Tanie lapki

Data: 2011-09-10 23:55:06
Autor: m4rkiz
Tanie lapki
"Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> wrote in message news:j4gosp$eac$1news.onet.pl...
Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows 7. Jak myślicie, wytrzymają mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok będzie noszony codziennie prawie to tu to tam.

to juz zalezy od noszenia, otwierania, i innych takich... ale sa obliczone
na conajmniej przetrwanie gwarancji - zazwyczaj dwa lata

Zagadnienia wydajnościowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa udżwignął i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i Kokosz Szkoła Latania.

raczej kazdy sprzet dostepny obecnie da rade

Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Data: 2011-09-11 01:43:16
Autor: Smok Eustachy
Tanie lapki
On 11.09.2011 00:55, m4rkiz wrote:
/.../
Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Nie ma propozycji w kategorii

Data: 2011-09-11 11:51:16
Autor: Przemek
Tanie lapki
m4rkiz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Szczegónie odkąd przestał umieć robić klawiatury :/
Albo odstalą i latają w  powietrzu, albo są tak zamontowane, Ĺźe w środku zą wypukłe, udając krezywiznę ziemi.
3 róşne egzemplarze.
Przem

Data: 2011-09-12 10:02:25
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tanie lapki
Dnia 2011-09-11, o godz. 11:51:16
"Przemek" <raz@onet.pl> napisał(a):

m4rkiz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

Szczegónie odkąd przestał umieć robić klawiatury :/
Albo odstalą i latają w  powietrzu, albo są tak zamontowane, że w
środku zą wypukłe, udając krezywiznę ziemi.
3 różne egzemplarze.

Albo po awarii serwis Asusa w Koszalinie czyli NMC-PE stwierdzi że
sprzęt jest zalany wodą choć był używany na pustyni i jako naprawę
zaproponuje darmowe złomowanie. Popularny u nich sposób na wymiganie
się od obowiązkowej naprawy.

Zdrówko

Data: 2011-09-12 18:33:22
Autor: Irokez
Tanie lapki
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20110912100225.63b604f4babcia-workstation...
[...]

Serio?
Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policją i prokuratorem jak bym o tym wiedział.

Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za naprawę gwarancyjną czy jak?

--
Irokez

Data: 2011-09-12 20:52:13
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tanie lapki
Dnia 2011-09-12, o godz. 18:33:22
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

> [...]

Serio?
Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policją i prokuratorem jak bym o tym wiedział.

Serio. Poszperaj za opiniami o tym serwisie i poczytaj. Najgorsze jest
to że nie masz możliwości zweryfikowania czy to co twierdzą jest zgodne
z prawdą czy też nie. Twierdzą że sprzęt był zalany cieczą, anulują
gwarancję i dają do wyboru albo zwrot albo płatną ekspertyzę i płatną
naprawę albo utylizację w przypadku nie pojęcia decyzji w ciągu 30 dni.
Ostatni raz gdy miałem z nimi do czynienia stwierdzili że netbook
używany jako awaryjny terminal w serwerowni gdzie nie  żadnej rury jest
zalany wodą i uszkodzony w wyniku zwarcia i anulują gwarancję.
Zażądałem zwrotu. Okazało się że sprzęt nie ma śladów po zalaniu i o
dziwo po zwrocie działa. Zwrócono też kartę gwarancyjną bez
jakichkolwiek adnotacji. Netbook działa od kilku tygodni - jakoś nie
chce mi się go rozkręcać żeby sprawdzić czy fotki które przysłali
mailem na moje żądanie to fotki mojego egzemplarza.

Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za
naprawę gwarancyjną czy jak?

Nie mam pojęcia. Na moją skargę do Asusa na działanie serwisu z opisem
problemu dostałem odpowiedź z przeklejonym mailem z tego serwisu.
Wygląda na to że Asus akceptuje takie praktyki.

Zdrówko

Data: 2011-09-13 17:54:57
Autor: Irokez
Tanie lapki
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20110912205213.0dcd6560babcia-workstation...
[...]

heh, ale jazda.
To tym bardziej komisyjnie z policją i rzeczoznawcą przygotować towar do wysyłki gwarancyjnej.
Jak się robi ustawki z handlarzami narkotyków czy złodziejami to czemu nie z nieuczciwym serwisem.

--
Irokez

Data: 2011-09-14 09:43:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tanie lapki
Dnia 2011-09-13, o godz. 17:54:57

> [...]

do wysyłki gwarancyjnej.
Jak się robi ustawki z handlarzami narkotyków czy złodziejami to

Tylko sprawdź sobie czy wysyłanie komputera do serwisu może być
prowokacją policyjną bo ta jest baaaardzo mocno ograniczona. Żeby Cię
potem policjant gdy mu coś takiego zaproponujesz nie wyśmiał.

Zdrówko

Tanie lapki