Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?

Data: 2016-02-18 05:22:03
Autor: dumanski
Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?
W dniu czwartek, 18 lutego 2016 11:29:02 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
Czy bluetooth w tanich radiach ma sens?

Chodzi o takie do 200 zł z allegro. Oczywiście no-name.

Może polecicie jakieś, z którego jesteście zadowoleni?

Ma mieć czytnik SD (nie musi mieć CD), dobrze by było, gdyby RDS no i ten bluetooth - chociażby po to, żeby słuchać utworów z telefonu.

Mogę się podzielić wrażeniami z użytkowania takiego:
http://allegro.pl/alpine-ute-72bt-usb-bluetooth-mikrofon-gratis-i5639798729..html
Zestaw głośnomówiący po bluetooth sprawdza się bardzo dobrze (pewnie dzięki wyprowadzanemu na kokpit mikrofonowi), działa też odtwarzanie utworów z telefonu.
Wiem, że to nie no-name i budżet nieco większy, ale działa ok.

pozdr.
jarek d.

Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?