Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?

Data: 2009-06-13 14:18:34
Autor: Bialy
Marcin N napisal/a:

| Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

Nie wkładasz całej lufy, tylko sam czubek i wtryskujesz benzynę do środka.

Proste! :D

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-06-17 09:02:31
Autor: Magic
Bialy pisze:
Marcin N napisal/a:

| Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

Nie wkładasz całej lufy, tylko sam czubek i wtryskujesz benzynę do środka.

Proste! :D

Tiaaa, spróbuj to zrobić w mojej VFR. Pierwsze 11-12 L leję pół minuty, resztę następne 3. Wszystko przez jakiś pizdryk antyemisyjny we wlewie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-18 09:29:27
Autor: Rafael
Magic pisze:

Tiaaa, spróbuj to zrobić w mojej VFR. Pierwsze 11-12 L leję pół minuty, resztę następne 3. Wszystko przez jakiś pizdryk antyemisyjny we wlewie.

To i tak nic w porównaniu do tankowania zbiornika wypełnionego pianką na wyścigi - można jajo znieść :)

--
Pozdro, Rafael
Szerszeń

Data: 2009-06-18 09:30:22
Autor: Kuczu
Magic pisze:

Tiaaa, spróbuj to zrobić w mojej VFR. Pierwsze 11-12 L leję pół minuty, resztę następne 3. Wszystko przez jakiś pizdryk antyemisyjny we wlewie.

Wiesz... Ja zbornik do pelna (ok 15 litrow) musze lac jakies 10 minut :) Wlew od gixxera siedzi bardzo nisko i miedzy dolnym koncem wlewu a tunelem zbiornika zostalo mi jakies 10 mm szpary :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-06-19 08:02:10
Autor: Magic
Kuczu pisze:
Magic pisze:

[...]

Sam sobie popsułeś to masz. A ja mam popsuty fabrycznie, kurde.

BTW musze Ankę zapytać jak z tankowaniem u niej po tym jak jej artystycznie powginałem zbiornik by mogła sobie tam usiąść.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-19 12:16:56
Autor: Kuczu
Tankowanie - jak to robić, żeby pis tolet nie odbijał?
Magic pisze:

Sam sobie popsułeś to masz.

A ja uwazam ze wrecz przeciwnie. Oryginalnie moj zbiornik byl z tych mniej ladnych

--
        Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-06-21 12:02:23
Autor: Jasio

Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości news:h1a4ht$fvc$1wueska.motocykle.org...
Bialy pisze:

[...]

No, dokładnie tak jak jest napisane - działa bez problemu. Może unieś ciut wyżej po prostu?
Prawie cały bak nalewałem z pełnym otwarciem pistoletu. Benzyna tak się pieni, że wyłącza pistolet w odpowiednim momencie. I ostatnie póltora litra trochę wolniej, ale też z wysokości.
Tak to wyglądało w rc-46 a przecież nie masz jakiegoś przerobionego zbiornika.

--
Jasio
vx etz

Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?