Tanie meble kuchenne

Data: 2012-08-26 12:09:03
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 09:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:
Witam.

Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie
zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.
Czy ktoś z Was użytkował lub ma jakiekolwiek doświadczenie z niedrogimi
gotowymi zestawami oferowanymi na allegro?

Np. coÅ› takiego:
http://allegro.pl/tania-kuchnia-kuchnie-tanie-meble-kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

Cena jest fajna, tylko zastanawiam się jak z jakością. Tzn. zdaję sobie
sprawę, że cudów nie ma, ale czy takie meble są w stanie posłużyć kilka
lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.

Po pierwsze gotowce mogą okazać się nie do końca pasującymi do wymiarów kuchni.
po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak precyzyjne, jak "coś tam gdzieś tam".
Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź sobie.

Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

qr.a

Data: 2012-08-26 12:37:14
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 12:09, Qrczak pisze:
[...]

To mi specjalnie nie przeszkadza. Kuchnia jest dość duża i meble będą zajmować jedną ścianę. Najwyżej zostanie przerwa z boku.

po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak

Podejrzewam, że to jakiś Kronopol.

Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz
meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź
sobie.

Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

Data: 2012-08-26 13:06:53
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 12:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Równie precyzyjne.

[...]

Nawet jak śruby, mimośrody czy zawiasy zgadzają się tylko ilościowo?
Bierz w ciemno więc.

qr.a
--
też szaradzista

Data: 2012-08-26 18:40:49
Autor: Irokez
Tanie meble kuchenne
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:503a034d$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)
Nawet jak śruby, mimośrody czy zawiasy zgadzają się tylko ilościowo?
Bierz w ciemno więc.

Ale o co chodzi?
Jak bym miał do wynajmowanego kupować ze świadomością że mogę za dwa lata je opuszczać i nie zabiorę ich ze sobą to w imię właściwie czego miałbym kupować w salonie meblowym na wymiar za 20 koła 3 metry ściankli?
Zastaw siÄ™ a postaw siÄ™? Czy jak?

Meble wyglądają fajnie, fronty to zwykłe wiórowe płyty ale gwarancję powinny wytrzymać, a jak nie to jest gwarancja ;)

Chyba że wynajmowanie jest mieszkanie na 10 lat lub lepiej to można się zastanowić nad czymś lepszym.

--
Irokez

Data: 2012-08-26 18:47:13
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 18:40, Irokez pisze:
[...]

Ale ja nie będę tam mieszkał - będę je wynajmował - najprawdopodobniej studentom :)

Pozdry,
MW

Data: 2012-08-26 11:46:24
Autor: Kris
Tanie meble kuchenne
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 18:47:13 UTC+2 u¿ytkownik wolim napisa³:

Ale ja nie bêdê tam mieszka³ - bêdê je wynajmowa³ - najprawdopodobniej studentom :)
To tym bardziej kup te z Biedronki za 299zl np. Ja tez wynajmuje mieszkanie i zostawi³em nowe meble. Po 4 latach meble jak widze do wymiany- lokatorzy nie dbaja  jak nie ich. Ale co tam przez te 4 lata ok 40tys mi zap³acili to jakby co nastepnym kupie nowe meble;)

Data: 2012-08-26 22:29:28
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 20:46, Kris pisze:
[...]

Hehe... To w biedronce nawet meble siê sprzedaje? :)

Pozdry,
MW

Data: 2012-08-27 15:01:17
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia dzisiejszego obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Skoro siê sprzedaje laptopy, to czemu by nie meble...

qr.a

Data: 2012-08-26 21:11:23
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 18:47, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Studentom? Tacy to potrzebują tylko lodówki i zmywarki.

qr.a

Data: 2012-08-26 21:08:55
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-26 18:40, obywatel Irokez uprzejmie donosi:
[...]

Metafora coś Ci nie wyszła.
Nigdzie nie zachwycam się cudami za 20 koła. Stwierdzam tylko, mam zastrzeżenia do zestawów przeznaczonych do samodzielnie składania. Powód tego zastrzeżenia też zostały przedstawione.

Można również zmontować meble z palet.
Topowe to w dodatku obecnie.

qr.a

Data: 2012-08-27 21:02:55
Autor: Irokez
Tanie meble kuchenne
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:503a7447$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

Nigdzie nie zachwycam się cudami za 20 koła. Stwierdzam tylko, mam zastrzeżenia do zestawów przeznaczonych do samodzielnie składania. Powód tego zastrzeżenia też zostały przedstawione.

No i ok, z takimi tanimi cudeńkami się zgadzam w pełni z Tobą, ale..

Można również zmontować meble z palet.
Topowe to w dodatku obecnie.

No i na wynajem studentom może być zupełnie ok ;)

....w temacie były dwa słowa kluczowe "tanie" "do wynajmowanego".
Jak jeszcze doszło "studentom" to ten 'target' nie potrzebuje super mebli. Z praktyki.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2012-08-29 18:45:43
Autor: Marek Dyjor
Tanie meble kuchenne
wolim wrote:

Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

przyjemność to jest skłądanie mebli dobrego producenta (ikea czy vox) skąłdanei taniego szajsu to może być przekleństwo.

Data: 2012-09-09 19:21:39
Autor: tHe mRuWa
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-26 12:09, Qrczak pisze:

Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

oj chyba przesadzasz, bodzio wcale złych mebli nie robi - a jak się to porówna do ich niewielkiej ceny to wychodzi że są świetne :)
a i przy okazji całkiem nieźle wyglądają

Mam ich meble kuchenne już 4 rok i w zasadzie nadal wyglądają jak po złożeniu. A i nic się nie chcę samo zepsuć - szuflady działają, drzwiczki nie poopadały... Sam składałem i nie widziałem jakiejś większej różnicy pomiędzy składaniem bodzio, a voxa, brw czy ikea.
I blat ci dotną taki jak chcesz - nieocenione jeśli masz np "wnękę" przez komin i potrzebujesz blatu w kształcie litery L

gg

Tanie meble kuchenne