Tanie liczniki GPS

Data: 2018-03-29 17:13:38
Autor: qrt
Tanie liczniki GPS
Maciek <maciek@nospam.pl> Wrote in message:
Zastanawiam się nad jakimś Garminem przy czym ciągle mi wychodzi, że przy moich zastosowaniach to trochę przerost formy nad treścią, powiedzmy to nie problem ale ceny kosmiczne. No i szukam tańszej alternatywy do swoich potrzeb.

Na pewno potrzebuję prostej nawigacji, której tak naprawdę użyję kilka-kilkanaście razy do roku, czegoś co będzie miało dobry GPS - będzie w stanie poprawnie rejestrować ślad bez gubienia pozycji, przeżyje te 10h działania.

Z telefonami mam takie doświadczenia, że bateria szybko siada, w deszczu jest pasztet a rejestrowany ślad np. w Endomondo to loteria a zdarza się, że i meksyk. Widoczność w słońcu słaba.
W zeszłym roku żonka brała udział w wyzwaniach na Endo i się nieźle wkurzała jak jej poryswało proste kreski gubiąc km, więc sprawa poważna ;-) Teraz przy nowym smartfonie ma już tragedię.

Te kreski to może być kwestia jakiś ustawień aplikacji albo samej
 aplikacji. Ostatnio jest za free runtastic bike pro. Wczoraj ściągnęłam i
 testowałem to slad jest idealny. Z Endo korzystałem ostatni raz chyba dwa lata temu i coś do
 pamietam że jakieś jaja z tym były.

--

Tanie liczniki GPS