Tanie smartfony

Data: 2014-12-04 20:56:40
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 20:31, Maciek pisze:
Witam

Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów. Niestety
nie bardzo jestem w stanie ocenić, czy tego typu sprzęt jest wart swojej
ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie, co
pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy okazji
nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
całego życia w serwisie.

Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj jak ognia.

Data: 2014-12-05 00:55:15
Autor: Maciek
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-04 o 20:56, user pisze:
Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj jak ognia.
Do Windows jakoś nie jestem przekonany, a co do 512MB RAM słuszna uwaga
- miałem kiedyś tablet o tej wielkości RAM, oddałem dzieciakowi i
przestał się do mnie odzywać ;-)

Maciek

Data: 2014-12-05 22:07:21
Autor: user
Tanie smartfony
W dniu 2014-12-05 00:55, Maciek pisze:
[...]

Akurat tu się postarali

Data: 2014-12-05 09:59:35
Autor: Budzik
Tanie smartfony
Użytkownik user brak_meila@dupa.com ...

[...]

Uwazaj na takie rady.
Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym telefonie nie da sie uruchomić skype...

Data: 2014-12-05 04:56:08
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA3FA69BB4F8C9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A z jakiego powodu? Nie było aplikacji Skype pod Windows phone?
Trochę to dziwne, bo Skype teraz własnością Microsoftu...

Data: 2014-12-05 12:59:34
Autor: Budzik
Tanie smartfony
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Dziwne to jest mało powiedziane...
Ponoc za mało ram, przez co palikacja była niestabilna i wyłączyli dostep dla tego modelu... Skutecznie wyleczyli mnie z kupowania nokii.

Data: 2014-12-05 11:53:49
Autor: marfi
Tanie smartfony
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3FA69BB4F8C9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Uwazaj na takie rady.
Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym
telefonie nie da sie uruchomić skype...

  Może ma sprawne uszy i nie musi "czytać z ust" podczas rozmowy :)

--
marfi

Data: 2014-12-05 12:59:34
Autor: Budzik
Tanie smartfony
Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

Uwazaj na takie rady.
Kupiłem jakis czas temu nokie lumie z windowsem i okazało się, ze na tym
telefonie nie da sie uruchomić skype...

  Może ma sprawne uszy i nie musi "czytać z ust" podczas rozmowy :)

:)

Tanie smartfony