Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?

Data: 2009-06-13 08:43:09
Autor: Piotr Klimek
Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
Dnia (Sat, 13 Jun 2009 10:33:51 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam,

Wczoraj pierwszy raz w życiu tankowałem motocykl i mam kłopot.
Zatankowanie 10 litrów zajęło mi kilka dobrych minut. Pistolet co chwilę odbijał.

Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

Nie wkladaj pistoletu do konca i tyle.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?