Tanie opony w teren plus kwestia przechowywania.

Data: 2009-04-12 23:46:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tanie opony w teren plus kwestia przechowywania.
Witam!
Z oponami terenowymi nie mam kompletnie doświadczenia, dlatego chciałem
grupę zapytać. Otóż, poszukuję opon na terenowych, które sprawdzą się tak w
terenie jak i w czasie szosowego dojazdu do niego. W terenie, wiadomo:
kamienie, liście, błoto, czyli wszystkie uroki Beskidów :-) Opona w
rozmiarze xx-622, taka, żeby się do widelca z Krossa Trans Pacifica
zmieściła, około 40mm.
Myślałem o Schwalbe Land Cruiser albo CX Comp. Powiedzmy, że 50zł za sztukę
to górna granica, jaką jestem gotów zapłacić. Do Marathonów XR (na razie)
nie będę zbierał kasy.
Wyjazdy w teren co jakiś czas będą, stąd drugie pytanie: jak przechowywać
nieużywaną oponę? --

Data: 2009-04-14 16:27:38
Autor: Artur
Tanie opony w teren plus kwestia przechowywania.
niedziela, 12 kwi, Marek 'marcus075' Karweta:
[...]

Z tym rozmiarem nie poszalejesz :). 40mm są Black Jacki i Schwalbe Smart Sam,
może się nadawać Panaracer Crosstown, Panaracer ma też chyba agresywniejsze
opony w tym rozmiarze. Marathon XR nie jest cudem na teren, to opona
turystyczna o twardej gumie.

Wyjazdy w teren co jakiś czas będą, stąd drugie pytanie: jak przechowywać
nieużywaną oponę?

To jakoś specjalnie trzeba? U mnie, w zależności od nastroju, walają się po
pokoju albo balkonie :).

Tanie opony w teren plus kwestia przechowywania.