Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)

Data: 2010-01-25 18:15:35
Autor: ksoniek
Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
Tankowany gaz:
piątek, sobota, niedziela, poniedziałek
Wrocław
temperatury do -25.
odpalam na benzynie potem normalnie gaz

Data: 2010-01-25 22:35:56
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
temperatury do -25.
odpalam na benzynie potem normalnie gaz

Pewnie - dziś u mnie -22, i robię tak samo.

Kwestia tego, że czytałem iż ludzie odpalali na LPG przy -20 / -25 (!!!) - ciekaw jestem czy im reduktor zamrazał w sekundę czy w dwie ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-01-27 00:07:39
Autor: J.F.
On Mon, 25 Jan 2010 22:35:56 +0100,  Adam 'Adak' Kępiński wrote:
[...]

Kilkadziesiat sekund / ~300m..

J.

Data: 2010-01-27 00:46:52
Autor: kaszpir
Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
>Kwestia tego, �e czyta�em i� ludzie odpalali na LPG przy -20 / -25 (!!!) -
>ciekaw jestem czy im reduktor zamrazaďż˝ w sekundďż˝ czy w dwie ;-)

Nie zamarzał ...

Sam przez pewien czas na BLOSie odpalałem od razu na LPG i nawet w
największe mrozy problemu nie było.
Samochód odpalał mi lepiej na LPG niż na benzynie (Nubira).

Ustawianie wysokiej temperatury przełączania na gaz jest spowodowane
bardzo czułymi na niskie temperatury wtryskami oraz "ochroną"
reduktora przez zbyt szybkim zużyciem ...

Tyle że przy cenach reduktorów (od 120zł) , taniej wyjdzie co kilka
lat wymieniać reduktor niż bez sensu spalać na ogrzanie benzynę ...

Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)