Tanie państwo

Data: 2012-06-01 01:26:48
Autor: Przemysław W
Tanie państwo
KARA za bałagan w TELEKOMUNIKACJI. Będziemy płacić 112 TYS. EURO DZIENNIE

Już niedługo Polska może płacić dziennie aż 112 tys. euro! Powód? Komisja Europejska zwróciła się do Trybunału Sprawiedliwości, aby obciążyć właśnie taką karą grzywny Polskę oraz trzy inne kraje w związku z niedotrzymaniem terminu wdrażania telekomunikacyjnych przepisów.

Chodzi o unijne wytyczne w prawie telekomunikacyjnym, m.in. możliwość zmiany operatora w ciągu jednego dnia czy poprawę konkurencyjności usług. Mimo że 25 maja przepisy weszły w życie, Polska, Belgia, Portugalia i Słowenia nie wprowadziły ich do swojego prawa.

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/kara-za-baagan-w-telekomunikacji-bedziemy-pacic-112-tys-euro-dziennie_260846.html

Tanie państwo