Tanie meble kuchenne

Data: 2012-08-26 09:37:50
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
Witam.

Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.
Czy ktoś z Was użytkował lub ma jakiekolwiek doświadczenie z niedrogimi gotowymi zestawami oferowanymi na allegro?

Np. coś takiego: http://allegro.pl/tania-kuchnia-kuchnie-tanie-meble-kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

Cena jest fajna, tylko zastanawiam się jak z jakością. Tzn. zdaję sobie sprawę, że cudów nie ma, ale czy takie meble są w stanie posłużyć kilka lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-08-26 01:26:03
Autor: Kris
Tanie meble kuchenne
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 09:37:50 UTC+2 uytkownik wolim napisa:

Planuj zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, wic nie zamierzam na ten cel wyda duych pienidzy.

Zajrzyj do biedronki. Wczoraj widziaem tam zestaw mebli kuchennych za 299z

Data: 2012-08-26 12:09:03
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 09:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Po pierwsze gotowce mogą okazać się nie do końca pasującymi do wymiarów kuchni.
po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak precyzyjne, jak "coś tam gdzieś tam".
Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź sobie.

Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

qr.a

Data: 2012-08-26 12:37:14
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 12:09, Qrczak pisze:
[...]

To mi specjalnie nie przeszkadza. Kuchnia jest dość duża i meble będą zajmować jedną ścianę. Najwyżej zostanie przerwa z boku.

po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak
precyzyjne, jak "coś tam gdzieś tam".

Podejrzewam, że to jakiś Kronopol.

Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz
meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź
sobie.

Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

Data: 2012-08-26 13:06:53
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 12:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Równie precyzyjne.

[...]

Nawet jak śruby, mimośrody czy zawiasy zgadzają się tylko ilościowo?
Bierz w ciemno więc.

qr.a
--
też szaradzista

Data: 2012-08-26 18:40:49
Autor: Irokez
Tanie meble kuchenne
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:503a034d$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)
Nawet jak śruby, mimośrody czy zawiasy zgadzają się tylko ilościowo?
Bierz w ciemno więc.

Ale o co chodzi?
Jak bym miał do wynajmowanego kupować ze świadomością że mogę za dwa lata je opuszczać i nie zabiorę ich ze sobą to w imię właściwie czego miałbym kupować w salonie meblowym na wymiar za 20 koła 3 metry ściankli?
Zastaw się a postaw się? Czy jak?

Meble wyglądają fajnie, fronty to zwykłe wiórowe płyty ale gwarancję powinny wytrzymać, a jak nie to jest gwarancja ;)

Chyba że wynajmowanie jest mieszkanie na 10 lat lub lepiej to można się zastanowić nad czymś lepszym.

--
Irokez

Data: 2012-08-26 18:47:13
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 18:40, Irokez pisze:
[...]

Ale ja nie będę tam mieszkał - będę je wynajmował - najprawdopodobniej studentom :)

Pozdry,
MW

Data: 2012-08-26 11:46:24
Autor: Kris
Tanie meble kuchenne
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 18:47:13 UTC+2 uytkownik wolim napisa:

Ale ja nie bd tam mieszka - bd je wynajmowa - najprawdopodobniej studentom :)
To tym bardziej kup te z Biedronki za 299zl np. Ja tez wynajmuje mieszkanie i zostawiem nowe meble. Po 4 latach meble jak widze do wymiany- lokatorzy nie dbaja  jak nie ich. Ale co tam przez te 4 lata ok 40tys mi zapacili to jakby co nastepnym kupie nowe meble;)

Data: 2012-08-26 22:29:28
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 20:46, Kris pisze:
[...]

Hehe... To w biedronce nawet meble si sprzedaje? :)

Pozdry,
MW

Data: 2012-08-27 15:01:17
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia dzisiejszego obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Skoro si sprzedaje laptopy, to czemu by nie meble...

qr.a

Data: 2012-08-26 21:11:23
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 18:47, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Studentom? Tacy to potrzebują tylko lodówki i zmywarki.

qr.a

Data: 2012-08-26 21:08:55
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 18:40, obywatel Irokez uprzejmie donosi:
[...]

Metafora coś Ci nie wyszła.
Nigdzie nie zachwycam się cudami za 20 koła. Stwierdzam tylko, mam zastrzeżenia do zestawów przeznaczonych do samodzielnie składania. Powód tego zastrzeżenia też zostały przedstawione.

Można również zmontować meble z palet.
Topowe to w dodatku obecnie.

qr.a

Data: 2012-08-27 21:02:55
Autor: Irokez
Tanie meble kuchenne
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:503a7447$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

Nigdzie nie zachwycam się cudami za 20 koła. Stwierdzam tylko, mam zastrzeżenia do zestawów przeznaczonych do samodzielnie składania. Powód tego zastrzeżenia też zostały przedstawione.

No i ok, z takimi tanimi cudeńkami się zgadzam w pełni z Tobą, ale..

Można również zmontować meble z palet.
Topowe to w dodatku obecnie.

No i na wynajem studentom może być zupełnie ok ;)

....w temacie były dwa słowa kluczowe "tanie" "do wynajmowanego".
Jak jeszcze doszło "studentom" to ten 'target' nie potrzebuje super mebli. Z praktyki.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2012-08-29 18:45:43
Autor: Marek Dyjor
Tanie meble kuchenne
wolim wrote:

Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

przyjemność to jest skłądanie mebli dobrego producenta (ikea czy vox) skąłdanei taniego szajsu to może być przekleństwo.

Data: 2012-09-09 19:21:39
Autor: tHe mRuWa
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 12:09, Qrczak pisze:

Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

oj chyba przesadzasz, bodzio wcale złych mebli nie robi - a jak się to porówna do ich niewielkiej ceny to wychodzi że są świetne :)
a i przy okazji całkiem nieźle wyglądają

Mam ich meble kuchenne już 4 rok i w zasadzie nadal wyglądają jak po złożeniu. A i nic się nie chcę samo zepsuć - szuflady działają, drzwiczki nie poopadały... Sam składałem i nie widziałem jakiejś większej różnicy pomiędzy składaniem bodzio, a voxa, brw czy ikea.
I blat ci dotną taki jak chcesz - nieocenione jeśli masz np "wnękę" przez komin i potrzebujesz blatu w kształcie litery L

gg

Data: 2012-08-31 19:16:07
Autor: Chiron
Tanie meble kuchenne
Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:k1ck08$r1l$1mx1.internetia.pl...
[...]

Poszukaj też w CASTORAMIE. Tam są tanie komplety

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-31 21:54:23
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-31 19:16, Chiron pisze:
[...]

No byłem w Castoramie. Tam są prawie 2x wyższe ceny za podobne wielkościowo zestawy, a pod względem jakości fatalne. Drzwiczki poobrywane, albo nierówno skręcone.

Pytanie, czy to po prostu taki szajs, czy to kwestia tego, że zostały skręcone byle jak i przetestowana przez całą masę namolnych klientów? :)

Mimo wszystko, poza ceną, zależy mi także, żeby te meble jako tako się prezentowały.

Pozdry,
MW

Data: 2012-08-31 22:52:57
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-31 21:54, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Jak Ikea za droga pozostaje zawsze Bodzio.

qr.a
--
szajs is szajs tylko lepszy bywa lepiej opodatkowany

Data: 2012-09-01 16:32:05
Autor: Chiron
Tanie meble kuchenne

Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:k1r51e$1te$1mx1.internetia.pl...
[...]

No to się zdecyduj. Wydaje mi się, że dobrym wyjściem dla Ciebie będą meble używane z Niemiec czy Holandii- można wysokiej jakości wyrwać za niewygórowaną cenę. Np w Łodzi są sklepy z takimi meblami. Na allegro też bywają

--

Chiron

Data: 2012-09-01 18:22:09
Autor: Irokez
Tanie meble kuchenne
[...]

No to jednak nie potrzebujesz mebli "tanich" "do wynajmowanegp" "studentom" lokalu tylko porządnych.
Wtedy minimum to Ikea.

--
Irokez

Data: 2012-09-11 02:41:00
Autor: ZbyszekZ
Tanie meble kuchenne
W dniu poniedziaek, 10 wrzenia 2012 16:51:57 UTC+2 uytkownik Irokez napisa:
Uytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisa w wiadomoci news:4110fbf1-303a-4ef9-984f-c28d5fd3b802googlegroups.com...

> Zastrzeenia:

> 1. Aktualnej oferty nie znam

No wanie.

> 2. Nie wierz aby w Ikea co si istonie zmienio przez ostatnie 10 lat,

> w innych to cakiem moliwe. 3. Moje porwnanie jest sprzed 6 lat..

Patrz punkt 1.

Nawet jak si zmienio to na gorsze.

> Bodzio by znacznie taszy od najtaszej Ikei, a stwarza wraenie

> bardzo podobnego, wzgldy estetyczne i wiara e jak Ikea to lepsze

> spowodowaa e kupilimy kilka szafek Ikea (najtaszych, taka bya

> potrzeba). Efekt po roku to powyrywane zawiasy (kilka), odpryski laminatu

> na pkach i bokach szafek, odchodzce uchwyty (jeden lub dwa).

> Zamienilimy Ikea na tasze meble z pobliskiego bazaru (drewniane fronty,

> robione na zamwienie, cena z montaem minimalnie nisza ni Ikea). Z

> dokadnoci do blatu trzymaj si wietnie.

Akurat szukam mebli i obszedem zarwno BRW jak i Ikea. W Ikea nie odniosem wraenia e ekspozycja si rozsypuje.

W kocu to dua firma, powinno ich by sta na utrzymanie ekspozycji.
Eksploatacja w wynajtym mieszkaniu to cos innego ni ogldanie ekspozycji.

Bd robi na zamwienie ostatecznie ale gwnie z powodu maego wyboru frontw oraz szafek koloru tylko biaego.

Kady znajdzie powd dla siebie.

--
ZZ@private

Data: 2012-09-11 11:11:10
Autor: Jacek Osiecki
Tanie meble kuchenne
Dnia Mon, 10 Sep 2012 04:00:58 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisa(a):
W dniu poniedziaek, 10 wrzenia 2012 10:29:30 UTC+2 uytkownik Chiron napisa:
[...]

Jako mam odmienne dowiadczenia w tej kwestii. Kilka kuchni, zoonych
dobre par lat temu - trzyma si doskonale mimo do intensywnej
eksploatacji. Nawet spowalniacze dziaaj bez zarzutu, mimo e standardowy
sposb zamykania szafek to "trzasn, a spowalniacz zatrzyma i adnie
zamkn". adnych odacych oklein - ale moe to dlatego, e bralimy
fronty z penego drzewa, a nie okleinowane. Nie wiem jakie gwarancje daj
rni stolarze, ale Ikea daje 10 lat na fronty i 25 na korpusy - i przede
wszystkim te gwarancje honoruje bez mrugnicia okiem (kiedy na tej grupie
byy podawane przykady). Owszem, jako mebli Ikei (jak wszystko w obecnych
czasach) idzie raczej w d ni w gr, ale to tylko argument za tym by bra
od tego ktry daje lepsz gwarancj :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-09-11 20:56:47
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-09-10 10:29, Chiron pisze:
Uytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisa w wiadomoci
W dniu sobota, 1 wrzenia 2012 18:22:43 UTC+2 uytkownik Irokez napisa:
Uytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisa w wiadomoci

No to jednak nie potrzebujesz mebli "tanich" "do wynajmowanegp"
"studentom"

lokalu tylko porzdnych.

Wtedy minimum to Ikea.

Ogranij si chopie troch i zdecyduj porzdne czy Ikea.
========================

Oczywicie- moemy si pochwali, kto co uwaa za porzdne. Myl
jednak, e na polskie warunki- np w porwnaniu z "Bodziem" czy nawet
BRW- IKEA ma w ofercie porzdne meble kuchenne.

Mam w domu meble kuchenne z BRW. Uywam ju 3 lata bez najmniejszych zastrzee. Wszystko zaley od mechanizmw. Ja mam wszystkie mechanizmy Bluma, wic meble s nie do zajechania (producent daje doywotni gwarancj na swoje mechanizmy). Fronty natomiast byy kupowane w jakiej promocji, teraz ju nie s do dostania w BRW, bo dostawca BRW jak si dowiedzia za jakie pienidze BRW sprzedaje je klientom kocowym, to si wycofa i sprzedaje swoje fronty tylko w "drogich studiach kuchennych". By nawet problem jak omykowo jeden front przywieli le docity - czekaem na wymian prawie 2 miesice, a sprzedawca tumaczy si wanie tym wycofaniem si producenta ze sprzeday dla BRW. W kadym razie niewielka kuchnia (okoo 5mb) kosztowaa prawie 20 tys. Wic mwienie, e meble z BRW s ze, jest chyba troch na wyrost. Wszystko zaley od tego co si kupuje. W supermarketach te s produkty z wyszej pki i te najtasze, dla najmniej wymagajcych.

Z tego co wiem IKEA robi swoje meble na czym zblionym do Bluma, wic maj prawo by solidne. Ale nie wiem, czy tak jak Blum, daj doywotni gwarancj na mechanizmy.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-09-12 21:48:02
Autor: Marek Dyjor
Tanie meble kuchenne
wolim wrote:

Z tego co wiem IKEA robi swoje meble na czym zblionym do Bluma, wic

na Blumie dla ikei

Data: 2012-09-12 21:45:18
Autor: Marek Dyjor
Tanie meble kuchenne
ZbyszekZ wrote:
[...]

meble kuchenne ikea s bardzo porzdne...

i maj zasadnicz zalet nad robionymi przez "firmy" s do kupienia od rki bez aski.

ile osb znam co zamawiay meble w firmach to zawsze byy jakie problemy.

Tanie meble kuchenne