Tanio już było, dziadu!

Data: 2019-12-06 08:19:20
Autor: Runt
Tanio już było, dziadu!
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/ceny-pradu-w-2020-r-ile-wyniosa-szacunkowe-kwoty-na-rachunkach-bez-zamrozenia-cen/x9p8htq

"Ceny i zużycie prądu dla gospodarstw domowych podaje się jednak zwykle w kilowatogodzinach (1 MWh = 1000 kWh), czyli według szacunków BDM, w 2020 r. płacilibyśmy średnio 0,58 zł/1 kWh w porównaniu do 0,48 zł/1 kWh w 2019 r. - o 10 gr więcej."

"Zamrożenia cen prądu prawdopodobnie nie będzie. Odbiorcy powinni szykować się na podwyżki w 2020 r."

"Według ekonomistów banku Credit Agricole, ceny prądu w 2020 r. będą kształtowane rynkowo i mogą być nawet o 40 proc. wyższe."

Ceny prądu POciągną za sobą wzrost cen wszystkiego oprócz zarobków!

Słuszną linię ma wasza partia! Gardłujcie za PiS! ;-)))
--
Runt

Data: 2019-12-06 08:49:33
Autor: z
Tanio już było, dziadu!
W dniu 2019-12-06 o 08:19, Runt pisze:
Ceny prądu POciągną za sobą wzrost cen wszystkiego oprócz zarobków!

Wszak unijni komisarze doszli do wniosku że nie można porównywać tak różnych krajów i ich gospodarek nie można nakładać takich samych praw i obowiązków bo tego się nie da zrobić.

A o co chodziło? O ujednoliconą płacę minimalną czy nawet dochód gwarantowany. UE twierdzi że w tym temacie SIE NIE DA SIE ;-)
Każdy kraj musi to zrobić po swojemu.

Data: 2019-12-06 14:11:44
Autor: Runt
Tanio już było, dziadu!
W dniu 2019-12-06 o 08:49, z pisze:
[...]

No to do roboty śmierdzielu!

--
Runt

Data: 2019-12-06 14:25:32
Autor: u2
Tanio już było, dziadu!
W dniu 06.12.2019 o 14:11, Runt pisze:
[...]

zazdrościsz ubecki durniu, ty musisz zapieprzać dla hansa w niemieckim burdeliku za friko, gdzie posuwa ciebie od tylca:)))))))))

Data: 2019-12-06 14:28:09
Autor: Runt
Tanio już było, dziadu!
W dniu 2019-12-06 o 14:25, kupa u2 pisze:
[...]

katobolszewik u2 pieni się! Piekny dzień!
--
Runt

Data: 2019-12-06 14:47:26
Autor: u2
Tanio już było, dziadu!
W dniu 06.12.2019 o 14:28, Runt pisze:
[...]

nienawiść do katolików zaślepia ciebie ubecki durniu:))))))))))

Data: 2019-12-06 17:28:09
Autor: Runt
Tanio już było, dziadu!
W dniu 2019-12-06 o 14:47, ubecki jełop kupa u2 pisze:
[...]

KATOBOLSZEWIK u2 pieni się! Piękny wieczór! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-12-06 23:37:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Tanio już było, dziadu!
w <qscvdn$m1d$1@news.albasani.net>, Runt <runt@anakumena.gov> napisał(-a):

[...]

a przydupasy typu lord dildo, zenuś-kapuś czy ruski u2 wypinają się za free
i nawet dopłaty do prundu nie dostaną

no co za cioty buhahahaha

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-12-07 06:59:52
Autor: Runt
Tanio już było, dziadu!
W dniu 2019-12-06 o 23:37, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

W innej sytuacji nazwałbym ich zaślepionym fanatykami ale czytając ich teksty pełne nienawiści do innych i opluwania każdego kto nie zgadza się z "linią partii" uważam że sa to albo genetyczni idioci albo płatne pachołki co w każdym przypadku kwalifikuje ich do typowych kanalii.

--
Runt

Data: 2019-12-07 23:27:24
Autor: Pisiorowy Escobar
Tanio już było, dziadu!
w <qsff4m$oa4$1@news.albasani.net>, Runt <runt@anakumena.gov> napisał(-a):

> [...]

W innej sytuacji nazwałbym ich zaślepionym fanatykami ale czytając ich teksty pełne nienawiści do innych i opluwania każdego kto nie zgadza się z "linią partii" uważam że sa to albo genetyczni idioci albo płatne pachołki co w każdym przypadku kwalifikuje ich do typowych kanalii.

patrząc jak dostają po dupie i jeszcze bardziej się nadstawiają ...
cudownie na to patrzeć :DDDDD

Data: 2019-12-08 08:41:47
Autor: Runt
Tanio już było, dziadu!
W dniu 2019-12-07 o 23:27, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Kwiczą u2, lordzik, zenus, z i inni POtomkowie "chłopów folwarcznych".
ZaPOwiada się piękny dzień! ;-)))

--
Runt

Tanio już było, dziadu!