Tanie wozidełko (a może leasing?)

Data: 2014-06-05 10:18:12
Autor: WOJO
Tanie wozidełko (a może leasing?)
A może zrobić jeszcze inaczej i po prostu na zimę brać coś w leasing, a
latem zrezygnować z samochodu? Wtedy obchodzi mnie jedynie punkt 2, 4 i 5.
No i oczywiście 1, ale w kontekście ceny wynajmu, a nie zakupu... macie
doświadczenia w tej materii? Mógłym płacić do 200-250 zł za miesiąc, to
realna cena?
Pomysł godny podziwu, ale obawiam się że umowy leasingowe są skonstruowane na okres dłuższy niż zima, a i rata leasingowa będzie wyższa niż założone 200-250 zł.
Do tego dolicz ubezpieczenia i wyjdzie całkiem niemała kwota.
Szukaj czegoś jeżdżącego do 4000, a 3000 przeznacz na zrobienie potrzebnych rzeczy i ciesz się z jazdy.
Co do marki, to niestety mam blade pojęcie, co 15-20 lat temu było dobrze ocynkowane.
Jak znajdziesz, to się pochwal, też szukam "zapasu".
Pozdrawiam.
WOJO

Tanie wozidełko (a może leasing?)