Taniej by było zmienić prezydenta!

Data: 2019-11-16 19:43:01
Autor: boukun
Taniej by było zmienić prezydenta!
Ochrona Aleksandry Dulkiewicz kosztuje pół miliona zł rocznie

Koszty ochrony prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz mogą przekroczyć pół miliona złotych za rok. Pod adresem następczyni Pawła Adamowicza wciąż kierowane są groźby.

Jak donosi "Gazeta Wyborcza", do przetargu na usługi ochroniarskie dla Dulkiewicz przystąpiła tylko jedna firma. Jest nią agencja Taurus, która współpracuje z gdańskim magistratem. Koszt usługi wynosi 516 tys. zł rocznie.

Urzędnicy z gdańskiego ratusza analizują, czy oferta spełnia wymagania formalnoprawne. Na razie wiadomo jedynie, że oferta Taurusa mieści się w budżecie miasta, które chciało przeznaczyć na ochronę prezydent do 528 tys. zł rocznie.

Gdański magistrat podaje, że ochroniarze będą pilnować bezpieczeństwa Aleksandry Dulkiewicz przez siedem dni w tygodniu (także w święta), średnio po 12 godzin dziennie. Okres, w którym umowa będzie obowiązywała rozpoczyna się 2 grudnia 2019 roku i dobiega końca 30 listopada 2020 roku.

Aleksandra Dulkiewicz jest objęta ochroną od przełomu stycznia i lutego. Przesłanką do tej decyzji były listy z pogróżkami, które w tym okresie otrzymywała prezydent Gdańska.

https://wiadomosci.wp.pl/ochrona-aleksandry-dulkiewicz-kosztuje-pol-miliona-zl-rocznie-6446682370737793a

dobra rada
5 godzin temu

Taniej by było zmienić prezydenta!

MN01
4 godziny temu

BOI SIĘ SWOICH Wyborców ? ???????????

dddd
4 godziny temu

skoro jej nie lubia to kto na nią głosował a może sfałszowała wybory , PO krówkę z ochroną

Kris
11 min. temu

Dla mnie to potwierdzenie coraz częściej głoszonych opinii że Gdańsk to już taka Polska Sycylia pod każdym względem.

Data: 2019-11-16 20:03:29
Autor: u2
W dniu 16.11.2019 o 19:43, boukun pisze:
Ochrona Aleksandry Dulkiewicz kosztuje pół miliona zł rocznie

co cwaniaczku, chciałbyś, aby zrezygnowała z ochrony ?

Data: 2019-11-16 11:39:50
Autor: Zenek Kapelinder
Taniej by było zmienić prezydenta!
Nie może zrezygnować z ochrony bo to nie o chronienie jej chodzi tylko o wyprowadzenie pol miliona publicznych pieniedzy rocznie do firmy ochroniarskiej. Taka zgodna z prawem kradzież wymyslili.

Data: 2019-11-17 07:24:38
Autor: Runt
W dniu 2019-11-16 o 20:39, milicyjna kanalia Zenek Kapelinder pisze:
Nie może zrezygnować z ochrony bo to nie o chronienie jej chodzi tylko o wyprowadzenie pol miliona publicznych pieniedzy rocznie do firmy ochroniarskiej. Taka zgodna z prawem kradzież wymyslili.

"Skoro Jarosław Kaczyński zarządził, że ma być skromnie, to pytamy, ile kosztuje sam prezes. Na liście partyjnych wydatków PiS ochrona szefa ugrupowania jest jedną z najwyższych pozycji. Kosztuje ponad 1 600 000 złotych rocznie. Partyjne środki to pieniądze podatnika, bo partia dostaje subwencje z budżetu. (http://www.tvn24.pl)"

--
Runt

Data: 2019-11-17 07:23:59
Autor: Runt

https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/ochrona-jaroslawa-kaczynskiego-kosztuje-duzo,827695.html

[...]

Chcesz coś powiedzieć?
--
Runt

Data: 2019-11-17 11:04:21
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Partyjne środki to nie są środki subwencji z budżetu. Po drugie, nie wydali by na ochronę prezesa, to wydaliby je na co innego i państwo polskie nic z tego by nie miało. Po trzecie, naczelnik to jest pierwsza osoba w państwie, ma najwięcej wrogów, po twoich wpisach widać, że nie możesz się doczekać, aż odejdzie, trafi do Brzegu itd. Po czwarte, ta cała Dulkiewicz na swoją ochronę przeznacza pieniądze z budżetu miasta i celowo tylko na jedną wybraną firmę ochroniarską. Trzeba by się zainteresować, co to za kumoterstwo, co to za pociotki, kto to i kiedy wymyslił. Miasto przez to nie ma na inwestycje.

boukun

Data: 2019-11-17 12:21:16
Autor: Runt

https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/ochrona-jaroslawa-kaczynskiego-kosztuje-duzo,827695.html "Skoro Jarosław Kaczyński zarządził, że ma być skromnie, to pytamy, ile
[...]

A skąd? Potrafisz czytać ze zrozumieniem?

Po drugie, nie wydali by na ochronę prezesa, to wydaliby je na co innego

Np. dotacje dla Rydzyka?

i państwo polskie nic z tego by nie miało.

A tak to co ma? ;-)

Po trzecie, naczelnik

Naczelnik? Buuhahhahahhahhahhahhaaaa!

to jest pierwsza osoba w państwie,

Prezydent, a nie naczelnik jest to 1-wszą osobą. Czasy ci się kićkają. Mylisz I sekretarza PZPR z "1-wszą osobą w państwie".

ma najwięcej wrogów,

Dlaczego? ;-)))

po twoich wpisach widać, że nie możesz się doczekać, aż odejdzie, trafi do Brzegu itd.

Patrz tytuł. Twój!

Za CO TAK NIENAWIDZISZ DULKIEWICZ? CO CI ZROBIŁA?

Po czwarte, ta cała Dulkiewicz

Ta "cała" Powiadasz? Jest prezydentem miasta, wybrana w wyborach. POdważasz wynik wyborów? Bo takie masz POlecenie z Nowogrodzkiej?

na swoją ochronę przeznacza pieniądze z budżetu miasta i celowo tylko na jedną wybraną firmę ochroniarską.

Na ochronę prezesa (nie "naczelnika") idzie rocznie 1,6 mln.

Trzeba by się zainteresować, co to za kumoterstwo, co to za pociotki, kto to i kiedy wymyslił.

Farma trolli z Ministerstwa Sprawiedliwości?
Któż to jest ich szefem? Czy nie ten koleś?

https://tinyurl.com/cugierkotkakurski

Miasto przez to nie ma na inwestycje.

POwąznie? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-11-21 21:07:00
Autor: Pisiorowy Escobar
<boukun@gmail.com> napisał(-a):

Partyjne środki to nie są środki subwencji z budżetu.

no idiota

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-11-18 12:46:55
Autor: Jacek Bialy
Taniej by było zmienić prezydenta!
   -- - Ochrona Aleksandry Dulkiewicz kosztuje pół miliona zł rocznie (...)

A na to, żeby posprzątać na Westerplatte to nie mieli...  Ludzie chodzili szczać do tych ruin, gdzie jeszcze spoczywały szczątki żołnierzy. Komunistom się nie dziwię, że tam śmietnik zostawili, bo oni wszędzie śmietnik robili. Ale w wolnej Polsce powinni się już wstydzić - folksdojcze j*bane.

JB

Data: 2019-11-18 13:16:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 21:46:57 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Łżesz.

--
Bruno

Data: 2019-11-18 13:30:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Łżesz.

Ludzie na pewno o to dbali, ale bez pieniędzy ile można?  Wiadomo że tu zarośnie, tam się posypie i resztę życie dopisze.. A że nikt do tej pory nie zadał sobie trudu przebadania terenu, to już inna sprawa.

JB

Data: 2019-11-18 14:01:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 22:30:51 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Ludzie na pewno o to dbali, ale bez pieniędzy ile można?  Wiadomo że tu zarośnie, tam się posypie i resztę życie dopisze.. A że nikt do tej pory nie zadał sobie trudu przebadania terenu, to już inna sprawa.

Łżesz i to świadomie. A na Westerplatte byłeś ostatnio z wycieczką szkolną za komuny.

--
Bruno

Data: 2019-11-18 15:27:26
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Ludzie na pewno o to dbali, ale bez pieniędzy ile można?  Wiadomo że tu zarośnie, tam się posypie i resztę życie dopisze.. A że nikt do tej pory nie zadał sobie trudu przebadania terenu, to już inna sprawa.

   -- - Łżesz i to świadomie.

Nu - te trupy w przedwojennych mundurach Kaczor im podrzucił?

JB

Data: 2019-11-20 03:47:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 listopada 2019 00:27:27 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

   -- - Łżesz i to świadomie.

Nu - te trupy w przedwojennych mundurach Kaczor im podrzucił?

A co mają wspólnego wykopaliska archeologiczne ze sprzątaniem śmieci z danego terenu? A teren Westerplatte na pewno nie był tak zaniedbany, jak przedstawia to pisowska propaganda. Gdybyś odwiedził to miejsce, to byś wiedział.

--
Bruno

Data: 2019-11-20 05:07:34
Autor: Jacek Bialy
> [...]

A co mają wspólnego wykopaliska archeologiczne ze sprzątaniem śmieci z danego terenu?
-- -- -- -- -- -- -- --

Nu - najlepiej rozpocząć prace pośród butelek i zarośli?..

 -- A teren Westerplatte na pewno nie był tak zaniedbany, jak przedstawia to pisowska propaganda. Gdybyś odwiedził to miejsce, to byś wiedział.

Lubiłem tam jeździć na rowerze od strony Trójmiasta (tylko trzeba było skorzystać z promu pracowniczego w Nowym Porcie).  A miejsce powinno być lepiej urządzone. Mniej zarośli, więcej toalet, ławeczek, koszy na śmieci. Niektóre obiekty powinny być odbudowanie (koszary były budynkiem dawnego sanatorium) - w środku duża makieta całego półwyspu, wystawa uzbrojenia z epoki, multimedia i elegancka restauracja dla odwiedzających. Pomnik mógłby mieć charakter wieży widokowej. Przydałaby się także jakaś porządna przystań dla Białej Floty z barem szybkiej obsługi zamiast tych budek z piwem i rybkami. Teraz na szczęście państwo polskie zadba o to miejsce.

JB

Data: 2019-11-19 07:52:06
Autor: Runtime
W dniu 2019-11-18 o 23:01, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Raczej w 1980 z oddziałem ZOMO.

--
Runt

Data: 2019-11-19 07:51:18
Autor: Runtime
W dniu 2019-11-18 o 21:46, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyli konkretnie kto? Twoim zdaniem szczali jacyś "folksdojcze" czy miejscowi menele, którzy kiedyś byli w PZPR?

--
Runt

Data: 2019-11-20 03:17:50
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie mieszkasz w Polsce, więc po kolei wytłumaczę:  Folskdojczami nazywam tych, którzy dzisiaj rządzą w Gdańsku - ładują ciężką kasę na jakieś poniemieckie pierdoły, typu kamień graniczny FSD, a szkoda im było, żeby odrestaurować Westerplatte (jeśli teren zarośnie, to nic dziwnego, że matka pójdzie wysadzić dziecko w krzaki).

JB

Data: 2019-11-19 08:20:00
Autor: boukun
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://youtu.be/7AhKvG4l7a8

boukun

Data: 2019-11-20 03:28:07
Autor: Jacek Bialy
[...]

On tu już nie wróci... Ale zwykłym Niemcom trzeba mówić, że gdyby na nas nie napadli, to dzisiaj oni lataliby w kosmos (a reszta daleko za nimi).

JB

Data: 2019-11-20 16:53:20
Autor: Runtime
W dniu 2019-11-20 o 12:28, Jacek Bialy pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć, że to Polska dała Niemcom łupnia w II WŚ?
Co byłoby gdyby wygrali wojnę? Też latalibyśmy w kosmos jako "łajka"?
--
Runt

Data: 2019-11-21 03:14:35
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- --

O jejku - chcę powiedzieć to, co powyżej napisałem.

   -- - Co byłoby gdyby wygrali wojnę? Też latalibyśmy w kosmos jako "łajka"?

:-DD  - Być może, ale Hitler przegrał wojnę już 23 sierpnia 39, gdy Ribbentrop podpisał pakt ze Stalinem. Po prostu rozpoczął wojnę na dwa fronty, której wygrać nie mógł. To dlatego jego poprzednicy stworzyli państwo polskie jako bufor na Wschodzie oddzielający Niemcy od bolszewii. Gdyby się tego trzymał, z pewnością pokonałby Anglików i Francuzów - gorzej by mu poszło z Ameryką, która tak czy siak sprzymierzyłaby się przeciw niemu ze Stalinem.
Dlatego najlepiej dla Niemiec byłoby żadnej nowej wojny nie wszczynać, tylko w pokojowy sposób odbudowywać swoją gospodarkę w oparciu o podwykonawców z krajów Europy Środkowej.. Mieli wtedy największy na świecie potencjał intelektualny i technologiczny. Przeszkodą była blokada morska Imperium Brytyjskiego, które jednak słabło z roku na rok.

JB

Data: 2019-11-21 21:07:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

[...]

kłamiesz ruski ubeku

Data: 2019-11-18 13:59:47
Autor: Bruno Brunowski
Taniej by było zmienić prezydenta!
Może Becia i Antoni kogoś tańszego z Gdańska mogą polecić? Podobno znają tam paru wolontariuszy robiących w ochronie.

--
Bruno

Data: 2019-11-18 23:03:31
Autor: u2
Taniej by było zmienić prezydenta!
Może Becia i Antoni kogoś tańszego z Gdańska mogą polecić? Podobno znają tam paru wolontariuszy robiących w ochronie.

najlepsi z najlepszych zostali wynajęci przez WOŚP i UM w Danzig:)

Data: 2019-11-19 07:53:37
Autor: Runtime
W dniu 2019-11-18 o 22:59, Bruno Brunowski pisze:
Może Becia i Antoni kogoś tańszego z Gdańska mogą polecić? Podobno znają tam paru wolontariuszy robiących w ochronie.

Mogliby podpytać tego księdza, którego min. P.Gliński, karateka z Białegostoku mianował szefem tej bandy.
--
Runt

Taniej by było zmienić prezydenta!