Tanie smartfony

Data: 2014-12-05 05:01:37
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"Maciek" <maciek@nospam.pl> wrote in message news:m5qcqb$2i1$1node1.news.atman.pl...
My¶lê, ¿e czê¶æ firm zorientowa³a siê ju¿, ¿e nie ka¿dego szarego
obywatela staæ na iPhona i st±d chyba wysyp tanich smartfonów.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawê, ale iPhone 4S mo¿esz kupiæ
dzi¶ za niewiele wiêcej - w stanie u¿ywanym ale w pe³ni sprawnym...
Odradzam kupno wersji 4, bo ju¿ siê zestarza³a i najnowszy iOS8
przesta³ na tym chodziæ, ale od 4S w górê bra³bym bez problemów.

nie bêdzie odstrasza³o na tyle, ¿e po wyjêciu w autobusie wszyscy
wspó³pasa¿erowie wysi±d± z obrzydzeniem?
Dobrze jakby nie lubi³o spêdzaæ ca³ego ¿ycia w serwisie.

.... i nie bêdziesz mieæ takich dylematów :-)

Data: 2014-12-05 12:52:18
Autor: MichaelData®
Tanie smartfony
Pszemol wydumał(a) w news:m5s3a4$25i$1dont-email.me :
"Maciek" <maciek@nospam.pl> wrote in message news:m5qcqb$2i1$1node1.news.atman.pl...
Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale iPhone 4S możesz kupić
dziś za niewiele więcej - w stanie używanym ale w pełni sprawnym...
Odradzam kupno wersji 4, bo już się zestarzała i najnowszy iOS8
przestał na tym chodzić, ale od 4S w górę brałbym bez problemów.
nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem?
Dobrze jakby nie lubiło spędzać całego życia w serwisie.
... i nie będziesz mieć takich dylematów :-)

Pfff, mozna kupić nawet iP6 ..na Antku za grosze :D
http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/2014/12/szczyt-bezczelnosci-w-swiecie-elektroniki-uzytkowej?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

:)

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you

Data: 2014-12-05 06:34:54
Autor: Pszemol
Tanie smartfony
"MichaelData®" <spam@ognik.com> wrote in message news:m5s7hv$56h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko że wtedy masz coś, do wyciągania dla szpanu w autobusie,
ale reszta warunków klienta nie będzie spełniona...

Tanie smartfony