Taniec na grobach.

Data: 2014-01-17 20:44:14
Autor: stevep
Taniec na grobach.
# Jarosław Kaczyński, przy każdej okazji, wypowiedzi i wywiadzie urządza  sobie chocholi taniec na grobie swojego brata. Na dodatek zaprzągł do tego  pana nieuleczalnie szurniętego – Macierewicza, bo po co imprezować samemu  skoro można razem. W ślady prezesa poszło wielu członków rodzin ofiar  związanych z PiS, Marta Kaczyńska i jej mąż, Ewa Błasik, Piotr  Walentynowicz…

Małgorzata Wasserman nie rozumie jak to możliwe że 11.09.2001 samolot  rozciął metal, a 10.04.2010 nie był w stanie przeciąć brzozy. Po pierwsze  – Twin Towers WTC posiadały stalowy szkielet, ale w zasadniczym stopniu  zewnętrzną fasadę stanowiło szkoło. Po drugie – samoloty rozpadły się  wlatując do środka w kilkunastu elementach (drugi nawet eksplodował), tak  jak Tupolew nie wyhamował na brzozie ale poruszał się dalej po trajektorii  bliżej nieokreślonej. I wreszcie po trzecie – wielu Amerykanów też uważa  że 11.09 był zamachem przeprowadzonym przez Republikanów by zdobyć  pretekst do ataku na Afganistan. Ale pomimo, że posiadają oni na to dużo  bardziej wiarygodne poszlaki, to nikt nie ględzi o tym publicznie  codziennie od 12 lat. Argumenty mające potwierdzać zamach 11.09 zebrane są  w filmie „11.09 – niewygodne fakty” i podobnie jak raport Macierewicza  przedstawiają bardzo subiektywną stronę całej sytuacji.
Wracając na nasze podwórko, do grona tych rodzin ofiar smoleńskich, którym  żałoba już wyraźnie przeszła, a zaduma znudziła dołączyli właśnie  Gosiewscy. Sytuacja jak to w PiS z reguły bywa – groteskowa.. W dużym  skrócie obie, byłe żony posła , noszą się z zamiarem startu do EP z list  PiS. Małgorzata i Beata Gosiewskie jeszcze nie rywalizują między sobą, ale  za to rodzina posła uznała za stosowne udzielić wypowiedzi na okoliczność.

Otóż motyw jest taki, że rodzina domaga się by pierwsza żona startowała do  EP, ale dopiero po uprzedniej zmianie nazwiska. Ponieważ nie ma wyższego  wykształcenia, nie zna języków, co sprawi że tylko skompromituje ich syna.  Co innego Beata Gosiewska, która nie posiada wyżej wymienionych wad,  zdaniem rodziny, jest godna by przejąć schedę po zmarłym mężu. Gosiewscy  wystosowali nawet list do Kaczyńskiego by wziął ich zdanie pod uwagę i by  poparł ich synową jako kandydatkę do PE. Prezes się nie ustosunkował,  ustosunkował się natomiast Brudziński, który uprzejmie wyjaśnił że to nie  Gosiewscy są od układania PiSowskich list wyborczych.

Poruszony całym tym kabaretem, żeby uspokoić Państwa Gosiewskich  postanowiłem zapewnić ich, że nie ma się o co obawiać. Otóż nikt nie  będzie pośmiertnie kompromitował śp. Przemysława Gosiewskiego, ponieważ  ten, podczas swojego krótkiego i znienacka przerwanego życia, dopilnował  by nikt nie mógł skompromitować go bardziej niż on sam. W bezliku mętnych  wypowiedzi gubili się wszyscy, łącznie z nim samym. Dla kraju najbardziej  przysłużył się, gdy poszedł z awanturą gdzie trzeba, że w jego rodzinnej  Włoszczowej nie przewidziano zatrzymania się pociągu IC relacji Kraków –  Warszawa. Dwa miesiące przed śmiercią posła miałem okazję jechać tym  pociągiem. W pierwszej chwili zastanawiałem się dlaczego stoimy, bo wagon  w którym siedziałem nie zmieścił się na peronie.. Specjalnego tłumu  wsiadających nie było, wysiadających zresztą podobnie. W zasadzie to w  ogóle ich nie było.
Ale skoro wspominałem o różnych taktykach, to jestem pod wrażeniem tej  obranej przez rodziców Przemysława Gosiewskiego. Aby uniemożliwić  komukolwiek kompromitację syna przy okazji wyborów do PE, postanowili  wyprać rodzinne brudy publicznie, by skompromitować go tak, by bardziej  się już nie dało. #
Ze strony:
http://tnij.org/g51oiqq

--
stevep