Taniec wyborczy na grobie

Data: 2019-10-09 08:17:38
Autor: Bruno Brunowski
Taniec wyborczy na grobie
"- Mamy też to wydarzenie tragiczne, wyjątkowo smutne. Odszedł nasz stary kolega, wieloletni towarzysz naszej drogi. Prawie 30 lat. Odszedł przedwcześnie, nagle. Odszedł w szczególnych okolicznościach. Majestat śmierci nie pozwala mi dzisiaj o tym mówić, ale trzeba będzie o tym powiedzieć, bo to nie był przypadek, że akurat dzisiaj, że akurat teraz - mówił Jarosław Kaczyński podczas konwencji PiS w Kielcach. Jak zaznaczył lider partii rządzącej, ,,ponieśliśmy naprawdę ogromną stratę"."
http://300polityka.pl/live/2019/10/09/pjk-o-smierci-szyszki-odszedl-w-szczegolnych-okolicznosciach-majestat-smierci-nie-pozwala-mi-dzisiaj-o-tym-mowic-ale-trzeba-bedzie-o-tym-powiedziec-bo-to-nie-byl-przypadek-ze-akurat-dzisiaj-ze-a/

Jak widać nawet po śmierci można się przysłużyć Partii.

--
Bruno

Data: 2019-10-09 17:30:09
Autor: u2
Taniec wyborczy na grobie
Jak widać nawet po śmierci można się przysłużyć Partii.

zazdrościsz debilu, debilem jesteś i pozostaniesz na wieki:)

Taniec wyborczy na grobie