Tanie nowe ostateczny wyb贸r

Data: 2013-07-30 11:06:27
Autor: anacron
Tanie nowe ostateczny wyb贸r
W dniu 27.07.2013 09:22, Helios pisze:
Mam tydzie艅 czasu i musze si臋 zdecydowa膰, szukam tanie nowe g艂贸wnie do
miasta, do niewielkich przebieg贸w 10tys/rok

Ostatecznie zatrzyma艂em sie nad SANDERO vs FABIA

i nie moge sie zdecydowac, oba oko艂o 32tys absolutne maximum

Je艣li wyb贸r tylko taki to Fabia. 艁adniejsze plastiki w 艣rodku od Sandero
to moim zdaniem mia艂y nawet Samary.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-30 17:34:32
Autor: Cavallino
Tanie nowe ostateczny wyb贸r

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kt7vmh$aun$1@news.task.gda.pl...
[...]

Kiedy ostatnio ogl膮da艂e艣 Sandero w 艣rodku?
Bo w tym roku wysz艂a nowa wersja - o niebo 艂adniejsza.

A Fabia to niemiecki badziew z siekier膮 ciosan膮 desk膮.

Data: 2013-07-30 18:24:39
Autor: anacron
W dniu 30.07.2013 17:34, Cavallino pisze:
Je艣li wyb贸r tylko taki to Fabia. 艁adniejsze plastiki w 艣rodku od Sandero
to moim zdaniem mia艂y nawet Samary.

Kiedy ostatnio ogl膮da艂e艣 Sandero w 艣rodku?
Bo w tym roku wysz艂a nowa wersja - o niebo 艂adniejsza.

Tego nowego nie widzia艂em. W zesz艂ym roku jak przegl膮da艂em ofert臋
dealer贸w to tam zb艂膮dzi艂em.

A Fabia to niemiecki badziew z siekier膮 ciosan膮 desk膮.

Badziew, czy nie z powy偶szego moim zdaniem lepszy wyr贸b. Podkre艣lam moim.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-30 18:28:52
Autor: Cavallino
Tanie nowe ostateczny wyb贸r

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kt8pc4$did$3@news.task.gda.pl...
[...]

Tego nowego nie widzia艂em.

Ano w艂a艣nie.
A on pewnie now膮 chce, starych ju偶 nie ma w sprzeda偶y zapewne.

R贸偶nica jest tak du偶a, 偶e tylko czekam z zakupem a偶 przeszczepi膮 to samo do Dustera.

W zesz艂ym roku jak przegl膮da艂em ofert臋
dealer贸w to tam zb艂膮dzi艂em.

A Fabia to niemiecki badziew z siekier膮 ciosan膮 desk膮.

Badziew, czy nie z powy偶szego moim zdaniem lepszy wyr贸b.

A ja nie jestem przekonany.
Sandero powinno by膰 ta艅sze w eksploatacji, zw艂aszcza jak si臋 za 500 z艂 kupi przed艂u偶enie gwarancji do 5 lat.
Tyle 偶e podstawowa wersja to strasznie toporny golas.

Data: 2013-07-30 18:48:47
Autor: anacron
W dniu 30.07.2013 18:28, Cavallino pisze:

A ja nie jestem przekonany.
Sandero powinno by膰 ta艅sze w eksploatacji, zw艂aszcza jak si臋 za 500 z艂
kupi przed艂u偶enie gwarancji do 5 lat.
Tyle 偶e podstawowa wersja to strasznie toporny golas.

Jako艣 w przysz艂ym tygodniu b臋d臋 obok salonu to zajrz臋.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-07-31 01:24:26
Autor: Marcin Kici駍ki
Tanie nowe ostateczny wyb髍
W dniu wtorek, 30 lipca 2013 18:28:52 UTC+2 u縴tkownik Cavallino napisa:

R罂nica jest tak du縜, 縠 tylko czekam z zakupem a przeszczepi to samo do Dustera.

I kupisz Daci? Przecie to prawie Renault. Pami阾asz jeszcze jak bardzo nienawidzisz Renault? ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2013-07-31 20:07:54
Autor: Cavallino
Tanie nowe ostateczny wyb髍

U縴tkownik "Marcin Kici駍ki" <mmkicinski@gmail.com> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:f8a8f3c2-7132-469c-8dfb-d24bb18ad137@googlegroups.com...
[...]

Jak b阣zie gwarancja na 5 lat, to b阣zie psu na ich koszt.
A ja najwy縠j b阣 mia 秝ie縠 tematy do je縟縠nia sobie po Renault. ;-)

A tak na powa縩ie - na razie czekam, bo Kia bije na g硂w w crossoverach zar體no Dustera jak i Stepwaya.
Cho鎎y wyborem silnik體 z turbin.

Data: 2013-08-01 07:50:59
Autor: Marek
Tanie nowe ostateczny wyb髍
A tak na powa縩ie - na razie czekam, bo Kia bije na g硂w w crossoverach
zar體no Dustera jak i Stepwaya.
Cho鎎y wyborem silnik體 z turbin.
Ale to wlasnie jest/byla zaleta Dacii - stare sprawdzone silniki, ktore latwo zagazowac.
Ciekawe czy bedziesz chetny na te ich nowe wynalazki TCE.
--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-08-01 18:13:07
Autor: Cavallino
Tanie nowe ostateczny wyb髍

U縴tkownik "Marek" <marras.zg@gmail.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:ktct4h$f7d$1@speranza.aioe.org...
[...]

Diesla nie zagazujesz, a braku mo縧iwo禼i wyprzedzania (mocy) nie da si zaakceptowa 縜dnym kosztem.
Ja nie jestem klientem na Daci za 30 tys.

Ciekawe czy bedziesz chetny na te ich nowe wynalazki TCE.

By砨ym gdyby interesuj眂y mnie model nie kosztowa niewiele mniej ni diesel 1.5
Kt髍y i tak jest za s砤by, bo wi阠ej ni 90 KM w Sandero nie u秝iadczysz.

Data: 2013-08-01 18:53:35
Autor: masti
Tanie nowe ostateczny wyb髍
Dnia pi臋knego Thu, 01 Aug 2013 18:13:07 +0200 osobnik zwany Cavallino
napisa艂:

Diesla nie zagazujesz,

dobrze, 偶e warsztat kt贸ry widz臋 prawie codziennie z wielk膮 reklama "Gaz do diesla" o tym nie wie

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-08-07 17:06:14
Autor: radekp@konto.pl
Tanie nowe ostateczny wyb髍
Thu, 1 Aug 2013 18:53:35 +0000 (UTC), w <ktearf$ad0$3@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisa(-a):

Dnia pi阫nego Thu, 01 Aug 2013 18:13:07 +0200 osobnik zwany Cavallino
napisa:

> Diesla nie zagazujesz,

dobrze, 縠 warsztat kt髍y widz prawie codziennie z wielk reklama "Gaz do diesla" o tym nie wie

Ja widz r體nie napis "10-15% oszcz阣no禼i"... Taki sobie biznes...

Data: 2013-08-07 17:32:41
Autor: J.F
Tanie nowe ostateczny wyb贸r
U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w
Diesla nie zagazujesz,
dobrze, 偶e warsztat kt贸ry widz臋 prawie codziennie z wielk膮 reklama "Gaz
do diesla" o tym nie wie

A ktory to warsztat ?

Bo mimo rzekomego popularnego gazowania diesli w Anglii, jakos trudno spotkac taka sztuke ..

J.

Data: 2013-08-08 10:07:38
Autor: masti
Tanie nowe ostateczny wyb髍
Dnia pi臋knego Wed, 07 Aug 2013 17:32:41 +0200 osobnik zwany J.F napisa艂:

U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w
Diesla nie zagazujesz,
dobrze, 偶e warsztat kt贸ry widz臋 prawie codziennie z wielk膮 reklama "Gaz
do diesla" o tym nie wie

A ktory to warsztat ?

w Radonicach ko艂o B艂onia
http://goo.gl/lo0bLC

Data: 2013-08-26 15:49:44
Autor: radekp@konto.pl
Tanie nowe ostateczny wyb髍
Wed, 7 Aug 2013 17:32:41 +0200, w <5202689b$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(-a):

U縴tkownik "masti"  napisa w
>dobrze, 縠 warsztat kt髍y widz prawie codziennie z wielk reklama >"Gaz
>do diesla" o tym nie wie

A ktory to warsztat ?

We Wroc砤wiu masz na D硊giej.

Data: 2013-07-31 01:17:04
Autor: Mirek Ptak
Tanie nowe ostateczny wyb贸r
Dnia 2013-07-30 17:34, *Cavallino* napisa艂, a mnie co艣 podkusi艂o, 偶eby odpisa膰:
[...]

To na powa偶nie?
Ja absolutnie fanem fabii i ca艂ego VW nie jestem, piersi膮 broni膰 ich nie b臋d臋, ale co nieco obiektywizmu mam i to co napisa艂e艣 w 偶aden spos贸b obroni膰 si臋 nie daje - zw艂aszcza w kwestii siekiery.
http://www.4wheelsnews.com/gallery/volkswagen-has-plans-for-a-budget-subbrand/194201/
vs:
http://www.netcarshow.com/skoda/2011-fabia/800x600/wallpaper_2d.htm

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2013-07-31 20:06:16
Autor: Cavallino
Tanie nowe ostateczny wyb贸r

U偶ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

[...]

Ano fakt.
Za艂o偶y艂em nies艂usznie, 偶e Rapid kt贸rym je藕dzi kumpel z pracy ma desk臋 z Fabii.
Widz臋, 偶e jednak jest inaczej, siekiera by艂a w u偶yciu w Rapidzie i Octavii, Fabia wygl膮da lepiej.

Data: 2013-08-07 17:50:36
Autor: J.F
Tanie nowe ostateczny wyb贸r
U偶ytkownik "Mirek Ptak"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Tylko ze to jest wersja Elegance Plus - jak sama nazwa wskazuje - nie za minimalna cene.
Co prawda tansze wygladaja podobnie ... ale to jednak trzeba by wsiasc, popatrzec, pomacac, wlasnym, gustem ocenic ...

J.

Tanie nowe ostateczny wyb贸r