Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?

Data: 2016-02-18 20:19:25
Autor: Wiwo
Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?

U偶ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:56c59cec$0$22844$65785112news.neostrada.pl...
Czy bluetooth w tanich radiach ma sens?

Pytanie, czy tanie radio ma sens...

Nie wiem do czego chcesz to radio w艂o偶y膰, by膰 mo偶e w traktorze (nie licz臋 nowoczesnych), czy jakim艣 zabytkowym blaszaku takie radio wystarczy, ale w normalnym aucie to raczej s艂aby pomys艂.
Te najta艅sze (czyli w艂a艣nie do 200z艂), naprawd臋 nie s膮 rewelacyjne, a na og贸艂 czym wi臋cej funkcji (np. BT), tym jako艣膰 s艂absza.

Chodzi o takie do 200 z艂 z allegro. Oczywi艣cie no-name.

Mo偶e polecicie jakie艣, z kt贸rego jeste艣cie zadowoleni?

Ma mie膰 czytnik SD (nie musi mie膰 CD), dobrze by by艂o, gdyby RDS no i ten bluetooth - chocia偶by po to, 偶eby s艂ucha膰 utwor贸w z telefonu.

Je艣li lubisz s艂ucha膰 muzyki i masz odrobin臋 s艂uchu, przemy艣l czy nie sta膰 Ci臋 na podwojenie kwoty i zakup czego艣 markowego. Ewentualnie poszuka膰 markowej u偶ywki.
Z do艣wiadczenia wiem, 偶e warto.

Z ciekawo艣ci zajrza艂em na olx i widz臋, 偶e np. Pioneera (mam z BT Parrota) mo偶na dosta膰 w okolicy 250z艂. Szczerze m贸wi膮c przy takich cenach nie spojrza艂bym na tani膮 chi艅szczyzn臋.
Przy karcie SD bym si臋 nie upiera艂 (zaw臋偶asz wyb贸r), mo偶na kupi膰 pendrive'a w wersji piko, kt贸ra prawie nie wystaje z panelu i w niczym nie przeszkadza. Wiem co pisz臋, bo z takiego rozwi膮zania korzystam w kilku samochodach.

Wiwo

Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?