Tanie smartfony

Data: 2014-12-04 20:31:16
Autor: Maciek
Tanie smartfony
Witam

Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów. Niestety
nie bardzo jestem w stanie ocenić, czy tego typu sprzęt jest wart swojej
ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie, co
pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy okazji
nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
całego życia w serwisie.

Maciek

Data: 2014-12-04 20:56:40
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 20:31, Maciek pisze:
[...]

Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj jak ognia.

Data: 2014-12-05 00:55:15
Autor: Maciek
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 o 20:56, user pisze:
Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj jak ognia.
Do Windows jakoś nie jestem przekonany, a co do 512MB RAM słuszna uwaga
- miałem kiedyś tablet o tej wielkości RAM, oddałem dzieciakowi i
przestał się do mnie odzywać ;-)

Maciek

Data: 2014-12-05 22:07:21
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-05 00:55, Maciek pisze:
[...]

Akurat tu się postarali

Data: 2014-12-05 09:59:35
Autor: Budzik
Tanie smartfony
Użytkownik user brak_meila@dupa.com ...

[...]

Uwazaj na takie rady.
Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym telefonie nie da sie uruchomić skype...

Data: 2014-12-05 04:56:08
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA3FA69BB4F8C9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A z jakiego powodu? Nie było aplikacji Skype pod Windows phone?
Trochę to dziwne, bo Skype teraz własnością Microsoftu...

Data: 2014-12-05 12:59:34
Autor: Budzik
Tanie smartfony
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Dziwne to jest mało powiedziane...
Ponoc za mało ram, przez co palikacja była niestabilna i wyłączyli dostep dla tego modelu... Skutecznie wyleczyli mnie z kupowania nokii.

Data: 2014-12-05 11:53:49
Autor: marfi
Tanie smartfony
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3FA69BB4F8C9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Uwazaj na takie rady.
Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym
telefonie nie da sie uruchomić skype...

  Może ma sprawne uszy i nie musi "czytać z ust" podczas rozmowy :)

--
marfi

Data: 2014-12-05 12:59:34
Autor: Budzik
Tanie smartfony
Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

Uwazaj na takie rady.
Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym
telefonie nie da sie uruchomić skype...

  Może ma sprawne uszy i nie musi "czytać z ust" podczas rozmowy :)

:)

Data: 2014-12-04 20:59:06
Autor: user
Tanie smartfony
[...]

Nokia lumia 520 lub coś podobnego za te pieniądze jest rozsądnym wyborem.

Data: 2014-12-04 21:04:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Tanie smartfony
W dniu 04.12.2014 o 20:59, user pisze:
[...]

Dokładnie to samo chcialem powiedzieć.
tym bardziej, że jest promocja
http://nokia.strefamarek.allegro.pl/nokia-lumia-520-czarna-pl-bez-sim-fv23-xwqe.html#close

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-12-04 21:02:45
Autor: Skylla
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 o 20:31, Maciek pisze:
[...]

Jak duży ma być ten telefon i jaki ma mieć system,
Jesli mały - 3,5'' - to android np. LG l40
Jesli 4'' to WP8.1 Lumia 520
Jesli coś większego to zostają chińczyki.

Data: 2014-12-04 21:16:31
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 21:02, Skylla pisze:

Jak duży ma być ten telefon i jaki ma mieć system,
Jesli mały - 3,5'' - to android np. LG l40

Piszesz o LG L40 ? on ma tylko 512M Ram, raczej się nim nie pobawi, no chyba że ktoś lubi telefon reagujący na dotyk z poważnym opóźnieniem.

Data: 2014-12-04 21:40:11
Autor: dizel
Tanie smartfony
On Thu, 04 Dec 2014 20:31:16 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

[...]

300zł na androidzie trochę mało, ale już za 450 w euro agd na przykład
kupisz Motorolę Moto E. Wyświetlacz 4.3 cala, 1gb ramu, do tego czysty
android kitkat z aktualizacją do lolipop.
Być może na aukcjach nówkę znajdziesz taniej.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-04 22:00:42
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 21:40, dizel pisze:
Motorolę Moto E

No to mamy zwycięzcę
nie wiem jak Windows ale na Andka jest chyba więcej aplikacji, lepsza kamera i pewnie hartowana szybka ( w Nokii jest szybka z plastiku ale za to darmowa nawigacja Nokii chodź słyszałem że zaczęli ją udostępniać na Androida).

Data: 2014-12-05 00:53:49
Autor: Maciek
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 o 21:40, dizel pisze:
[...]
Wygląda fajnie. Można go kupić trochę taniej czyli za około 420zł. Czy
to prawda, że ma niewymienną baterię? Może jestem tradycjonalistą, ale
wydaje mi się, że telefon powinien jednak mieć baterię wymienialną w
prosty sposób :-)

Maciek

Data: 2014-12-05 08:17:49
Autor: dizel
Tanie smartfony
On Fri, 05 Dec 2014 00:53:49 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

[...]

Tak jest niewymienialna bateria, znaczy samemu nie wymienisz, ale
serwis motoroli jest w stanie to zrobić jakby co.
W sumie ja bym się tą baterią zbytnio nie przejmował, uważam że 2-3
lata dla telefonu z androidem to max, bo wszystko idzie do przodu,
podwyższane są parametry, wszystko tak jak kiedyś z komputerami pc się
działo.
Myślę że 3 lata bateria spokojnie wytrzyma.
Co do ceny wiem że część tych teli na aukcjach była/jest z tesco uk,
cena była niższa ale gwarancji i tak nie ma, choćby sprzedawca się
zarzekał że tel ma gwarancję.
Więc chyba lepiej zapłacić te 50zł więcej w sklepie i mieć tą
gwarancję niż jej nie mieć.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-06 16:30:24
Autor: m4rkiz
Tanie smartfony
"Maciek" <maciek@nospam.pl> wrote in message news:m5qs6l$jk5$1node1.news.atman.pl...
[...]

ostatni telefon do ktorego mialem druga baterie to lg p900, a i tak uzywalem
jej ze dwa razy w roku

smartfony starzeja sie moralnie na tyle szybko ze wymiana baterii zeby
dlaej dzialal raczej rzadko ma miejsce, w skrajnym wypadku bedzie kosztowala
dodatkowe 2-3 dychy w pobliskim komisie gsm

drua sprawa - baterie do modelu ktory ma 3 lata beda w najlepszym razie mialy
lat 2, co stawia sens wymiany pod znakiem zapytania

dzis poprostu jest o wiele za duzo modeli zeby oplacalo sie klepac dobre
zamienniki kilka lat po premierze telefonu, a producenci takich rzeczy nie
robia od dawna - lepiej sprzedac nowy telefon niz baterie

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-12-06 21:26:19
Autor: RadoslawF
Tanie smartfony
Dnia 2014-12-06 17:30, Użytkownik m4rkiz napisał:

Wygląda fajnie. Można go kupić trochę taniej czyli za około 420zł. Czy
to prawda, że ma niewymienną baterię? Może jestem tradycjonalistą, ale
wydaje mi się, że telefon powinien jednak mieć baterię wymienialną w
prosty sposĂłb :-)

[...]

Są ludzie którzy wymieniają baterie w nowym telefonie
np. na dwa razy pojemniejszą.

drua sprawa - baterie do modelu ktory ma 3 lata beda w najlepszym razie
mialy
lat 2, co stawia sens wymiany pod znakiem zapytania

Znam przypadki Ĺźe ludzie zadowoleni z telefonĂłw kupowali
drugi taki sam, na wyprzedaĹźach bo operatorzy juĹź nie mieli
takich "starych" modeli.

dzis poprostu jest o wiele za duzo modeli zeby oplacalo sie klepac dobre
zamienniki kilka lat po premierze telefonu, a producenci takich rzeczy nie
robia od dawna - lepiej sprzedac nowy telefon niz baterie

A to jest niestety prawda.
Zrobić gówno, wciskać naiwnym a w międzyczasie zaprojektować
trzy kolejne gówna które będą wciskane jak ten pierwszy przestanie
się sprzedawać.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-05 00:18:42
Autor: astro
Tanie smartfony
W Biedronce sprzedawane sa (byly?) Myphone Q-Smart za 349zl. 4.5 cala z rozdzielczoscia 854 x 480 px, MediaTek 4 x 1.3 GHz, 1GB RAM, Android 4.4.

www.spidersweb.pl/2014/12/myphone-fun-3-q-smart-recenzja-opinie.html
www.biedronka.pl/pl/product,id,3921,name,smartphone-myphone-q-smart-starter-tu-biedronka
www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2014/12/smartphone-myphone-q-smart-z-biedronki.html

Wczesniej myPhone Luna za 600zl.
www.spidersweb.pl/2014/10/myphone-luna-recenzja.html

Kolega przez rok korzystal z Kruger&Matz MOVE, ale podobno ten model ma bardzo krucha szybke na LCD (pewnie podobny problem dotyczy wiekszosci tanich telefonow, z Biedronkowym myPhone na czele) ;-) Do czasu polamania byl z niego raczej zadowolony.

Pomimo ulomnosci tanich Androidow wybralbym jednak telefon wlasnie z tym systemem. Zapewnia on o wiele wieksza baze oprogramowania, szczegolnie "nowosci wydawniczych".
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2014-12-05 00:58:07
Autor: MichaelDataÂŽ
Tanie smartfony
"astro" wydumał(a) w wiadomości ID news:m5qq4i$q31$1node2.news.atman.pl
[...]

....ja też szukam czegoś taniego ale wybór padł na...overmaxa [teraz] Może dlatego że mieszkam w Poznaniu i na miejscu mam serwis, który załatwia to nawet "na poczekaniu" (tablet). Rok temu, zanabyłem jakiś model telefonu (nie pamiętam)dla dziecka w kwocie 300zł i działa bezawaryjnie do dziś. Ładny designe i sądząc z tego co się zmienia co...DWA LATA (technologicznie) nie sądzę aby trzymać go dłużej niż 3 lata, tym bardziej że wszelakie baterie nie wytrzymują takiego użycia a koszt zakupu nowej baterii przy 3 letnim telefonie raczej mija się z celem.
http://overmania.pl/pl/c/SMARTFONY/146

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-12-26 20:55:46
Autor: mkarwan
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-05 o 00:58, MichaelDataÂŽ pisze:

MoĹźe dlatego Ĺźe mieszkam w Poznaniu

    Jakto w Poznaniu? A CzarnkĂłw jusz nie teges?
ÓÓÓ

Data: 2015-01-07 20:09:58
Autor: MichaelDataÂŽ
Tanie smartfony
"mkarwan" wydumał(a) w wiadomości ID news:m7kefr$gg2$2speranza.aioe.org

Teges:)
--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-12-07 14:25:10
Autor: jakson
Tanie smartfony
W Biedronce sprzedawane sa (byly?) Myphone Q-Smart za 349zl. 4.5 cala z
rozdzielczoscia 854 x 480 px, MediaTek 4 x 1.3 GHz, 1GB RAM, Android 4.4.

Jak za 350zl nie jest zle, ale _znacznie_ lepiej w tej cenie (ekran, proc, jakosc)
wypadnie THL T6 Pro, o ile celnicy nie dolicza VATu :).

Data: 2014-12-05 05:01:37
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"Maciek" <maciek@nospam.pl> wrote in message news:m5qcqb$2i1$1node1.news.atman.pl...
Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale iPhone 4S możesz kupić
dziś za niewiele więcej - w stanie używanym ale w pełni sprawnym...
Odradzam kupno wersji 4, bo już się zestarzała i najnowszy iOS8
przestał na tym chodzić, ale od 4S w górę brałbym bez problemów.

nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem?
Dobrze jakby nie lubiło spędzać całego życia w serwisie.

.... i nie będziesz mieć takich dylematów :-)

Data: 2014-12-05 12:52:18
Autor: MichaelDataÂŽ
Tanie smartfony
Pszemol wydumał(a) w news:m5s3a4$25i$1dont-email.me :
[...]

Pfff, mozna kupić nawet iP6 ..na Antku za grosze :D
http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/2014/12/szczyt-bezczelnosci-w-swiecie-elektroniki-uzytkowej?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

:)

--
Michael________™
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you

Data: 2014-12-05 06:34:54
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"MichaelDataÂŽ" <spam@ognik.com> wrote in message news:m5s7hv$56h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko że wtedy masz coś, do wyciągania dla szpanu w autobusie,
ale reszta warunków klienta nie będzie spełniona...

Data: 2014-12-05 08:48:12
Autor: Chris
Tanie smartfony
[...]

Jak nie szukasz nówki to ja bym poszukał na twoim miejscu używanego SGS2-3 (nie wiem jaki ekran potrzebny).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-07 14:25:45
Autor: jakson
Tanie smartfony
Jak nie szukasz nówki to ja bym poszukał na twoim miejscu używanego SGS2-3 (nie wiem jaki ekran potrzebny).

A ja bym nie bral tego niedopracowanego reliktu.

Data: 2014-12-05 11:36:27
Autor: the_foe
Tanie smartfony

http://tinyurl.com/kshwmjs

--
@foe_pl

Data: 2014-12-05 12:06:19
Autor: Skylla
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-05 11:36, the_foe pisze:
[...]

Chce do 300zł a podrzucane propozycje są 1,5 - 2 razy droższe...

Data: 2014-12-05 12:18:33
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości
Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.

Moze.
Z drugiej strony ... banki, allegro, jakdojade, automapa, aviexpert  - wszyscy maja tez wersje na iphone.
Albo sie latwo przenosi (szczegolnie jak sie od poczatku pisze w odpowiedniej bibliotece), albo

[...]

IMO - musisz doskladac.
Oprocz Ram, to wlasnie klne na samsunga z 8GB flasha. A te tanie maja 4GB ...

J.

Data: 2014-12-05 17:13:41
Autor: ToMasz
Tanie smartfony
W dniu 04.12.2014 20:31, Maciek pisze:
Witam

Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.
nie. Sprawdź sobie jakie wyniki osiągają nowe telefony w teście antutu. może się okazać że te za 300zł są słabsze niż samsung sgs2. druga sprawa to jakość użytych częśći. pisałem o tym na grupie gdy przyszedł do mnie landvo l900. za 88usd kupiłem telefon który miał 19 tyś w antutu, czyli tyle co sgs3. fajnie? jasne. tyle że reakcja na dotyk, czułość ekranu w każdym miejscu była inna. gps działał tylko w słoneczne dni. i tak dalej i tak dalej. jak coś źle działa w samsungu, sonym, motoroli, to zawsze się jakiś poprawiacz hobbysta znajdzie i napisze nowy soft. a do overmaxa co dostaniesz?

ToMasz

Data: 2014-12-05 20:19:02
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:m5slj4$o06$1dont-email.me...
[...]

I właśnie takich rzeczy nie znajdziesz w tabelkach porównawczych...
Tym różni się telefon czy tablet dobrej jakości od takiego taniego.
Niestety dostajesz to za co zapłaciłeś.
Dlatego często opłaci się kupić coś używanego ale od producenta
z lepszą renomą jakości/trwałości (Apple, Sony, Asus, Samsung)
niż coś niby nowego i z gwarancją ale od początku dziadowskiego...

Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia
za tą samą cenę nawet jak hyundai w "tabelce" będzie miał coś
więcej od tejże hondy czy toyoty (dodaną duperelę właśnie po co
aby w tabelce ładniej wyglądało: coś jak "iPhone nie ma FM radio").

Data: 2014-12-06 15:03:31
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Fri, 5 Dec 2014 20:19:02 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Niestety - gwarancji nie ma, ze markowy sprzet nadal jest markowy.
Ani ze ten tani jest kiepski.
Teraz Samsung ponoc wtope finansowa zaliczyl - oj, bedzie oszczedzal
:-)

Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia

No nie wiem, nie wiem ...
za tą samą cenę nawet jak hyundai w "tabelce" będzie miał coś
więcej od tejże hondy czy toyoty (dodaną duperelę właśnie po co
aby w tabelce ładniej wyglądało: coś jak "iPhone nie ma FM radio").

A jak ktos radio lubi ?

J.

Data: 2014-12-06 15:47:29
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1dx90ao61rosg.1fxv0sqs86ygv$.dlg40tude.net...
Niestety - gwarancji nie ma, ze markowy sprzet nadal jest markowy.
Ani ze ten tani jest kiepski.
Teraz Samsung ponoc wtope finansowa zaliczyl - oj, bedzie oszczedzal
:-)

Całe życie nie ma gwarancji... Nie masz gwarancji że jutro się obudzisz!
Bezsensowne gadanie - wiadomo że i przy markowym sprzęcie możesz
wtopić ale chodzi o to, że prawdopodobieństwo wtopki jest dużo mniejsze.

Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia

No nie wiem, nie wiem ...

Czego nie wiesz? :-)

[...]

To ma ciężki wybór :-) Kupić do kitu smartfon z równie do kitu radiem
lub dobry smartfone renomowanej firmy bez radia które i tak działa
przecież tylko dobrze jak słuchawki są wetknięte w roli anteny FM...

Data: 2014-12-07 00:04:53
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sat, 6 Dec 2014 15:47:29 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Za to koszt duzo wiekszy :-)

Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia
No nie wiem, nie wiem ...
Czego nie wiesz? :-)

Czy akurat Hyunday/Kia sa jakos istotnie gorsze od Hondy i Toyoty.

J.

Data: 2014-12-06 17:14:31
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1odxvg7bxljxv.hpzg8skh3h0v.dlg40tude.net...
[...]

Nie tak dużo większy... Ale większy, to fakt.
Dlatego dla zrównania kosztów proponuję używany dobrej marki
zamiast nówki trefnej marki. Ta nówka za parę dni będzie "używanym"
i pod tym względem się od używki różnić nie będzie, więc będziesz miał
szybko w obu scenariuszach używany lepszy lub używany gorszy telefon.
Za tą samą cenę. Co wolisz?

[...]

To przejedź się jednym i drugim a przekonasz się dosyć szybko... :-))
Ja cały pobyt w USA kupuję toyoty i hondy - jak wsiądę do Hyundaia
to tandetą śmierdzi z każdego kąta... Teraz ostatnio się ciut polepszyli
ale to kwestia ostatnich 2-3 lat i nie wiadomo czy utrzymają formę.
Mimo to kumpel z pracy kupił nową KIA OPTIMA i nie wytrzymał
z tym autem nawet 2 lat...

Data: 2014-12-07 10:46:05
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sat, 6 Dec 2014 17:14:31 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Roznie bywa - kolega tu chce tani smartfon, za 300 zl, a Ty mu chcesz
poradzic cos dobrego, ajfona oczywiscie, za 2300 ? :-)

Dlatego dla zrównania kosztów proponuję używany dobrej marki
zamiast nówki trefnej marki.

A baterie w tym uzywanym da sie wymienic ? :-)
A zlacze, zuzyte od codziennego uzywania, wytrzyma kolejne 2 lata ?
:-)

Ta nówka za parę dni będzie "używanym"
i pod tym względem się od używki różnić nie będzie,

No chyba ze szczeliny w obudowie, zasadniczo nie przeszkadzajace, ale
w miare uzywania coraz wieksze, przepuscily juz tyle kurzu ...

więc będziesz miał
szybko w obu scenariuszach używany lepszy lub używany gorszy telefon.
Za tą samą cenę. Co wolisz?

Jeden prawdopodobnie dobry, drugi prawdopodobnie gorszy, ale w nowszej
technologii, no, niekoniecznie - wzieli tanie elementy ... poprzedniej
generacji, ale z gwarancja ... trudny wybor :-)

[...]

No wlasnie H/K zbiera ostatnio dobre opinie ... 15 lat temu przyznalbym Ci racje odnosnie Daewoo, ale posiadacze
lanosow byli raczej zadowoleni. Ja jezdzilem Nubira :-)

Ja cały pobyt w USA kupuję toyoty i hondy - jak wsiądę do Hyundaia
to tandetą śmierdzi z każdego kąta...

A jaki model ? bo kiedys wsiadlem do taniego VW - tez smierdzialo
tandeta. Oni tez maja tanie modele/wykonczenia w ofercie, chocby na
firmowe auta w wiekszej ilosci.

J.

Data: 2014-12-07 08:18:58
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:2o5g25ugujyv.1wszvm8y3fbtr$.dlg40tude.net...
[...]

Bynajmniej. Chyba nieuważnie czytasz.
Polecam mu *UŻYWANEGO* iPhone4S którego można wyrwać na
eBay często za jakieś $120 w bardzo dobrym stanie...

Dlatego dla zrównania kosztów proponuję używany dobrej marki
zamiast nówki trefnej marki.

A baterie w tym uzywanym da sie wymienic ? :-)

Tak, pisaliśmy o tym wiele razy.
Za $15 na eBayu, razem ze śrubokrętem.

A zlacze, zuzyte od codziennego uzywania, wytrzyma kolejne 2 lata ?
:-)

Oczywiście.

[...]

Jakie szczeliny? W iPhone4S? Tam między szklanym ekranem
a ramką ze stali nierdzewnej nie ma żadnych szczelin...

[...]

Akurat na nowszą technologię w nowym tanim bym nie liczył...
Wręcz przeciwnie - będą pewnie scalaki tańsze bo właśnie nie topowe.

[...]

Oni byli zadowoleni bo wcześniej mieli maluchy i polonezy...
Jak ktoś miał do tej pory jakąś nokię z popsutą klawiaturą i bez
działającego głośnika to też ucieszy się bardzo z biedafona
z Androidem za 300zł... Ale jak ktoś posmakował dobrego
wyrobu jak np. iPhone i przyzwyczaił się do tego luksusu to
ciężko mu będzie ocenić pozytywnie telefon za 300zł, nawet nowy.

[...]

Prównywałem w podobnej klasie: amerykański accord i camry do
kia optima i hyundai sonata. Muszę zapytać tego managera projektu
w moim biurze czemu po niecałych 2 latach wymienił swoją nówkę
białą z czarnymi akcentami, całkiem ładną optimę na jaguara... :-)

Data: 2014-12-07 15:52:12
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sun, 7 Dec 2014 08:18:58 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Polecasz 4S, ale zasade podajesz ogolna. Moze i ten 4S dobry, ale innym razem mozna sie zdziwic :-)

No dobra - uzywany sprzet ma te zalete, ze pojawiaja sie pelne
recenzje.

[...]

No, postep w elektronice zwolnil, to moze da sie jeszcze dostac
scalaki wypuszczone 3 lata temu ...

[...]

No popatrz, a Nokia to przeciez marka. Klawiatura sie nie psuje, glosnik dziala, konstrukcja przemyslana itd
:-)

[...]

Jaguar ... potrzebowal czegos pasujacego do stanowiska ? Jaguar z kolei nie mial pochlebnych opinii, ale prestiz jednak jest
:-)

J.

Data: 2014-12-07 14:58:00
Autor: RadoslawF
Tanie smartfony
Dnia 2014-12-06 22:47, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Jaki ciężki, kupujesz urządzenie z funkcjonalnością jakiej
potrzebujesz. Nie dotyczy naiwnych i fanboi róşnych konkretnych
marek. Oni kupują nie to co potrzebują tylko to co umiłowana
firma oferuje i potem przekonują siebie i innych że właśnie
tego co ta firma oferuje potrzebowali.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-07 08:21:23
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:m61mdc$oa9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, to nie takie proste... Nie chodzi o to aby funkcjonalność była
jako zrobienie "ptaszka" na liście dostępnych funkcji w manualu...
Chodzi aby ta funkcjonalność rzeczywiście była w praktyce funkcjonalna.
Po co mi radio FM w telefonie skoro zwykle używam go bez słuchawek
a radio używa kabla do słuchawek jako anteny FM?
Po co mi telefon nowy, za jakieś marne pieniądze (88USD) skoro,
jak pisze wyĹźej ToMasz: "reakcja na dotyk, czułość ekranu w  kaĹźdym
miejscu była inna. gps działał tylko w słoneczne dni. i tak dalej i tak dalej"
To brzmi jak pomyłka za 88usd która trafi szybko na Allegro. I po co Ci to?

Data: 2014-12-07 15:42:41
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sun, 7 Dec 2014 08:21:23 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Jak chcesz, to podlaczasz sluchawki.
Albo krotka przejsciowke, bywa ze pomaga..

Po co mi telefon nowy, za jakieś marne pieniądze (88USD) skoro,
jak pisze wyżej ToMasz: "reakcja na dotyk, czułość ekranu w  każdym
miejscu była inna. gps działał tylko w słoneczne dni. i tak dalej i tak dalej"
To brzmi jak pomyłka za 88usd która trafi szybko na Allegro. I po co Ci to?

Juz zapomniales zarzuty do Apple ? "wy go nie umiecie trzymac" :-)

J.

Data: 2014-12-07 08:53:00
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1htsx7waoaa97.l5fkzyfuoxfl$.dlg40tude.net...
[...]

OK, a tego nie wiedziałem - ale chyba tylko blisko nadajnika?

[...]

Zarzuty nadmuchane nieproporcjonalne - używam bez obudowy
izolującej iPhone4 od 4 lat i nie odczuwam tej rzekomej wady...

Data: 2014-12-07 16:03:31
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sun, 7 Dec 2014 08:53:00 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

my tu w Europie - nadajniki sa blisko reklamobiorcow :-)

[...]

Jak widac wiele osob jednak odczuwa wade, mimo ze kupili markowy
telefon za 888usd.
I co teraz - na smietnik ? :-)

J.

Data: 2014-12-07 09:12:13
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1aye1nca2oryl.h5nhhefpqa9v.dlg40tude.net...
Jak widac wiele osob jednak odczuwa wade, mimo ze kupili markowy
telefon za 888usd.

Raczej bliżej $600 niż $900... ale ok.

I co teraz - na smietnik ? :-)

Na eBay, niech kupi go sobie ktoś, kto mieszka bliżej nadajnika :-)))
Nawiasem mówiąc ten problem był z iPhone4, ja polecam 4S to
jest następna generacja... Tam już "problem" z anteną był naprawiony.

Data: 2014-12-07 17:59:23
Autor: jakson
Tanie smartfony
[...]

A niecala godzine wczesniej pisales, ze sie myle:

Nie ma takiego czegos jak dobra marka.
Patrzy sie na konkretny model i z tego punktu widzenia,

I tu się mylisz...

Chyba sie jednak nie myle - co sam potwierdziles (patrz poczatek).

Pszemolu, zachowaj konsekwencje w swoich wypowiedziach, prosze.

Data: 2014-12-07 13:30:19
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"jakson" <john.smith@example.org> wrote in message news:m6215j$4ae$1speranza.aioe.org...
[...]

To nie są niekonsekwencje w moich wypowiedziach tylko
fałszywe wnioski jakie dochodzisz u siebie...
W tym co napisałem nie było sprzeczności: dobra marka
to STATYSTYCZNIE lepszy produkt. Ale nie znaczy to wcale
że każdy egzemplarz będzie w 100% niezawodny bo wszystko
się psuje więcej lub mniej ani że dobra firma nie może wypuścić
jakiegoś babola w jakimś swoim produkcie, po prostu się lepszym
firmom to zdarza rzadziej niż tym gorszym...
Nie stosuj logiki zero-jedynkowej lub biało czarnej bo świad
jest pełen odcieni i kolorów...

Data: 2014-12-07 21:35:50
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-06 o 22:47, Pszemol pisze:
To ma ciężki wybór :-) Kupić do kitu smartfon z równie do kitu radiem
lub dobry smartfone renomowanej firmy bez radia które i tak działa
przecież tylko dobrze jak słuchawki są wetknięte w roli anteny FM...

Zaprzestań. Nie masz radia FM i Twoje wicie się w wymówkach nic nie poradzi :-) Ja mam i używam ale zazwyczaj na słuchawkach.
Małe pierdzidełko z telefonu drażni moje audiofilskie uczucia estetyczne :-)
Jak chcę normalnie z głośników to mam dookoła zatrzęsienie innych możliwości. Słuchawki zawsze mam przy sobie i w każdej chwili mogę podłączyć tą "antenę" i uruchomić wbudowany głośnik.
Zaraz pewnie napiszesz że to strasznie niewygodne :-)

PS. Naprawdę słuchasz muzyki z wbudowanego głośnika?

Data: 2014-12-07 22:51:06
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sun, 07 Dec 2014 21:35:50 +0100, z napisał(a):
[...]

Po prawdzie to niewygodne - coraz wiecej akcesoriow trzeba nosic.

Ale trzymac telefon przy uchu zeby radia posluchac tez niewygodne. I nosic baterie zapasowa tez niewygodnie :-)

PS. Naprawdę słuchasz muzyki z wbudowanego głośnika?

na plazy, na kocyku - czemu nie ?
Moze nie tyle muzyki, co radia ..

J.

Data: 2014-12-08 05:27:13
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5484ba27$0$24489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cieszę się, że bawi Cię FM radio w 2014 roku...
Ja zwykle radia słucham w telefonie przez internet.
Większość stacji radiowych ma już dziś streaming a nawet specjalne appki.

PS. Naprawdę słuchasz muzyki z wbudowanego głośnika?

Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4 niż ten w Twoim za 300zł :-P

Data: 2014-12-08 14:01:21
Autor: masti
Tanie smartfony
Pszemol wrote:

Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4

napraw sobie uszy skoro tę pierdziawkę nazwyasz głosnikiem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-12-08 17:26:34
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-08 o 12:27, Pszemol pisze:
Cieszę się, że bawi Cię FM radio w 2014 roku...
Ja zwykle radia słucham w telefonie przez internet.
Większość stacji radiowych ma już dziś streaming a nawet specjalne appki.

Obaliłem właśnie Twoje marudzenie "o antenie" a Ty dalej brniesz.
Zasięg internetu poza miastem mam taki sobie a rozgłośnie radiowe wyśmienity. Polska.
Jeszcze raz. Ja mam inne potrzeby i żyję w innej rzeczywistości. Używam inaczej telefonu niż Ty. Internet tylko do nawigacji. Przeglądanie internetu nawet na tablecie to dla mnie jakieś sadomaso. :-)
Mam radioFM, dobry odtwarzacz mp3, nawigację noki, i bardzo dobry aparat fotograficzny.
A to wszystko za 300 zł. Zaprzestań nie kupię ajfona ani innego drogiego modelu bo rozsądnie wydaję swoje pieniądze.

Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4 niż ten w Twoim za 300zł :-P

Jeśli dla Ciebie jest to słuchanie muzyki...
Muzyka ma mi sprawiać przyjemność a nie wku...
Ale... Nie takie są zboczenia na tym świecie :-)

PS. Z ciekawości. W stanie uśpienia ekranu mam zegar i datę cały czas wyświetlaną na ekranie (nie trzeba klikać). Masz takie coś?
Nie. Bateria nie zdycha ładuję co 2-3 dni mimo świecenia 24/h
Mój następny tel. musi mieć taki zegar. :-)

Data: 2014-12-08 22:17:57
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-08 o 17:26, z pisze:
PS. Z ciekawości. W stanie uśpienia ekranu mam zegar i datę cały czas
wyświetlaną na ekranie

O właśnie znalazłem coś jeszcze lepszego - YotaPhone 2
http://tech.wp.pl/kat,1031195,title,YotaPhone-2-z-przodu-wyswietlacz-a-z-tylu-tez-wyswietlacz,wid,17079292,wiadomosc.html

A teraz napisz że to niewygodne, niepotrzebne albo...
Apple już dawno to wymyśliło :-)

Data: 2014-12-10 21:25:53
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"z" <z@z.pl> wrote in message news:54861588$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, napiszę że Apple iPhone jest TAŃSZY od tego YotaPhone :-))
Sprawdzałeś cenę? :-)))) Czy myślałeś że to kupisz za 300zł? :-) lol!

Data: 2014-12-11 07:13:03
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-11 o 04:25, Pszemol pisze:
Sprawdzałeś cenę? :-)))) Czy myślałeś że to kupisz za 300zł? :-) lol!

Nie odpowiedziałeś na pytanie czy masz taki zegar jak w nokii.

Data: 2014-12-10 21:22:40
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5485d13c$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-) Obaliłeś... :-))

[...]

Masz dziadowski tablet i biedafon no więc Cię przeglądanie męczy :-)

Mam radioFM, dobry odtwarzacz mp3, nawigację noki,
i bardzo dobry aparat fotograficzny.
A to wszystko za 300 zł.

Musisz być bardzo dumny :-)))

Zaprzestań nie kupię ajfona ani innego drogiego modelu bo rozsądnie wydaję swoje pieniądze.

Przecież nie namawiam Cię do kupowania iPhone.
Ile razy mam to powtórzyć?

Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4 niż ten w Twoim za 300zł :-P

Jeśli dla Ciebie jest to słuchanie muzyki...
Muzyka ma mi sprawiać przyjemność a nie wku...
Ale... Nie takie są zboczenia na tym świecie :-)

Muzyki to rzeczywiście tylko na słuchawkach...
Ale dla mnie radio to nie muzyka, sorki :-)

PS. Z ciekawości. W stanie uśpienia ekranu mam zegar i datę cały czas wyświetlaną na ekranie (nie trzeba klikać). Masz takie coś?
Nie.

Wow... No siara panie :-)

Bateria nie zdycha ładuję co 2-3 dni mimo świecenia 24/h
Mój następny tel. musi mieć taki zegar. :-)

Powodzenia :-)

Data: 2014-12-11 07:21:08
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-11 o 04:22, Pszemol pisze:
Masz dziadowski tablet i biedafon no więc Cię przeglądanie męczy :-)

Powód jest inny. Na co dzień używam kilku monitorów w rozdzielczości przynajmniej FHD. Męczy mnie mizerna rozdzielczość :-)

Musisz być bardzo dumny :-)))

Dlaczego mam być mniej dumny niż Ty?

Przecież nie namawiam Cię do kupowania iPhone.
Ile razy mam to powtórzyć?

To przestań wyśmiewać inne urządzenia z których inni są zadowoleni.
Tak. Wiem to taka strategia. Ty mnie wcale nie namawiasz ;-)

Muzyki to rzeczywiście tylko na słuchawkach...
Ale dla mnie radio to nie muzyka, sorki :-)

Ale nie z takiego "pierdzidełka" Nawet tokfm którego często słucham nie zdzierżyłbym.

Wow... No siara panie :-)

Znaczy nie masz. Szkoda bo to fajna funkcjonalność :-)
Napisz jak w kolejnym ajfonie wprowadzą.
W sumie piszesz o wszystkim to powinienem się spodziewać tylko może nie w wątku "za 300zł" ;-)

Data: 2014-12-07 14:34:04
Autor: jakson
Tanie smartfony
Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia

Nie ma takiego czegos jak dobra marka.
Patrzy sie na konkretny model i z tego punktu widzenia,
Twoj wypowiedz jest tzw. trzecim rodzajem prawdy.

Data: 2014-12-07 18:45:59
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-06 o 03:19, Pszemol pisze:
[...]

Przypominasz mi kolegę co pod niebiosa wychwalał jakość volkswagena chociaż skoda i seat na tych samych podzespołach robiona :-)

PS. Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania i innych wad.
Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski.
Znowu nie będziesz zrozumiany przez ten durny naród ;-)

PS.2. Czekałem na zejście w tematykę motoryzacyjną :-)
Zachwalasz ludziom Mercedesa podczas gdy odbiorcy potrzebują rzeczonej Skody. Zapewne jesteś świadomy jaki poziom jakości reprezentuje obecnie mercedes. Taki jak wszystkie inne dupowozy :-)

Data: 2014-12-07 13:35:50
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"z" <z@z.pl> wrote in message news:54849258$0$2656$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podzespoły to jeszcze nie wszystko i dobrze o tym wiesz.
Tak jak komputery można zmontować byle jak z dobrych
podzespołów tak samo jak i auto można zmontować kiepsko
nawet z najlepszych podzespołów, tych samych z których
w innej fabryce pod kontrolą innych managerów inni ludzie
(mądrzejsi, bardziej zdyscyplinowani) montują auta lepsze.
Dla przykładu - te Twoje VW montowane w Meksyku na rynek
USA mają bardzo kiepską reputację. Po części dlatego że porównuje
się je do legendarnej na rynku USA reputacji popularnych tu bardzo
samochodów japońskich a po części dlatego że są po prostu gorsze
od tych samych modeli montowanych w Europie...

PS. Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez
szpachlowania i innych wad.
Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski.
Znowu nie będziesz zrozumiany przez ten durny naród ;-)

Nie zawsze sprzedajesz coś dobrowolnie - czasem sprzedaje za Ciebie
bank bo np. zrekwirował auto za które nie spłacasz kredytu...
Poza tym - jest mnóstwo na polskim i europejskim rynku aut
poleasingowych i można w takich przebierać i wybierać...
Po prostu kończy się umowa, klient wymienia na nowy model
a stary firma leasingowa sprzedaje na aukcji i trafia on na rynek.

Nie wszystkie auta w Polsce są w rękach ciułaczy co kupują nówkę za
gotówkę i trzymają ją potem 30 lat do zniszczenia technicznego :-)

Data: 2014-12-07 19:20:31
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Sun, 07 Dec 2014 18:45:59 +0100, z napisał(a):
[...]

A to nie zawsze tak. Niby jeden koncern i te same podzespoly, ale np
golfa ma klape silnika na sprezynach gazowych, otwiera sie lekko i
szybko, a skoda wymaga podpierania recznego i szukania gdzie sie tam
"patyk" wsuwa.
Po 10 latach sytuacja sie odwraca, w golfie klapa opada i trzeba bulic
za silowniki, a "patyk nadal dziala :-)

Podzespoly moga byc od roznych dostawcow, standardy wykonczenia rozne
.... ale co my tu o Skodzie i VW, jesli BMW czy Mercedes potrafi
montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

http://aukcje.efl.pl/ListaAukcji.htm#/_1_1_3__4_0_0

[...]

No, akurat wielu sie z tym zgadza i mowi lepszy stary mercedes niz
nowy fiat. Skody bym nie mieszal, skoda ma dobre opinie i wysokie ceny :-)

J.

Data: 2014-12-07 13:38:24
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1byryjp1waxwy.10swnyigjexw4$.dlg40tude.net...
Podzespoly moga byc od roznych dostawcow, standardy wykonczenia
rozne ... ale co my tu o Skodzie i VW, jesli BMW czy Mercedes potrafi
montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

Otóż to.

[...]

Weź się nie wygłupiaj... Każde auto na tej liście ma wiadro szpachli...
Bo według 'z' przecież każdy Polak zarabia 2000zł brutto w Tesco... :-))))

No, akurat wielu sie z tym zgadza i mowi lepszy stary mercedes niz
nowy fiat.
Skody bym nie mieszal, skoda ma dobre opinie i wysokie ceny :-)

Dokładnie.
I to jeszcze z czasów zanim weszli do jednego łóżka z VolksWagenem.

Data: 2014-12-07 21:20:54
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-07 o 19:20, J.F. pisze:
Po 10 latach sytuacja sie odwraca, w golfie klapa opada i trzeba bulic
za silowniki, a "patyk nadal dziala :-)

Bo to się nazywa _dobry_ (nie przepłacony ;-) ) samochód a nie z "dobrym" znaczkiem na masce :-)

http://aukcje.efl.pl/ListaAukcji.htm#/_1_1_3__4_0_0

Bez jaj. Ogłoszeń jest zatrzęsienie. Są ludzie (ekscentrycy) co sprzedają po zakończeniu gwarancji ale dobry towar biorą znajomi albo rodzina. A jak już to kupi zawodowiec co z handlu żyje.

Data: 2014-12-08 05:29:59
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5484b6a8$0$2161$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak się to ma do słów w których zapewniałeś że nie ma dobrych
aut 2 letnich na rynku aut używanych? Przypominam cytat:
"Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
i innych wad. Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski."

Sądzisz że wszystkie te auta z oferty jakie JF przedstawił mają
wiadro szpachli lub były gdzieś zalane w powodzi? :-)))

Data: 2014-12-08 17:30:54
Autor: z
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-08 o 12:29, Pszemol pisze:
"Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
i innych wad. Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski."

Jak zwykle czepiasz się szczegółów i udajesz że nie zrozumiałeś.
Normalny sprzeda takie auto rodzinie lub znajomym.
Ze świecą szukać. Kupowałeś kiedyś w Polsce auto używane?

Data: 2014-12-10 21:27:14
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5485d240$0$2660$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz dużo w rodzinie ludzi którzy wyłożą 30 tysięcy gotówką aby
kupić od Ciebie 2 letnie autko? To ci sami, co pracują w Tesco za 2kzł?

Data: 2014-12-08 19:49:00
Autor: P.B.
Tanie smartfony
Dnia Mon, 8 Dec 2014 05:29:59 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Bo to prawda. Te samochody na aukcje wystawia firma leasingowa, a nie
prywatny właściciel. To skutek porąbanego systemu podatkowego w Polsce. Aut
2-3 letnich od prywatnych sprzedawców, którzy kupili nowe w salonie, a
teraz sprzedają 3-latka za 30-40% ceny nowego znajdziesz w całej Polsce
kilka sztuk. Cała reszta to Audi/VW/Opel/Skoda z przebiegiem 120 tys. po
dziadku z Niemiec, albo takie właśnie cudaki po przedstawicielach
handlowych. Sam takim jeżdżę, bo przynajmniej znam jego historię i nie
upierałem się, że musi być bezwypadkowy i z małym przebiegiem. Jest
porysowany, szpachlowany, ale jeździ.  --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-12-10 21:29:52
Autor: Pszemol
Tanie smartfony

"z" <z@z.pl> wrote in message
[...]

Ale dlaczego miałby zawężać poszukiwania do prywatnych właścicieli?

Przeczytaj co napisał:
Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu
bez szpachlowania i innych wad.
Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski.

A więc mamy przykład NORMALNEGO sprzedawcy który
sprzedaje 2-3 letnie auto poleasingowe, bez szpachly
czy innych wad - po prostu po skończonej umowie i już.
Co tu jest nieprzystającego do Polskich warunków jakie wyjaśniłeś nam wyżej?

Data: 2014-12-27 13:40:42
Autor: the_foe
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-07 o 19:20, J.F. pisze:
czy Mercedes potrafi
montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

mercedes raczej nie. De facto to sa skladaki, polowa podzespołów od Boscha. ;)

--
@foe_pl

Data: 2014-12-07 14:32:17
Autor: jakson
Tanie smartfony
nie. Sprawdź sobie jakie wyniki osiągają nowe telefony w teście antutu.

To akurat mowi o telefonie tyle samo, co stopa bezrobocia o bezrobociu.
Czyli gowno :)

Data: 2014-12-07 14:15:50
Autor: jakson
Tanie smartfony
ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie, co
pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy okazji

THL T6 Pro - niestety cena to ok. 100 USD
a dolar od jakiegos czasu skoczyl z ~3.0 na ~3.5,
czyli taki fon wyszedlby Ciebie w wakacje 300 PLN
a teraz niestety 350 PLN (+ mozliwy VAT oczywiscie).

Dlaczego ten a nie inny?
Bo ma MTK6592M, ktory to ma calkiem niezly uklad graficzny.
Z wad to mala bateria (1900mAh) i brak gorilla glas,
ale w tej cenie wymiata.

Data: 2014-12-08 15:58:53
Autor: yabba
Tanie smartfony
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:m5qcqb$2i1$1node1.news.atman.pl...
[...]

To ja się podepnę z pytaniem. A co polecacie w cenie do 600 zł z dotykowych? Wymagania konieczne to wysoka niezawodność, żadnego "mulenia", zawieszania się, niereagowania na dotyk itp. i bateria wytrzymująca minimum 2 dni. Mile widziany GPS i radio FM :). Wykorzystywany będzie głównie do rozmów i SMS-ów, raz na miesiąc coś sprawdzić w Internecie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-12-08 16:30:46
Autor: Alf/red/
Tanie smartfony
On 08/12/14 15:58, yabba wrote:
bateria wytrzymująca minimum 2 dni

iphone odpada...

--
Alf/red/

Data: 2014-12-11 11:36:50
Autor: yabba
Tanie smartfony
Użytkownik "Alf/red/" <fake_1412@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:m64g76$krc$1node2.news.atman.pl...
On 08/12/14 15:58, yabba wrote:
bateria wytrzymująca minimum 2 dni

iphone odpada...

Cenowo też odpada i za dużo z nim problemów. Znajomi mają jakieś iphony i nie mogą wysyłać i otrzymywać MMS-ów, bo według serwisu podobno coś trzeba dokupić i doinstalować.

Jakie inne dotykowce dobrze działają?

Sony Xperia E3 LTE
Sony Xperia M2 LTE
LG F60 LTE
LG L65
HTC Desire 310
HTC Desire 610 LTE
Samsung Galaxy Core Plus
Samsung Galaxy Trend Plus
Samsung Galaxy Xcover 2

Może inne, mniej znane chińskie marki?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-12-27 13:43:18
Autor: the_foe
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-08 o 15:58, yabba pisze:
[...]

jakas nokia na windows phone. Tylko sie nie zdziw, ze system wyglada jak jakas wesja alfa...

--
@foe_pl

Data: 2014-12-08 22:21:53
Autor: dizel
Tanie smartfony
[...]

Oczywiście Pszemol ma do powiedzenia w tym wątku najwięcej mimo że
iphone to nie jest tani sprzęt. Autor pisał o 300-450 zł a użytkownik
Pszemol pisze o iphonie za 2000- 4000zł. Na normalnym forum dostał by
bana szybko i by było po temacie, tutaj jednak się tak nie da.
Miałem nie czytać jego postów i go dodać do filtrów ale coś poszło nie
tak i widże dalej, nie wiem dlaczego.
Nie mam nic do Pszemola osobiście, ale jak ktoś pisze w temacie
smartfona za 300zł o iphone, to już według mnie choroba psychiczna
jest, albo unikanie języka polskiego w podsatwówce. Pozdrawiam

Data: 2014-12-27 13:47:11
Autor: the_foe
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-08 o 22:21, dizel pisze:
Oczywiście Pszemol ma do powiedzenia w tym wątku najwięcej mimo że
iphone to nie jest tani sprzęt. Autor pisał o 300-450 zł a użytkownik
Pszemol pisze o iphonie za 2000- 4000zł.

iphone 3gs kupisz za 350 zł.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-30 15:26:39
Autor: Mirosław Kotliński
Tanie smartfony
On 2014-12-27 12:47:11 +0000, the_foe said:

[...]

A i dużo taniej da sie kupic. W idealnym stanie wyrwałem za 200 pln

Data: 2014-12-30 17:16:41
Autor: the_foe
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-30 o 15:26, Mirosław Kotliński pisze:
On 2014-12-27 12:47:11 +0000, the_foe said:

[...]

Nowy mogliby sprzedawać za 400 zł do konca swiata i komu to przeszkadzało?

--
@foe_pl

Data: 2015-01-04 09:58:59
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
On 2014-12-27 12:47:11 +0000, the_foe said:

[...]

Psułoby to image firmy która nie chce utrzymywać do końca takich staroci.

Data: 2015-01-04 09:58:08
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"Mirosław Kotliński" <miko@rdi.pl> wrote in message news:m7ucmv$7hf$1node2.news.atman.pl...
On 2014-12-27 12:47:11 +0000, the_foe said:

[...]

Zdecydowanie odradzam kupowanie dziś czegokolwiek starszego od iPhone4S.
Telefony iPhone4 (bez "S") i starsze wypadły już z supportu Apple wraz
z wprowadzeniem iOS8. Oprócz tego mają ograniczenia dosyć poważne,
nie mają Siri, nie mają głosowych komunikatów turn-by-turn nawigacji, itp...
Kupując dziś iPhone4 (a zwłaszcza iPhone3GS) tylko zrazisz się do tego
produktu. Najsensowniejszym dziś zakupem wydaje się iPhone5S z jego
super szybkim procesorem 64-bitowym i internetem LTE. (iP6 i 6+ są za duże).

Data: 2015-01-04 19:03:48
Autor: RadoslawF
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-04 o 16:58, Pszemol pisze:

[...]

duĹźe).

Ja zdecydowanie odradzam kupno jakiegokolwiek IPhona.
"Według badań przeprowadzonych pod koniec 2014 roku, Amerykanie są bardziej zadowoleni z Samsunga Galaxy S5, niż iPhone'a 6 i iPhone'a 6 Plus.

Jak co roku Uniwersytet w Michigan przeprowadził badanie satysfakcji użytkowników z różnych produktów. W najbardziej interesującym nas starciu, Amerykanie wykazali większe zadowolenie ze smartfonów Samsunga, niż z najnowszych produktów Apple. Koreańczycy zyskali w porównaniu z 2013 rokiem 6,6%, kiedy to konsumenci ocenili ich produkty na 76 punktów w 100-stopniowej skali. W 2014 roku smartfony Samsunga uzyskały wynik 81/100 punktów. Apple w tym czasie zanotowało spadek o 2,5% do 79 punktów, w porównaniu z 81 punktami w 2013 roku.

Dla Samsunga może to oznaczać dobry start 2015 roku. W końcu udało im się pokonać Apple w ich rodzimym kraju."

źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/amerykanie-bardziej-zadowoleni-z-samsunga-apple-pokonane,2,3,32311.html

Pozdrawiam

Data: 2015-01-06 15:33:08
Autor: the_foe
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-04 o 19:03, RadoslawF pisze:
Dla Samsunga może to oznaczać dobry start 2015 roku. W końcu udało im
się pokonać Apple w ich rodzimym kraju."

nagroda pocieszenia. Apple wciąż miażdży w kategorii marża a ta jest najwazniesza. Apple ma gorzkie doswiadczenie z lat 80 kiedy zrewolucjonizował komputery osobiste, ale stosował zbyt ostra polityke cenową i wystarczyło kilka błędów by o mały włos sie nie przekrecili na dobre. Nie mieli odpowiedniego zapasu gotówki.
Jesli do konca obecnej dekady Apple wciąż utrzyma sprzedaż i marżę to zapewne bedzię mógł Samsunga wykupić. Oczywiscie do tego nie dojdzie bo Koreanczycy to nie ta bajka a pozbywanie sie konkurancji przez wykup to zbyt droga i mało skuteczna strategia. Spodziewam się raczej, ze Apple bedzie probowalo zawojować rynek mediacenter typu smarttv. Gdyby znów odniesli sukces to byłby to mocny cios w Samusnga i LG. Tym bardziej, ze wiazałoby się z penetracja rynku dostawców tresci. Moze tu sie powtorzyć sytuacja z iTunes

--
@foe_pl

Data: 2015-01-08 03:28:05
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Tue, 06 Jan 2015 15:33:08 +0100, the_foe napisał(a):
nagroda pocieszenia. Apple wciąż miażdży w kategorii marża a ta jest najwazniesza. Apple ma gorzkie doswiadczenie z lat 80 kiedy zrewolucjonizował komputery osobiste, ale stosował zbyt ostra polityke cenową

Za drogo, czy za tanio ?
[...]

No wlasnie - Samsung to wielka firma. Choc ksiegowo to juz tak nie wyglada ...

Spodziewam się raczej, ze Apple bedzie probowalo zawojować rynek mediacenter typu smarttv. Gdyby znów odniesli sukces to byłby to mocny cios w Samusnga i LG.

Bedzie trudno, chyba ze na zasadzie, ze iTV zyskuje 20% udzial w
rynku. J.

Data: 2015-01-04 20:19:23
Autor: yabba
Tanie smartfony
On 2014-12-27 12:47:11 +0000, the_foe said:

[...]

Ale z powodu ceny żaden z tych nowych nie spełnia warunku taniego smartfona do 450 zł.
A te starsze, jak sam piszesz, są nieudane.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-04 21:24:59
Autor: P.B.
Tanie smartfony
Dnia Sun, 4 Jan 2015 20:19:23 +0100, yabba napisał(a):

Ale z powodu ceny żaden z tych nowych nie spełnia warunku taniego smartfona do 450 zł.

Jakość musi kosztować, a amajzing jest bezcenny. Nie zachowuj się jak
biedak, którego nie stać!

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-01-04 22:28:17
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-04 o 21:24, P.B. pisze:
[...]

Kup na raty SG4 i będziesz zadowolony. Też myślałem tak jak Ty, nawet zamówiłem telefon z Chin o parametrach niby lepszych niż w tamtym czasie większość smartfonów, telefon po 4 miesiącach skończył w piecu..
Jak to się mówi "tanie mięso psy jedzą"..
Tanie to tanie, tanie emocje, marzenia, rozczarowania, lepiej dołożyć do czegoś sprawdzonego.

Data: 2015-01-04 23:28:18
Autor: yabba
Tanie smartfony
Użytkownik "user" <brak_meila@dupa.com> napisał w wiadomości news:m8cb9j$upk$1node1.news.atman.pl...
[...]

Drogie to drogie, drogie emocje, drogie marzenia, drogie rozczarowania. Cena nie jest już wyznacznikiem jakości.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-04 23:54:54
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-04 o 23:28, yabba pisze:
[...]

Masz małe doświadczenie, miałem masę telefonów, jednak te z czołówki były najlepsze ;)

Data: 2015-01-05 10:48:59
Autor: yabba
Tanie smartfony
Użytkownik "user" <brak_meila@dupa.com> napisał w wiadomości news:m8cgbv$4ju$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak, mam małe doświadczenie ze smartfonami. Miałem kiedyś przez 2 tygodnie takiego smartfona co Play go wypożyczał w ramach promocji i on faktycznie był niedopracowany. W niskich temperaturach nie reagował na dotyk.
Czyli SG4 to najtańszy dobrze działający smartfon?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-05 17:44:02
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Dnia Mon, 5 Jan 2015 10:48:59 +0100, yabba napisał(a):
[...]

No nie, taki wniosek to troche przesada.
Ale swoje zalety ma (niekoniecznie potrzebne) i swoje wady tez
niestety ma...

J.

Data: 2015-01-06 13:04:18
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-05 o 17:44, J.F. pisze:
[...]

Ja specjalnie wad nie zauważyłem a telefon użytkuję od roku. Chodzi płynnie, ma super aparat, dosyć dobrą baterię, szybko łapiący GPS no i malejącą cenę może warto dołożyć albo faktycznie kupić lumię.

Data: 2015-01-07 09:15:40
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Użytkownik "user"  napisał w wiadomości
[...]

Ma tez zarloczny procesor, ktory potrafi wydoic baterie szybko i podgrzac telefon znacznie.
Ma tez ryzyko zainstalowania Androida w wersji 4.4 i utraty dostepu do karty pamieci przez aplikacje.

Z rzadka, ale potrafi sie zaciac (a przynajmniej gry potrafia), aparat .... jak na telefony to moze i super, ale tak ogolnie to kiepski.

Cenie za duzy wyswietlacz, a przez to i duza wirtualna klawiature, cenie za duza ilosc pamieci - 8.7 GB flash do dyspozycji - choc to docenia raczej milosnicy wielu programow do nawigacji, albo wielu gier.

J.

Data: 2015-01-07 22:43:51
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-07 o 09:15, J.F. pisze:
[...]

Teraz wszystkie nowe telefony mają KiKata no chyba że dalej upierasz się za telefonem z Biedronki lub komisu.

Data: 2015-01-07 10:41:33
Autor: yabba
Tanie smartfony
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:oqiv0chwdv2j$.my1ac10cfv1h.dlg40tude.net...
[...]

To jakie są tańsze sprawnie działające telefony?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-07 09:08:54
Autor: J.F.
Tanie smartfony
Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości
[...]

S4 mini ? :-)

S3, S3 mini, Ace3, a pewnie i wsrod HTC i LG cos sie znajdzie.

J.

Data: 2015-01-05 15:09:50
Autor: ALEX Alpha MR
Tanie smartfony
W dniu 2015-01-04 o 23:54, user pisze:

[...]

ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-01-04 23:23:53
Autor: yabba
Tanie smartfony
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xf5sn490yx3a.115gw62vg3v98$.dlg40tude.net...
[...]

No i się wydało dlaczego nie kupuję iPhona. :))
Będę musiał teraz dorabiać ideologię.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-07 22:49:58
Autor: user
Tanie smartfony
LENOVO A820 na allegro ok 400 zł.

Data: 2014-12-26 20:54:10
Autor: mkarwan
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 o 20:31, Maciek pisze:
  że po wyjęciu w autobusie wszyscy
współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
całego życia w serwisie.

No a gdzie ty mieszkasz, niech zgadnę: Wilanów czy Magdalenka?

Tanie smartfony