Tanie na gaz

Data: 2013-09-11 08:03:16
Autor: Marek
Tanie na gaz
On 10.09.2013 11:00, Budzik wrote:
Chce kupic samochód według wymagań:
- mam maks 10.000, na samochód moze isc jakies 7.000 (reszta
przerestrowanie, jakies koszty zakupu (wyjazd), ewentualne naprawy,
rozrzad, oleje itp)
- auto dla zony - dojazdy do pracy, około 30km dziennie.
- najwazniejsze to niskie koszty eksploatacji, paliwa
- wiec gaz (najlepiej już założony):)
- moc, tego typu sprawy mniejsze znaczenie, zona nie jezdzi szybko,
sporadycznie wyprzedza itp.
- klimatyzacja

Wybór wstepny (chyba ze polecicie coś innego) padl na Skodę Fabię.

Moja ladniejsza polowa najbardziej z naszych aut lubi matiza.
Latwo sie parkuje, malo pali i spod swiatel tez dosc sprawnie rusza. Czesci smiesznie tanie.
Zmiescisz sie w 6-7 litrach LPG.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-09-11 09:00:51
Autor: Budzik
Tanie na gaz
Osobnik posiadający mail marras.zg@gmail.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Tez miałem takie pomysły jakis czas temu ale zrezygnowałem (rowniez za podpowiedziami grupy)
Jezdzimy kilka razy w roku na narty, spływy kajakowe itp i w sumie bedziemy to auto traktowac jako wyjazdowe, wiec ma byc cos minimum wielkosci fabii.
no i bezpieczenstwo...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2013-09-11 13:04:23
Autor: Marek
Tanie na gaz
[...]

Myslalem ze na miasto, a na wyjazdy macie inne.
co do bezpieczenstwa to ani fabia ani matizem nie chcialbym przydzwonic.

Data: 2013-09-11 17:00:34
Autor: Budzik
Tanie na gaz
[...]

Mamy ale to byłoby lepsze.

A co do przydzwonienie - pytanie nie jest czy chciałbys przydzwonić którymkolwiek tylko, jeżeli przydzwonisz to wlisz matizem czy Fabią? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2013-09-12 07:59:51
Autor: Marek
Tanie na gaz
A co do przydzwonienie - pytanie nie jest czy chciałbys przydzwonić
którymkolwiek tylko, jeżeli przydzwonisz to wlisz matizem czy Fabią? :)

Od pewnej predkosci to zaczyna nie miec znaczenia.
Na pewno przy 30-40 km/h Fabia wypada lepiej.

Data: 2013-09-12 00:20:23
Autor: John Kołalsky
Tanie na gaz

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Jezdzimy kilka razy w roku na narty, spływy kajakowe itp i w sumie bedziemy
to auto traktowac jako wyjazdowe, wiec ma byc cos minimum wielkosci fabii.
no i bezpieczenstwo...

To jednak nie do pracy. Napisz jeszcze raz o co Ci chodziło.

Data: 2013-09-12 10:00:49
Autor: Budzik
Tanie na gaz
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Generalnie do praxy.
A że przy okazji czasami gdzies dalej...
Standardowe uzytkowanie.
 --
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2013-09-12 18:29:58
Autor: John Kołalsky
Tanie na gaz

[...]

.... to nadal może to być smart fortwo co, przynajmniej katalogowo, pali 3,5on/100

Standardowe uzytkowanie.

No wiem

Tanie na gaz