Tanie meble kuchenne

Data: 2012-08-31 19:16:07
Autor: Chiron
Tanie meble kuchenne
Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:k1ck08$r1l$1mx1.internetia.pl...
Witam.

Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.
Czy ktoś z Was użytkował lub ma jakiekolwiek doświadczenie z niedrogimi gotowymi zestawami oferowanymi na allegro?

Np. coś takiego: http://allegro.pl/tania-kuchnia-kuchnie-tanie-meble-kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

Cena jest fajna, tylko zastanawiam się jak z jakością. Tzn. zdaję sobie sprawę, że cudów nie ma, ale czy takie meble są w stanie posłużyć kilka lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.

Pozdrawiam,

Poszukaj też w CASTORAMIE. Tam są tanie komplety

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-31 21:54:23
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu 2012-08-31 19:16, Chiron pisze:
[...]

No byłem w Castoramie. Tam są prawie 2x wyższe ceny za podobne wielkościowo zestawy, a pod względem jakości fatalne. Drzwiczki poobrywane, albo nierówno skręcone.

Pytanie, czy to po prostu taki szajs, czy to kwestia tego, że zostały skręcone byle jak i przetestowana przez całą masę namolnych klientów? :)

Mimo wszystko, poza ceną, zależy mi także, żeby te meble jako tako się prezentowały.

Pozdry,
MW

Data: 2012-08-31 22:52:57
Autor: Qrczak
Tanie meble kuchenne
Dnia 2012-08-31 21:54, obywatel wolim uprzejmie donosi:
[...]

Jak Ikea za droga pozostaje zawsze Bodzio.

qr.a
--
szajs is szajs tylko lepszy bywa lepiej opodatkowany

Data: 2012-09-01 16:32:05
Autor: Chiron
Tanie meble kuchenne

Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:k1r51e$1te$1mx1.internetia.pl...
[...]

No to się zdecyduj. Wydaje mi się, że dobrym wyjściem dla Ciebie będą meble używane z Niemiec czy Holandii- można wysokiej jakości wyrwać za niewygórowaną cenę. Np w Łodzi są sklepy z takimi meblami. Na allegro też bywają

--

Chiron

Data: 2012-09-01 18:22:09
Autor: Irokez
Tanie meble kuchenne
[...]

No to jednak nie potrzebujesz mebli "tanich" "do wynajmowanegp" "studentom" lokalu tylko porządnych.
Wtedy minimum to Ikea.

--
Irokez

Data: 2012-09-11 02:41:00
Autor: ZbyszekZ
Tanie meble kuchenne
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 16:51:57 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:4110fbf1-303a-4ef9-984f-c28d5fd3b802googlegroups.com...

> Zastrzeżenia:

> 1. Aktualnej oferty nie znam

No właśnie.

> 2. Nie wierzę aby w Ikea coś się istonie zmieniło przez ostatnie 10 lat,

> w innych to całkiem możliwe. 3. Moje porównanie jest sprzed 6 lat..

Patrz punkt 1.

Nawet jak się zmieniło to na gorsze.

> Bodzio był znacznie tańszy od najtańszej Ikei, a stwarzał wrażenie

> bardzo podobnego, względy estetyczne i wiara że jak Ikea to lepsze

> spowodowała że kupiliśmy kilka szafek Ikea (najtańszych, taka była

> potrzeba). Efekt po roku to powyrywane zawiasy (kilka), odpryski laminatu

> na półkach i bokach szafek, odchodzące uchwyty (jeden lub dwa).

> Zamieniliśmy Ikea na tańsze meble z pobliskiego bazaru (drewniane fronty,

> robione na zamówienie, cena z montażem minimalnie niższa niż Ikea). Z

> dokładnością do blatu trzymają się świetnie.

Akurat szukam mebli i obszedłem zarówno BRW jak i Ikea. W Ikea nie odniosłem wrażenia że ekspozycja się rozsypuje.

W końcu to duża firma, powinno ich być stać na utrzymanie ekspozycji.
Eksploatacja w wynajętym mieszkaniu to cos innego niż oglądanie ekspozycji.

Będę robił na zamówienie ostatecznie ale głównie z powodu małego wyboru frontów oraz szafek koloru tylko białego.

Każdy znajdzie powód dla siebie.

--
ZZ@private

Data: 2012-09-11 11:11:10
Autor: Jacek Osiecki
Tanie meble kuchenne
Dnia Mon, 10 Sep 2012 04:00:58 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 10:29:30 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
[...]

Jakoś mam odmienne doświadczenia w tej kwestii. Kilka kuchni, złożonych
dobre parę lat temu - trzyma się doskonale mimo dość intensywnej
eksploatacji. Nawet spowalniacze działają bez zarzutu, mimo że standardowy
sposób zamykania szafek to "trzasnąć, a spowalniacz zatrzyma i ładnie
zamknąć". Żadnych odłażących oklein - ale może to dlatego, że braliśmy
fronty z pełnego drzewa, a nie okleinowane. Nie wiem jakie gwarancje dają
różni stolarze, ale Ikea daje 10 lat na fronty i 25 na korpusy - i przede
wszystkim te gwarancje honoruje bez mrugnięcia okiem (kiedyś na tej grupie
były podawane przykłady). Owszem, jakość mebli Ikei (jak wszystko w obecnych
czasach) idzie raczej w dół niż w górę, ale to tylko argument za tym by brać
od tego który daje lepszą gwarancję :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-09-11 20:56:47
Autor: wolim
Tanie meble kuchenne
W dniu sobota, 1 września 2012 18:22:43 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
[...]

Ogranij się chłopie trochę i zdecyduj porządne czy Ikea.
========================

Oczywiście- możemy się pochwalić, kto co uważa za porządne. Myślę
jednak, że na polskie warunki- np w porównaniu z "Bodziem" czy nawet
BRW- IKEA ma w ofercie porządne meble kuchenne.

Mam w domu meble kuchenne z BRW. Używam już 3 lata bez najmniejszych zastrzeżeń. Wszystko zależy od mechanizmów. Ja mam wszystkie mechanizmy Bluma, więc meble są nie do zajechania (producent daje dożywotnią gwarancję na swoje mechanizmy). Fronty natomiast były kupowane w jakiejś promocji, teraz już nie są do dostania w BRW, bo dostawca BRW jak się dowiedział za jakie pieniądze BRW sprzedaje je klientom końcowym, to się wycofał i sprzedaje swoje fronty tylko w "drogich studiach kuchennych". Był nawet problem jak omyłkowo jeden front przywieźli źle docięty - czekałem na wymianę prawie 2 miesiące, a sprzedawca tłumaczył się właśnie tym wycofaniem się producenta ze sprzedaży dla BRW. W każdym razie niewielka kuchnia (około 5mb) kosztowała prawie 20 tys. Więc mówienie, że meble z BRW są złe, jest chyba trochę na wyrost. Wszystko zależy od tego co się kupuje. W supermarketach też są produkty z wyższej półki i te najtańsze, dla najmniej wymagających.

Z tego co wiem IKEA robi swoje meble na czymś zbliżonym do Bluma, więc mają prawo być solidne. Ale nie wiem, czy tak jak Blum, dają dożywotnią gwarancję na mechanizmy.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-09-12 21:48:02
Autor: Marek Dyjor
Tanie meble kuchenne
wolim wrote:

Z tego co wiem IKEA robi swoje meble na czymś zbliżonym do Bluma, więc

na Blumie dla ikei

Data: 2012-09-12 21:45:18
Autor: Marek Dyjor
Tanie meble kuchenne
napisał:
[...]

meble kuchenne ikea są bardzo porządne...

i mają zasadniczą zaletę nad robionymi przez "firmy" są do kupienia od ręki bez łaski.

ile osób znam co zamawiały meble w firmach to zawsze były jakieś problemy.

Tanie meble kuchenne