Tanie opony

Data: 2011-04-05 19:59:01
Autor: Rafal
Tanie opony
Pewnie juz bylo setki razy, ale i tak zapytam :)
Szukam nowych letnich opon i znalazlem ciekawa oferte chinskich producentow jak Longling, Meteor, czy Sunny.
Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych producentow ? Znadzie sie ktos kto poleca ?

Pozdr

Data: 2011-04-05 18:30:02
Autor: to
Tanie opony
begin Rafal
[...]

Tanich opon się nie kupuje, tanie możesz kupić dywaniki albo wino w monopolowym.

Data: 2011-04-05 20:34:54
Autor: Rafal
Tanie opony

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9b5faa$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
begin Rafal

[...]

Piszesz bo wiesz/sprawdzales czy poprostu przekalkulowales, ze za tanie?

-- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk

Data: 2011-04-05 13:34:00
Autor: kkk
Tanie opony
On 5 Kwi, 20:34, "Rafal" <ra...@tego.pl> wrote:

> Tanich opon si nie kupuje, tanie mo esz kupi dywaniki albo wino w
> monopolowym.

Piszesz bo wiesz/sprawdzales czy poprostu przekalkulowales, ze za tanie?

Lepiej dla nas wszystkich gdyby cie nie bylo stac na samochod a nie
"tylko" na opony. Przegladnij testy ADAC i wiecej rozsadku zycze....

Data: 2011-04-05 19:35:47
Autor: to
Tanie opony
begin Rafal
Piszesz bo wiesz/sprawdzales czy poprostu przekalkulowales, ze za tanie?

Jak droga hamowania na mokrym wychodzi 10 metrów dłuższa to co tu sprawdzać? Nie trzeba skosztować kupy, żeby wiedzieć, że są lepsze smakołyki.

Data: 2011-04-05 20:38:56
Autor: MMS
Tanie opony
W dniu 2011-04-05 21:30, to pisze:
begin Rafal

[...]

Man niezłe Pirelki 17-natski. Po 17200 sztuka. Łykniesz ? :D

P.S. Cena specjalnie dla ciebie. Dla innych po 500 szt. ;)

Data: 2011-04-05 20:06:03
Autor: Pan Piskorz
Tanie opony
W dniu 2011-04-05 19:59, Rafal pisze:
Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych producentow ? Znadzie sie ktos
kto poleca ?

Mam chińskie Nankang, ale zimowe, drugi sezon kończę i nie mogę narzekać.
Myślę, nowe chińskie lub polskie lepsze niż stare / zniszczone zachodnie.
Europejski rynek zdominowało kilku producentów, marek wiele, natomiast producentów już nie. Można znaleźć opony Dębica wyprodukowane poza krajem, jak i Sava made in Poland.
P.

Data: 2011-04-05 20:18:33
Autor: Tmek
Tanie opony

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:inflmd$7iq$1inews.gazeta.pl
W dniu 2011-04-05 19:59, Rafal pisze:
> Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych
> producentow ? Znadzie sie ktos kto poleca ?

Zobacz sobie co pisze ADAC na temat tych produktow.
W wiekszosci przypadkow odstaja od obecnych standardow i nie zachowuja sie tak jak powinny.
http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=adac+chinskie+opony&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

A ocena czegos bez porownania do innych jest malo warta, bo nie zawsze tak jak jest, jest tak jak byc powinno.

Tmek

Data: 2011-04-05 20:40:48
Autor: Rafal
Tanie opony

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:4d9b5cf4$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A ocena czegos bez porownania do innych jest malo warta, bo nie zawsze tak jak jest, jest tak jak byc powinno.

Faktycznie oceny maja niskie, ale staje przed wyborem pomiedzy uzywanymi z niemiec, a nowymi z Chin Chetnie kupilbym tez polskie Debica, ale watpie zeby byly wogole dostepne w rozmiarze, ktory mnie interesuje.

Tmek

Data: 2011-04-05 21:02:58
Autor: Adam Szewczak
Tanie opony

Użytkownik "Rafal" <rafal@tego.pl> napisał w wiadomości news:infnni$mbs$1news.onet.pl...

> [...]

Faktycznie oceny maja niskie, ale staje przed wyborem pomiedzy uzywanymi z niemiec, a nowymi z Chin Chetnie kupilbym tez polskie Debica, ale watpie zeby byly wogole dostepne w rozmiarze, ktory mnie interesuje.

    A co to za rozmiar ?

Jak maja byc tanie to ja bym szukal np Kumho, GTRadial, to sa przynajmniej w miare dobre firmy z wieloletnimi tradycjami.

Ja kiedys w swoim samochodzie tez mialem nietypowy rozmiar to kupilem Falkeny, byly rewelacyjne, no ale to nie jest dolny przedzial cenowy.

PZDr
Adam

Data: 2011-04-05 23:03:00
Autor: Rafal
Tanie opony

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:infp20$sbt$1news.onet.pl...

> [...]

Ja kiedys w swoim samochodzie tez mialem nietypowy rozmiar to kupilem Falkeny, byly rewelacyjne, no ale to nie jest dolny przedzial cenowy.

Dzieki, szukalem Falkenow i znalazlem Barum Bravuris w moim rozmiarze za 374zl, to tylko 100 wiecej niz Longlingi. Biore!

Pozdr

PZDr
Adam

Data: 2011-04-05 23:13:23
Autor: Adam Szewczak
Tanie opony

Użytkownik "Rafal" <rafal@tego.pl> napisał w wiadomości news:ing026$st6$1news.onet.pl...

> [...]

Dzieki, szukalem Falkenow i znalazlem Barum Bravuris w moim rozmiarze za 374zl, to tylko 100 wiecej niz Longlingi. Biore!

    Lo jezu, ja tam bym akurat barumow kijem nie tknal :P

A co to jest za wynalazek, ja potrzebowalem 205/70 R14 to tylko firm to robilo.

PZDr
Adam

Data: 2011-04-06 19:08:34
Autor: A.K.
Tanie opony
Dnia Tue, 5 Apr 2011 23:13:23 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    Lo jezu, ja tam bym akurat barumow kijem nie tknal :P

Dziwne. Jeśli o klasę budget chodzi to są miodzio.

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-04-06 19:38:41
Autor: Yogi\(n\)
Tanie opony
Użytkownik "A.K." <adam@nospam.secretkey.eu> napisał w wiadomości news:1cmya09rpc0q0.1ai9nni4hrktu.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 5 Apr 2011 23:13:23 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    Lo jezu, ja tam bym akurat barumow kijem nie tknal :P

Dziwne. Jeśli o klasę budget chodzi to są miodzio.

Bardzo budżet ;-)
Mam takie zimówki, dostałem z autem od dealera. Z czterech trzy są zwichrowane pionowo, jedna poziomo. Made in Romania ;-) Na śniegu nawet dają radę i nie byłyb takie złe (bieżnik jest OK), ale to zwichrowanie je dyskwalifikuje.
Udało się je wyważyć za trzecim podejściem i jeżdżę. Ale w przyszłym roku będą inne.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-04-06 14:38:31
Autor: kkk
Tanie opony
On 6 Kwi, 19:38, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

[...]

"zwichrowane pionowo"?,  ło jezu co wy tu wypisujecie.... reklamuj jak
takie "zwichrowane".
Porównywanie Barum czy Rikena za którym "stoi" Michelin do taniej
chinszczyzny to "DELIKATNE" nieporozumienie. I co z tego, że Made in
Serbia czy Rumunia ? - toż to fabryki Michelina i Continentala, a że
tam taniej..... Goodyear ma fabrykę w Chinach nowocześniejszą i z
wyższymi standardami niż nie jedna w Europie.

Data: 2011-04-07 15:44:15
Autor: Kamil
Tanie opony
On 06/04/2011 22:38, kkk wrote:
[...]

Co za różnica, co za tymi firmami "stoi"? Za Jaguarem stoi Tata, ale chyba nie powiesz, że skoro produkują nowego XKR-S, to w takim razie Tata Nano też jest porządnym samochodem?

Kamil

Data: 2011-04-07 13:36:59
Autor: kkk
Tanie opony
On 7 Kwi, 16:44, Kamil <ka...@spam.com> wrote:

Co za r nica, co za tymi firmami "stoi"? Za Jaguarem stoi Tata, ale
chyba nie powiesz, e skoro produkuj nowego XKR-S, to w takim razie
Tata Nano te jest porz dnym samochodem?

Jest różnica i tyle, nie będę się specjalnie rozwodził, nie wierzysz -
poczytaj, dowiesz się jak to jest na rynku "oponiarskim" i czemu ma
znaczenie że przykładowa "tania marka"  (jak np Barum czy Riken) jest
w grupie uznanego koncernu.... w dużym skrócie: korzystają z ich
technologii.

Data: 2011-04-07 16:37:12
Autor: Yogi\(n\)
Tanie opony
Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d97302b-f08e-4113-959a-2e63e95c8df5t16g2000vbi.googlegroups.com...
On 6 Kwi, 19:38, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

"zwichrowane pionowo"?,  ło jezu co wy tu wypisujecie.... reklamuj jak
takie "zwichrowane".
No co, jajowatej opony nie widziałeś? Nie ma co reklamować, dostałem je w lutym 2009, mają już dwa lata. Dziadostwo i tyle.

[...]

Może i z wyższymi, ale faktem jest że trzy z czterech barumów polaris to jajka, a jedna kopnięty z boku torus. Mam gdzieś takie standardy... (nie wiem kto stoi za barumami, ale mógłby stać lepiej).

Data: 2011-04-07 13:45:34
Autor: kkk
Tanie opony
On 7 Kwi, 16:37, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

No co, jajowatej opony nie widzia e ? Nie ma co reklamowa , dosta em je w
lutym 2009, maj ju dwa lata. Dziadostwo i tyle.

Jeśli jesteś pewien, że to wina producenta, a nie Twoja to reklamuj -
jak najbardziej.
Nowych Barum, które robią się "jajowate" same z siebie (a nie np z
nap........a po dziurach czy krawężnikach - jak można załatwić każdą
oponę) istotnie nie widziałem....

Data: 2011-04-07 18:55:18
Autor: A.K.
Tanie opony
Dnia Wed, 6 Apr 2011 19:38:41 +0200, Yogi(n) napisał(a):

Bardzo budżet ;-)
Mam takie zimówki, dostałem z autem od dealera. Z czterech trzy są zwichrowane pionowo, jedna poziomo.

Nie mierz tą miarą wszystkich, nie wiadomo skąd dealer "wyrwał" te opony.
Co sezon na Barum-a jest "ciśnienie" i nikt nie reklamuje.

Made in Romania ;-)

Tego nie rozumiem.

Data: 2011-04-06 10:32:34
Autor: LEPEK
Tanie opony
W dniu 2011-04-05 23:03, Rafal pisze:
Użytkownik "Adam Szewczak"<horses@usuń.poczta.onet.pl>  napisał w wiadomości

    A co to za rozmiar ?

[...]

Dzieki, szukalem Falkenow i znalazlem Barum Bravuris w moim rozmiarze za
374zl, to tylko 100 wiecej niz Longlingi. Biore!

No cóż, wygląda na to, że to 17" i profil max z 50%. Takie opony kosztują :/ Ale z drugiej strony do byle czego się ich nie zakłada, więc nie ryzykowałbym niczego niesprawdzonego (nie mówię, że wszystkie chińskie są złe).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-06 05:07:30
Autor: Pan Piskorz
Tanie opony
W dniu 2011-04-05 20:18, Tmek pisze:
co pisze ADAC

Weź pod uwagę, że ADAC to prywatna niemiecka firma i zwykle dobrze ocenia niemieckie produkty, ew. powiązane z niemieckim kapitałem.
P.

Data: 2011-04-06 08:35:55
Autor: Cavallino
Tanie opony
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ingldg$5d2$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-05 20:18, Tmek pisze:
co pisze ADAC

Weź pod uwagę, że ADAC to prywatna niemiecka firma i zwykle dobrze ocenia niemieckie produkty, ew. powiązane z niemieckim kapitałem.

Taka Maloya która bardzo dobrze wypada w większości ich testów które mi w rękę wpadną, to z jakim kapitałem niemieckim jest powiązana?

Data: 2011-04-06 15:44:42
Autor: Adam Szewczak
Tanie opony

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d9c09c9$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

    A pewnie dlatego ze Szwajcaria jest blisko :P

PZDr
Adam

Data: 2011-04-05 21:14:35
Autor: Adam Płaszczyca
Tanie opony
Dnia Tue, 5 Apr 2011 19:59:01 +0200, Rafal napisał(a):

Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych producentow ? Znadzie sie ktos kto poleca ?

Tak, każdy kto to hovno sprzedaje. --

Data: 2011-04-06 08:53:03
Autor: gregor
Tanie opony
[...]

Ja mam Serbskie Riken - sa bardzo dobre juz 3 rok smigam i 0 problemow, za sztuke placilem ok 200 zl ale mam 15 55/195

gregor

Tanie opony