Tanie na gaz

Data: 2013-09-10 16:45:02
Autor: Maciek
Tanie na gaz
Dnia Tue, 10 Sep 2013 09:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

E, Fabia...

Nie lepiej np. to:

http://tinyurl.com/qdlcy3c

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-10 16:00:53
Autor: Budzik
Tanie na gaz
Osobnik posiadaj±cy mail docktor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

E, Fabia...

Nie lepiej np. to:

http://tinyurl.com/qdlcy3c

No nie wiem własnie.
Dlaczego corsa miałaby byc lepsza?
no niby rocznik troche lepszy w tej cenie (rok ,dwa) ale:
- czy ona bedzie oszczedniejsza w spozywaniu gazu?
- co z cenami czesci, napraw? - awaryjnosc - w sumie oba auta kojarze podobnie.
- Corsa chyba jednak mniejsza od Fabii a skoro byłoby kosztowo podobnie to wiekszy byłby lepszy.

Znajomi w ogóle twierdza, ze najlepiej multiple kupic bo na gaz tez bardzo oszczedna a to juz fajny, rodzinny  samochód. :) No i podoba sie nam! :)
Ale tak jak pisze - koszty.

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2013-09-10 18:25:43
Autor: Maciek
Tanie na gaz
Dnia Tue, 10 Sep 2013 16:00:53 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

 najlepiej multiple kupic

Myslalem, ze ma byc male auto. Multili na gaz cyba nie ma za wiele. Swego
czasu rozwazalem, ale diesla. Maja dobre opinie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-10 20:00:42
Autor: Budzik
Tanie na gaz
[...]

Nie, dlaczego? Własciwie czym wieksze tym lepsze byleby trzymało założone parametry tzn bylo tanie w eksploatacji. :)

Znajomi maja własnie multiple na gaz i sobie chwal±, ale sam nie wiem :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się my¶l,

Data: 2013-09-10 22:33:15
Autor: Maciek
Tanie na gaz
Dnia Tue, 10 Sep 2013 20:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Znajomi maja własnie multiple na gaz i sobie chwal±, ale sam nie wiem :)

Na razie przychodza mi na mysl tylko male - kolejna propozycja to Suzuki
Swift np. 1.0, 53 KM.

Z duzych zawsze polecam Mondeo mk2, ale tu sie trzeba naprawde naszukac -
korozja. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-12 15:07:42
Autor: kakmar
Tanie na gaz
Dnia 10.09.2013 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
Osobnik posiadający mail docktor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Znajomi maja własnie multiple na gaz i sobie chwalą, ale sam nie wiem :)

Były fabryczne CNG, ale to szerokie i wysokie auto, o kształcie zbliżonym do cegły, oszczędne może być do 90km/h i z wiatrem. --
kakmaratgmaildotcom

Tanie na gaz