Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)

Data: 2010-01-25 15:40:51
Autor: Lewis
Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.u63d7qk8pq3u2rmobilekone...
Co jakiś czas na grupie słychać jak to silniki Diesla są beee bo w zimie nie można ich odpalić bo paliwo "zamarzło".
A wczoraj na żadnej stacji na której byłem nie sprzedawali LPG.
Więc wole już diesla dolać miarkę dodatku i mieć pewność że zatankuję paliwo przy mrozach - ~20 i pojadę dalej.
EOT

Tankowane wczoraj przy -24 i dziś przy -18, najmniejszego problemu. Jak rozgrzeje się na benzynie do 30C, na gazie śmiga bez problemu.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-25 16:07:41
Autor: KJ Siła Słów
Lewis pisze:

[...]

nie wiem, nie znam sie, nie mam LPG w żadnym aucie, ale taksówkarz w sobotę wieczorem sie skarżył, że na 3 kolejnych stacjach nie mógł zatankować gazu.

Ale na cenę usługi to nie wpłynęło.
:-)

KJ

Data: 2010-01-25 18:17:43
Autor: Lewis
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:hjkcp0$lls$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A jeszcze z ciekawostek kilka dni wstecz tankowałem na orlenie w Zaściankach (Białystok) vis a vis wulkanu, było circa -20 godzina 9:00 rano ale kolesie co stali na parkingu tirami mówili ze około 5 rano było -30, żadnych problemów z zatankowaniem....

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-27 00:06:41
Autor: J.F.
On Mon, 25 Jan 2010 16:07:41 +0100,  KJ Siła Słów wrote:
nie wiem, nie znam sie, nie mam LPG w żadnym aucie, ale taksówkarz w sobotę wieczorem sie skarżył, że na 3 kolejnych stacjach nie mógł zatankować gazu.

Ale o co chodzi - zabraklo, atestu nie maja czy co ? na LPG i w wieksze mrozy jezdzilem, tylko wtedy odpalanie na benzynie
obowiazkowe.

J.

Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)