Tanie "żarówki" LED z Chin

Data: 2015-01-25 13:45:34
Autor: zlotowinfo
Tanie "żarówki" LED z Chin
na obrazku z otwartymi żarówkami
widzimy "3W" żarówkę która składa się
z 10 diód 2835 po 0.2W/diodę, czyli 2W

od takich oszustów jak najdalej

Data: 2015-01-25 08:06:56
Autor: Pszemol
Tanie "żarówki" LED z Chin
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:ma2ohf$q4b$1node1.news.atman.pl...
na obrazku z otwartymi żarówkami
widzimy "3W" żarówkę która składa się
z 10 diód 2835 po 0.2W/diodę, czyli 2W

od takich oszustów jak najdalej

Zapominasz w tych kalkulacjach o stratach mocy.

Te 3W to jest moc jaką układ pobiera z sieci.

Zasilacz tych LEDów nie ma 100% sprawności.

To prosty, nieizolowany zasilacz w którym masz też
dwa oporniki równoległe "zjadające" trochę prądu
bez świecenia - wciąż idea jest taka sama: masz tyle
światła co z żarówki 40W a płacisz elektrowni za 3W
i faktycznie tylko 2W idzie w same LEDy reszta to ciepło.

To samo dotyczy świetlówek - moc lamp podawana
na opakowaniu dotyczy całego układu: rura+zasilacz.
Tradycyjny, magnetyczny układ świetlówki w którym
dławik się nagrzewa tak, że parzy w rękę też nie ma
100% sprawności i mniej energii idzie w rurę niż
układ cały pobiera z sieci.

I tak obie metody są bardziej oszczędne energetycznie
niż żarówki tradycyjne, gdzie niecałe 10% energii el
daje światło a reszta jest rozpraszana na ciepło żarówki.

Data: 2015-01-29 21:07:22
Autor: Frez
Tanie "żarówki" LED z Chin
Więc nie ma sensu kupować ledówek, które padną po 2 latach, zwłaszcza płacąc 30 40 zeta za szt.
Oszczędności zatem na ledach nie ma żadnych...

Data: 2015-01-29 18:18:42
Autor: Pszemol
Tanie "żarówki" LED z Chin
"Frez" <fekaliusz@gmail.com> wrote in message news:mae56k$do$1mx1.internetia.pl...
Więc nie ma sensu kupować ledówek, które padną po 2 latach, zwłaszcza płacąc 30 40 zeta za szt.
Oszczędności zatem na ledach nie ma żadnych...

Skąd ten wniosek że nie ma sensu??

Data: 2015-01-30 14:32:14
Autor: Przesmiewca
Tanie "żarówki" LED z Chin
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Skąd ten wniosek że nie ma sensu??

Sens moze miec, jak sie duzo swiatla pali, ale  w kibelku to rzeczywiscie
w ciagu 2 lat sie nie zamortyzuje.

Wiekszym problemem moze byc cos innego, ktos wrzucil tu niedawno ten link
http://enterius.pl/wsparcie-techniczne/wplyw-oswietlenia-led-na-zdrowie/
Wiec tanie, niemarkowe LEDy moga byc kontrowersyjne.

W mojej rodzinie jest okulista, ktory czasami jezdzi na jakies spotkania miedzynarodowe.
Jakis czas temu gadalismy na ten temat to mowil, ze okulisci na tych sympozjach
zaczynaja bic na alarm, bo gwaltownie sie pogarasza wzrok spoleczenstwa.
Z jakichs zleconych  badan wynika, ze posrod roznych przyczyn lwia czesc przypada
na zmienione oswietlenie. Nie wiem, na ile temat sie rozwija, ale cos rzeczywiscie moze
byc na reczy, bo te zjazdy maja dosc spora range.

Data: 2015-01-30 05:51:24
Autor: kogutek444
Tanie "żarówki" LED z Chin
W dniu piątek, 30 stycznia 2015 14:32:28 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
> [...]

na zmienione oswietlenie. Nie wiem, na ile temat sie rozwija, ale cos rzeczywiscie moze
byc na reczy, bo te zjazdy maja dosc spora range.

Zmień ksywkę na Przygłupca. I przy okazji spierdalaj ze spamem.

Data: 2015-01-30 15:13:59
Autor: Przesmiewca
Tanie "żarówki" LED z Chin
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Zmień ksywkę na Przygłupca. I przy okazji spierdalaj ze spamem.

Jestes glupszy niz ustawa i normy w tym kraju przewiduja.

Data: 2015-01-30 06:18:45
Autor: kogutek444
Tanie "żarówki" LED z Chin
W dniu piątek, 30 stycznia 2015 15:14:13 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
kogutek444@gmail.com napisał(a):

>Zmień ksywkę na Przygłupca. I przy okazji spierdalaj ze spamem.

Jestes glupszy niz ustawa i normy w tym kraju przewiduja.

Nie dość ze Przygłupca to jeszcze plagiator, złodziej znaczy się.

Data: 2015-01-30 19:56:20
Autor: Przesmiewca
Tanie "żarówki" LED z Chin
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Nie dość ze Przygłupca to jeszcze plagiator, złodziej znaczy się.

Ales ty tepy. Kompletnie nic nie rozumiesz.

Data: 2015-01-30 12:05:09
Autor: kogutek444
Tanie "żarówki" LED z Chin
W dniu piątek, 30 stycznia 2015 19:56:21 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
kogutek444@gmail.com napisał(a):

>Nie dość ze Przygłupca to jeszcze plagiator, złodziej znaczy się.

Ales ty tepy. Kompletnie nic nie rozumiesz.

Sam siebie nie rozumiesz Przygłupco, to jak ma ktoś inny zrozumieć.

Data: 2015-02-13 09:58:31
Autor: krak
Tanie "żarówki" LED z Chin
W dniu 2015-01-30 14:32, Przesmiewca pisze:

http://enterius.pl/wsparcie-techniczne/wplyw-oswietlenia-led-na-zdrowie/
Wiec tanie, niemarkowe LEDy moga byc kontrowersyjne.

Nie czytałem, ale rzuciłem okiem i pierwszy z brzegu akapit dyskwalifikuje całość
"Dzięki wieloletnim badaniom okazuje się, że aż trzy zagrożenia dla naszego wzroku płyną ze strony oświetlenia LED"

Pozdrawiam

Data: 2015-02-13 12:27:01
Autor: Waldemar
Tanie "żarówki" LED z Chin
Am 13.02.2015 um 09:58 schrieb krak:
[...]

Gdzie się ten człowiek polskiego uczył, nie wiem, ale stylistyka jest zabójcza.
Co do prawd tam zawartych, to, jak moja nauczycielka zwykła mówić: "gdzieś dzwoni, ale nie wiadomo w którym kościele". Niektóre informacje są jak najbardziej prawdziwe, ale wytłumaczenie jest poniżej poziomu depresji holenderskiej.
To, że świetlówki powodują takie same migotanie, jak "tanich LEDów", autor "zapomniał" napisać.

Jest jeszcze jedno zagrożenie: LED może pęknąć i kawałek może wpaść do oka. Tym problemem musiałem się zajmować robiąc "lampki" na stację ISS.

Waldek

Data: 2015-02-01 12:30:38
Autor: zlotowinfo
Tanie "żarówki" LED z Chin
Użytkownik "Frez" <fekaliusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:mae56k$do$1mx1.internetia.pl...
Więc nie ma sensu kupować ledówek, które padną po 2 latach, zwłaszcza płacąc 30 40 zeta za szt.
Oszczędności zatem na ledach nie ma żadnych...

a chińskie po 2dniach xD
zapraszam na elektroda.pl tam opisałem perypetie

najczęstrze wady powodujące palenie się ledówek
1. za duża pojemność ceramicznego = zbyt duży prąd
2. brak elektrolitu na wyjściu = niestabilne zasilenie

Data: 2015-02-01 13:55:02
Autor: Pszemol
Tanie "żarówki" LED z Chin
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:mal2p1$7sn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Brak w sencie miał być a odparował czy nie było go wcale?
Bo widać, że on tam za mostkiem graetza ma swoje miejsce.
Z opornikiem równoległym.

Data: 2015-02-07 19:34:17
Autor: zlotowinfo
Tanie "żarówki" LED z Chin
najczęstrze wady powodujące palenie się ledówek
1. za duża pojemność ceramicznego = zbyt duży prąd
2. brak elektrolitu na wyjściu = niestabilne zasilenie

Brak w sencie miał być a odparował czy nie było go wcale?
wogóle, hujki tak oszczędzają

kupić w chinach żarówki można
jednak trzeba je odrazu posprawdzać wg. powyższego
i pouzupełniać braki i wadliwe elementy

Tanie "żarówki" LED z Chin