe, udaj±c krezywiznę ziemi.
3 różne egzemplarze.

Albo po awarii serwis Asusa w Koszalinie czyli NMC-PE stwierdzi że
sprzęt jest zalany wod± choć był używany na pustyni i jako naprawę
zaproponuje darmowe złomowanie. Popularny u nich sposób na wymiganie
się od obowi±zkowej naprawy.

Zdrówko

Data: 2011-09-12 18:33:22
Autor: Irokez
Tanie lapki
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20110912100225.63b604f4babcia-workstation...
[...]

Serio?
Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policj± i prokuratorem jak bym o tym wiedział.

Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za naprawę gwarancyjn± czy jak?

--
Irokez

Data: 2011-09-12 20:52:13
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tanie lapki
Dnia 2011-09-12, o godz. 18:33:22
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

> [...]

Serio?
Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policj± i prokuratorem jak bym o tym wiedział.

Serio. Poszperaj za opiniami o tym serwisie i poczytaj. Najgorsze jest
to że nie masz możliwo¶ci zweryfikowania czy to co twierdz± jest zgodne
z prawd± czy też nie. Twierdz± że sprzęt był zalany ciecz±, anuluj±
gwarancję i daj± do wyboru albo zwrot albo płatn± ekspertyzę i płatn±
naprawę albo utylizację w przypadku nie pojęcia decyzji w ci±gu 30 dni.
Ostatni raz gdy miałem z nimi do czynienia stwierdzili że netbook
używany jako awaryjny terminal w serwerowni gdzie nie  żadnej rury jest
zalany wod± i uszkodzony w wyniku zwarcia i anuluj± gwarancję.
Zaż±dałem zwrotu. Okazało się że sprzęt nie ma ¶ladów po zalaniu i o
dziwo po zwrocie działa. Zwrócono też kartę gwarancyjn± bez
jakichkolwiek adnotacji. Netbook działa od kilku tygodni - jako¶ nie
chce mi się go rozkręcać żeby sprawdzić czy fotki które przysłali
mailem na moje ż±danie to fotki mojego egzemplarza.

Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za
naprawę gwarancyjn± czy jak?

Nie mam pojęcia. Na moj± skargę do Asusa na działanie serwisu z opisem
problemu dostałem odpowiedĽ z przeklejonym mailem z tego serwisu.
Wygl±da na to że Asus akceptuje takie praktyki.

Zdrówko

Data: 2011-09-13 17:54:57
Autor: Irokez
Tanie lapki
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20110912205213.0dcd6560babcia-workstation...
[...]

heh, ale jazda.
To tym bardziej komisyjnie z policj± i rzeczoznawc± przygotować towar do wysyłki gwarancyjnej.
Jak się robi ustawki z handlarzami narkotyków czy złodziejami to czemu nie z nieuczciwym serwisem.

--
Irokez

Data: 2011-09-14 09:43:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tanie lapki
Dnia 2011-09-13, o godz. 17:54:57
> [...]

do wysyłki gwarancyjnej.
Jak się robi ustawki z handlarzami narkotyków czy złodziejami to

Tylko sprawdĽ sobie czy wysyłanie komputera do serwisu może być
prowokacj± policyjn± bo ta jest baaaardzo mocno ograniczona. Żeby Cię
potem policjant gdy mu co¶ takiego zaproponujesz nie wy¶miał.

Zdrówko

Data: 2011-09-11 02:31:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tanie lapki

"Smok Eustachy" j4gosp$eac$1@news.onet.pl

Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

IMO jedna z najgorszych. :)

Ja mam notebook Fujitsu-Siemensa ponad 3 lata -- pada akumulator.

Oraz netbook Acera (eMachines) prawie rok -- rewelacja. :) Odkleiły się
dwie gumki (nóżki) w obudowie. Nie mam pomysłu na klej, którym można to
przykleić. Ale nóżki fajne -- w razie zgubienia (a zazwyczaj po odklejenie
gdzie¶ zagubi± się) można przykleić w to miejsce gumkę od ołówka automagicznego. :)

-=-

W7 z 1 GiB RAMek to raczej pomyłka. :) Z dyskiem wielko¶ci 160 GB -- też.
(chyba, że kto¶ oczekuje tego, co Ty opisałe¶; dla mnie i 500 GB to mało;
2 GiB RAMek by starczyło)

-=-

Ciekawe, czy za 3 lata notebooki będ± po pół tysi±ca złotych a netbooki
po 180 złotych... :)

Data: 2011-09-11 06:45:28
Autor: _±ćęłń󶼿
Tanie lapki
IMHO w komputerze (laptopie) bardzo ważne s± ekran i klawiatura (przy pisaniu dokumentów, wspominasz o ofisie).
Przy czym nie ma reguły, bo z użytkowanych trzech markowych lapków najdroższy ma najgorsz± klawiaturę (a za to najlepszy wy¶wietlacz, nie ustępujacy zewnętrznemu) na tyle zł± - i to nawet niewiadomo dlaczego, po prostu jako¶ nie trafiam w klawisze - że po paru linijakch odechciewa się pisania
No niby zawsze można dopi±ć zewnętrzne to i tamto.

Data: 2011-09-11 14:03:48
Autor: Adam
Tanie lapki
W dniu 2011-09-11 00:38, Smok Eustachy pisze:
Witam!
Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows
7. Jak my¶licie, wytrzymaj± mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok
będzie noszony codziennie prawie to tu to tam.
Zagadnienia wydajno¶ciowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa
udżwign±ł i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i
Kokosz Szkoła Latania.
Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

W serwisach "lotnych" (jeżdż±cych do klientów) najlepiej pod względem wytrzymało¶ciowym (oprócz specjalnych "pancrenych) sprawdzały się IBM i LenoVo serii R.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-09-13 15:22:40
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Tanie lapki
[...]
udĹĽwignÄ…Ĺ‚ i przegladarkÄ™ i dokument 3 strony w ofisie. GrÄ™ Kajko i
Kokosz Szkoła Latania.
Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?
Jak od kilku lat dobijam (na serwisie w terenie) netbooka Asus EEE.
Zatem można powiedzieć, że jest wart swojej ceny.
Ostatnio (chyba przypadkiem) przeżył spadek z dachu samochodu, bo ruszyłem i o nim zapomniałem.
Win7 starter daje radÄ™ OK.
Nowsze asuski mają już lepsze (pełnowymiarowe) klawiaturki.

Data: 2011-09-13 16:18:02
Autor: Smok Eustachy
Tanie lapki
On 13.09.2011 15:22, Wojciech Wrodarczyk wrote:
/../
[...]

Ale mĂłwimy o lapakach a nie o netbokach.

Tanie lapki