Data: 2011-04-09 17:41:43 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
Nie ma znaczenia.
Paliwo dowożone jest często cysterną zarówno dla Lukoil jak i Shell. Od czasu, gdy Gazeta Wyborcza kilka lat temu wydrukowała listę, rzekomo sprawdzonych stacji - ludzie ogłupieli i myślą, że to samo paliwo jest w jednych stacjach lepsze, a w innych gorsze. Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach jest jakiś zapas rdzy, ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Od zbiornika do wlewu są filtry. Od wlewu samochodu do wtrysków są również 2 filtry. W każdym zbiorniku samochodu jest osad bez względu na jakość wlewanego paliwa. Każda pomka jest wyposażona w siateczkę. W każdym samochodzie jest oryginalnie dodatkowy filtr paliwa. No może w FIAT 126p nie ma. Jednak ten wóz jeździł czasem na dużo bardziej brudnym paliwie i nic sobie z tego nie robił. Nie ma znaczenia, tylko cena. To tak jak bułki. W jednej piekarni tańsze, w innej droższe. jednak najzdrowiej jest jeść chleb i to ten tańszy - razowy :-) -- pozdrawiam Sylwester Łazar http://www.alpro.pl http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB |
|
Data: 2011-04-10 11:23:37 | |
Autor: Filip KK | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
W dniu 2011-04-09 17:41, Sylwester Łazar pisze:
Nie ma znaczenia.Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty. 1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie. Rafineria ma zupełnie inne paliwo i Petrochemia Płock ma inne paliwa. 2. Nie wiem skąd rosyjski łukoil bierze paliwo, bo interesowali się rafinerią a dobrej opinii o rafinerii gdańskiej nie usłyszałem nigdy. 3. Ma znaczenie z jakiej stacji tankujemy TO SAMO PALIWO, bo na jednej stacji jest większy obrót a na drugiej stacji jest mniejszy obrót. Paliwo, które dłużej jest w zbiorniku jest gorszej jakości, logika! Więc lepiej tankować tam, gdzie jest ciągła wymiana. 4. O jakiej Ty rdzy piszesz, jak myślisz że zbiorniki są stalowe, to jesteś w błędzie. 5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr na pompie. 6. Nie porównuj silnika od kosiarki to zaawansowanego układu paliwowego w obecnych silnikach wysokoprężnych, bo to tylko świadczy o Twoim ignorancji i braku wiedzy. pozdro |
|
Data: 2011-04-10 13:43:00 | |
Autor: JK | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
W dniu 2011-04-10 11:23, Filip KK pisze:
W dniu 2011-04-09 17:41, Sylwester Łazar pisze: No. I ty też. 1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie. Zupełnie inne paliwo? A na czym polega ta zupełna inność? 3. Ma znaczenie z jakiej stacji tankujemy TO Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w zbiorniku? Zwarzy się? 6. Nie porównuj silnika od kosiarki to Czym się różni układ paliwowy kosiarki od układu paliwowego Mercedesa w kontekście obecności zanieczyszczeń mechanicznych w paliwie? W Mercedesie nie ma filtrów i dlatego jest on bardziej wrażliwy na zanieczyszczenia mechaniczne? -- Pozdrawiam JK |
|
Data: 2011-04-10 13:52:39 | |
Autor: MM | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
Dnia 10-04-2011 o 13:43:00 JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisał(a):
1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie. Olej z RG jest lepszy niż z PKN Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w zbiorniku? Zwarzy się? Olej ma gwarancję miesiąc lub dwa, szczegółów nie pamiętam, po tym okresie mogą pewne frakcje osiąść i mając takie paliwo w butelce będą dwa kolory. |
|
Data: 2011-04-10 13:57:22 | |
Autor: Filip KK | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
W dniu 2011-04-10 13:52, MM pisze:
Ale on nie wie o czym Ty piszesz..1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie. Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w On uważa, że paliwo po 300 latach będzie miało takie same właściwości, bo nasze paliwo jest tak doskonałe, że jest wykorzystywane do napędzania ufo. |
|
Data: 2011-04-10 14:57:02 | |
Autor: J.F. | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
On Sun, 10 Apr 2011 13:52:39 +0200, MM wrote:
Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu stanie jak trochę postoi w zbiorniku? Zwarzy się? Tylko ze na kiepskiej stacji to pewnie i tak co 2-3 dni tankuja, a z uwagi na cene wcale bym nie byl pewien czy na tych tanich naprawde rzadziej - na Auchanie kolejka do kas. tak wiec na stacjach roznica jest pare dni, w baku sie moga zdarzyc tygodnie, a producenci i sprzedawcy musza miec 3 miesieczne zapasy. J. |
|
Data: 2011-04-10 15:52:04 | |
Autor: JK | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
W dniu 2011-04-10 13:52, MM pisze:
Dnia 10-04-2011 o 13:43:00 JK WOW! Z takim argumentem nie sposób polemizować. Leżę na łopatkach :-) Chyba logika blondynki. Co się temu paliwu Aha, nie pamiętasz... następny dowód nie do obalenia. No nic, gratulacje. Jesteś wielki (pewno piłeś dużo mleka). -- Pozdrawiam JK |
|
Data: 2011-04-10 18:08:24 | |
Autor: MM | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
Dnia 10-04-2011 o 15:52:04 JK <spam_away@poczta.onet.pl> napisał(a):
śmiej się |
|
Data: 2011-04-10 17:33:19 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:inrsto$mb3$2news.net.icm.edu.pl... Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty. Może i piszę głupoty (w oczach ignorantów), ale kolega strasznie przeklina. Chodzi oczywiście o wlew paliwa w samochodzie, a nie o wlew do zbiornika znajdującego się na stacji paliw. Chodzi też o fakty, a nie opinie. Ludzie bazujący na OPINIACH polecą świńskim galopem jak stado tępych imadeł w kierunku, który aktualnie zostany wskazany przez prasę, telewizję, kolegów, których cenią lub zazdroszczą im samochodu itp. Ludzie bazujący na FAKTACH zajdą piechotą dalej niż galopujące imadła. -- pozdrawiam Sylwester Łazar http://www.alpro.pl http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB |
|
Data: 2011-04-11 14:18:54 | |
Autor: Filip KK | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
W dniu 2011-04-10 17:33, Sylwester Łazar pisze:
Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty. Kiedy się czyta takie bzdury, nic innego nie przychodzi do głowy. Chodzi oczywiście o wlew paliwa w samochodzie, a nie o wlew do zbiornika Wytłumacz jeszcze raz o co Ci chodzi, bo nie da się tego zrozumieć. Jeszcze raz skopiuję co napisałeś: "Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach jest jakiś zapas rdzy, ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Od zbiornika do wlewu są filtry. " Więc skoro są filtry od zbiornika na stacji benzynowej do wlewu (jakiego wlewu???), to tankujemy na stacji czyste paliwo według Ciebie bez rdzy (według mnie, bez zanieczyszczeń). Potem napisałeś, że chodzi o wlew paliwa w samochodzie. Czy od zbiornika do wlewu paliwa w samochodzie? Nie ma ani jednego filtra kolego. A Ty twierdzisz, że są filtry. Chodzi też o fakty, a nie opinie. Więc pisz zgodnie z faktami. Ludzie bazujący na OPINIACH polecą świńskim galopem jak stado tępych imadełNadal nie rozumiem o co Ci chodzi. --Zrób coś z tą sygnaturką, bo jest niezgodna z netykietą. Pozdrawiam |
|
Data: 2011-04-11 18:56:50 | |
Autor: wowa | |
Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-) | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:inrsto$mb3$2news.net.icm.edu.pl...
Nie tak do końca. Paliwo może stać kilka lat nie tracąc parametrów np. zapasy wojskowe. Przy częstych dostawach muł który jest na dnie starszych zbiorników cały czas pływa i jest zabierany do tankowania - to akurat nie moja teoria ale trzeba ją rozważyć :) 4. O jakiej Ty rdzy piszesz, jak myślisz że zbiorniki są stalowe, to jesteś w błędzie. A jak myślisz? Z plastiku? Zbiorniki są stalowe, wewnątrz tylko malowane. Niektóre nowe, dopiero od kilku lat są laminowane (włókno szklane i żywica) z zewnątrz. W środku dalej malowanie. Po kilku latach ruda rządzi :) Zbiorniki są czyszczone co 10lat (o ile coś się nie zmieniło) Zobacz sobie konstrukcję zbiornika http://www.cgh.com.pl/index.php?l=pl&id=66 5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr na pompie. Na monobloku są jeden lub dwa filtry (zależy od producenta) i jeden na pistolecie. Filtry są bardzo wydajne (papier lub siatka), bez nich przepływomierz nie pociągnął by długo. Wojtek -- sygnaturka oczekuje na natchnienie :) |