Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)

Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)

Data: 2011-04-09 17:41:43
Autor: Sylwester Łazar
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
Nie ma znaczenia.
Paliwo dowożone jest często cysterną zarówno dla Lukoil jak i Shell.
Od czasu, gdy Gazeta Wyborcza kilka lat temu wydrukowała listę,
rzekomo sprawdzonych stacji - ludzie ogłupieli i myślą, że to samo paliwo
jest w jednych stacjach lepsze, a w innych gorsze.
Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach jest jakiś zapas rdzy,
ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia.
Od zbiornika do wlewu są filtry.
Od wlewu samochodu do wtrysków są również 2 filtry.
W każdym zbiorniku samochodu jest osad bez względu na jakość wlewanego
paliwa.
Każda pomka jest wyposażona w siateczkę.
W każdym samochodzie jest oryginalnie dodatkowy filtr paliwa.
No może w FIAT 126p nie ma.
Jednak ten wóz jeździł czasem na dużo bardziej brudnym paliwie
i nic sobie z tego nie robił.
Nie ma znaczenia, tylko cena.
To tak jak bułki.
W jednej piekarni tańsze, w innej droższe.
jednak najzdrowiej jest jeść chleb i to ten tańszy - razowy :-)

--
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB

Data: 2011-04-10 11:23:37
Autor: Filip KK
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
W dniu 2011-04-09 17:41, Sylwester Łazar pisze:
Nie ma znaczenia.
Paliwo dowożone jest często cysterną zarówno dla Lukoil jak i Shell.
Od czasu, gdy Gazeta Wyborcza kilka lat temu wydrukowała listę,
rzekomo sprawdzonych stacji - ludzie ogłupieli i myślą, że to samo paliwo
jest w jednych stacjach lepsze, a w innych gorsze.
Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach jest jakiś zapas rdzy,
ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia.
Od zbiornika do wlewu są filtry.
Od wlewu samochodu do wtrysków są również 2 filtry.
W każdym zbiorniku samochodu jest osad bez względu na jakość wlewanego
paliwa.
Każda pomka jest wyposażona w siateczkę.
W każdym samochodzie jest oryginalnie dodatkowy filtr paliwa.
No może w FIAT 126p nie ma.
Jednak ten wóz jeździł czasem na dużo bardziej brudnym paliwie
i nic sobie z tego nie robił.
Nie ma znaczenia, tylko cena.
To tak jak bułki.
W jednej piekarni tańsze, w innej droższe.
jednak najzdrowiej jest jeść chleb i to ten tańszy - razowy :-)

Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty.

1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie. Rafineria ma zupełnie inne paliwo i Petrochemia Płock ma inne paliwa.
2. Nie wiem skąd rosyjski łukoil bierze paliwo, bo interesowali się rafinerią a dobrej opinii o rafinerii gdańskiej nie usłyszałem nigdy.
3. Ma znaczenie z jakiej stacji tankujemy TO SAMO PALIWO, bo na jednej stacji jest większy obrót a na drugiej stacji jest mniejszy obrót. Paliwo, które dłużej jest w zbiorniku jest gorszej jakości, logika! Więc lepiej tankować tam, gdzie jest ciągła wymiana.
4. O jakiej Ty rdzy piszesz, jak myślisz że zbiorniki są stalowe, to jesteś w błędzie.
5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr na pompie.
6. Nie porównuj silnika od kosiarki to zaawansowanego układu paliwowego w obecnych silnikach wysokoprężnych, bo to tylko świadczy o Twoim ignorancji i braku wiedzy.

pozdro

Data: 2011-04-10 13:43:00
Autor: JK
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
W dniu 2011-04-10 11:23, Filip KK pisze:
W dniu 2011-04-09 17:41, Sylwester Łazar pisze:
Nie ma znaczenia.
Paliwo dowożone jest często cysterną zarówno
dla Lukoil jak i Shell.
Od czasu, gdy Gazeta Wyborcza kilka lat temu
wydrukowała listę,
rzekomo sprawdzonych stacji - ludzie
ogłupieli i myślą, że to samo paliwo
jest w jednych stacjach lepsze, a w innych
gorsze.
Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach
jest jakiś zapas rdzy,
ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia.
Od zbiornika do wlewu są filtry.
Od wlewu samochodu do wtrysków są również 2
filtry.
W każdym zbiorniku samochodu jest osad bez
względu na jakość wlewanego
paliwa.
Każda pomka jest wyposażona w siateczkę.
W każdym samochodzie jest oryginalnie
dodatkowy filtr paliwa.
No może w FIAT 126p nie ma.
Jednak ten wóz jeździł czasem na dużo
bardziej brudnym paliwie
i nic sobie z tego nie robił.
Nie ma znaczenia, tylko cena.
To tak jak bułki.
W jednej piekarni tańsze, w innej droższe.
jednak najzdrowiej jest jeść chleb i to ten
tańszy - razowy :-)

Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz
głupoty.


No. I ty też.

1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie.
Rafineria ma zupełnie inne paliwo i
Petrochemia Płock ma inne paliwa.

Zupełnie inne paliwo? A na czym polega ta zupełna inność?


3. Ma znaczenie z jakiej stacji tankujemy TO
SAMO PALIWO, bo na jednej stacji jest większy
obrót a na drugiej stacji jest mniejszy obrót.
Paliwo, które dłużej jest w zbiorniku jest
gorszej jakości, logika!

Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w zbiorniku? Zwarzy się?


6. Nie porównuj silnika od kosiarki to
zaawansowanego układu paliwowego w obecnych
silnikach wysokoprężnych, bo to tylko świadczy
o Twoim ignorancji i braku wiedzy.


Czym się różni układ paliwowy kosiarki od układu paliwowego Mercedesa w kontekście obecności zanieczyszczeń mechanicznych w paliwie?
W Mercedesie nie ma filtrów i dlatego jest on bardziej wrażliwy na zanieczyszczenia mechaniczne?



--
Pozdrawiam
JK

Data: 2011-04-10 13:52:39
Autor: MM
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
Dnia 10-04-2011 o 13:43:00 JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisał(a):


1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie.
Rafineria ma zupełnie inne paliwo i
Petrochemia Płock ma inne paliwa.

Zupełnie inne paliwo? A na czym polega ta zupełna inność?

Olej z RG jest lepszy niż z PKN


Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w  zbiorniku? Zwarzy się?

Olej ma gwarancję miesiąc lub dwa, szczegółów nie pamiętam, po tym okresie  mogą pewne frakcje osiąść i mając takie paliwo w butelce będą dwa kolory.

Data: 2011-04-10 13:57:22
Autor: Filip KK
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
W dniu 2011-04-10 13:52, MM pisze:

1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie.
Rafineria ma zupełnie inne paliwo i
Petrochemia Płock ma inne paliwa.

Zupełnie inne paliwo? A na czym polega ta zupełna inność?

Olej z RG jest lepszy niż z PKN

Ale on nie wie o czym Ty piszesz..

Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w
zbiorniku? Zwarzy się?

Olej ma gwarancję miesiąc lub dwa, szczegółów nie pamiętam, po tym
okresie mogą pewne frakcje osiąść i mając takie paliwo w butelce będą
dwa kolory.

On uważa, że paliwo po 300 latach będzie miało takie same właściwości, bo nasze paliwo jest tak doskonałe, że jest wykorzystywane do napędzania ufo.

Data: 2011-04-10 14:57:02
Autor: J.F.
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
On Sun, 10 Apr 2011 13:52:39 +0200,  MM wrote:
Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w  zbiorniku? Zwarzy się?

Olej ma gwarancję miesiąc lub dwa, szczegółów nie pamiętam, po tym okresie  mogą pewne frakcje osiąść i mając takie paliwo w butelce będą dwa kolory.

Tylko ze na kiepskiej stacji to pewnie i tak co 2-3 dni tankuja, a z
uwagi na cene wcale bym nie byl pewien czy na tych tanich naprawde
rzadziej - na Auchanie kolejka do kas.

tak wiec na stacjach roznica jest pare dni, w baku sie moga zdarzyc
tygodnie, a producenci i sprzedawcy musza miec 3 miesieczne zapasy.

J.

Data: 2011-04-10 15:52:04
Autor: JK
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
W dniu 2011-04-10 13:52, MM pisze:
Dnia 10-04-2011 o 13:43:00 JK
<spam_away@poczta.onet.pl> napisał(a):


1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie.
Rafineria ma zupełnie inne paliwo i
Petrochemia Płock ma inne paliwa.

Zupełnie inne paliwo? A na czym polega ta
zupełna inność?

Olej z RG jest lepszy niż z PKN



WOW! Z takim argumentem nie sposób polemizować. Leżę na łopatkach :-)


Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu
stanie jak trochę postoi w zbiorniku? Zwarzy
się?

Olej ma gwarancję miesiąc lub dwa, szczegółów
nie pamiętam, po tym okresie mogą pewne
frakcje osiąść i mając takie paliwo w butelce
będą dwa kolory.

Aha, nie pamiętasz... następny dowód nie do obalenia.

No nic, gratulacje. Jesteś wielki (pewno piłeś dużo mleka).

--
Pozdrawiam
JK

Data: 2011-04-10 18:08:24
Autor: MM
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
Dnia 10-04-2011 o 15:52:04 JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisał(a):



WOW! Z takim argumentem nie sposób polemizować. Leżę na łopatkach :-)

śmiej się

Data: 2011-04-10 17:33:19
Autor: Sylwester Łazar
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:inrsto$mb3$2news.net.icm.edu.pl...

Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty.
5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr
na pompie.

Może i piszę głupoty (w oczach ignorantów), ale kolega strasznie przeklina.
Chodzi oczywiście o wlew paliwa w samochodzie, a nie o wlew do zbiornika
znajdującego się na stacji paliw.
Chodzi też o fakty, a nie opinie.
Ludzie bazujący na OPINIACH polecą świńskim galopem jak stado tępych imadeł
w kierunku, który aktualnie zostany wskazany przez prasę, telewizję,
kolegów, których cenią lub zazdroszczą im samochodu itp.
Ludzie bazujący na FAKTACH zajdą piechotą dalej
niż galopujące imadła.

--
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB

Data: 2011-04-11 14:18:54
Autor: Filip KK
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
W dniu 2011-04-10 17:33, Sylwester Łazar pisze:

Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty.
5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr
na pompie.

Może i piszę głupoty (w oczach ignorantów), ale kolega strasznie przeklina.

Kiedy się czyta takie bzdury, nic innego nie przychodzi do głowy.

Chodzi oczywiście o wlew paliwa w samochodzie, a nie o wlew do zbiornika
znajdującego się na stacji paliw.

Wytłumacz jeszcze raz o co Ci chodzi, bo nie da się tego zrozumieć. Jeszcze raz skopiuję co napisałeś:
"Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach jest jakiś zapas rdzy,
ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia.
Od zbiornika do wlewu są filtry. "

Więc skoro są filtry od zbiornika na stacji benzynowej do wlewu (jakiego wlewu???), to tankujemy na stacji czyste paliwo według Ciebie bez rdzy (według mnie, bez zanieczyszczeń).

Potem napisałeś, że chodzi o wlew paliwa w samochodzie. Czy od zbiornika do wlewu paliwa w samochodzie? Nie ma ani jednego filtra kolego. A Ty twierdzisz, że są filtry.

Chodzi też o fakty, a nie opinie.

Więc pisz zgodnie z faktami.

Ludzie bazujący na OPINIACH polecą świńskim galopem jak stado tępych imadeł
w kierunku, który aktualnie zostany wskazany przez prasę, telewizję,
kolegów, których cenią lub zazdroszczą im samochodu itp.
Ludzie bazujący na FAKTACH zajdą piechotą dalej
niż galopujące imadła.

Nadal nie rozumiem o co Ci chodzi.

--
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB

Zrób coś z tą sygnaturką, bo jest niezgodna z netykietą.


Pozdrawiam

Data: 2011-04-11 18:56:50
Autor: wowa
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:inrsto$mb3$2news.net.icm.edu.pl...

3. Ma znaczenie z jakiej stacji tankujemy TO SAMO PALIWO, bo na jednej stacji jest większy obrót a na drugiej stacji jest mniejszy obrót. Paliwo, które dłużej jest w zbiorniku jest gorszej jakości, logika! Więc lepiej tankować tam, gdzie jest ciągła wymiana.

Nie tak do końca. Paliwo może stać kilka lat nie tracąc parametrów np. zapasy wojskowe. Przy częstych dostawach muł który jest na dnie starszych zbiorników cały czas pływa i jest zabierany do tankowania - to akurat nie moja teoria ale trzeba ją rozważyć :)

4. O jakiej Ty rdzy piszesz, jak myślisz że zbiorniki są stalowe, to jesteś w błędzie.

A jak myślisz? Z plastiku? Zbiorniki są stalowe, wewnątrz tylko malowane. Niektóre nowe, dopiero od kilku lat są laminowane (włókno szklane i żywica) z zewnątrz. W środku dalej malowanie. Po kilku latach ruda rządzi :) Zbiorniki są czyszczone co 10lat (o ile coś się nie zmieniło) Zobacz sobie konstrukcję zbiornika http://www.cgh.com.pl/index.php?l=pl&id=66

5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr na pompie.

Na monobloku są jeden lub dwa filtry (zależy od producenta) i jeden na pistolecie. Filtry są bardzo wydajne (papier lub siatka), bez nich przepływomierz nie pociągnął by długo.

Wojtek

--
sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona