Tankowanie w Auchan

Data: 2009-04-04 19:49:58
Autor: Tata
Tankowanie w Auchan
1. Czy ON tankowany w Auchan w Bydgoszczy przy ul. Rejewskiego jest dobrej jakości? O informację proszę osoby które tam tankują.
2. Jak wygląda kolejność tankowania? Podjeżdżam pod stanowisko, tankuję i podjeżdżam pod kasę zapłacić. Ale czy pod dowolną kasę i skąd osoba w kasie wie, na jakim stanowisku tankowałem i ile mam do zapłacenia? Proszę o wyjaśnienie, nie jestem z Bydgoszczy i dotychczas w Auchan nie kupowałem paliwa.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-04-04 20:11:19
Autor: Maciej Loret
Tankowanie w Auchan
Witam.

1. Czy ON tankowany w Auchan w Bydgoszczy przy ul. Rejewskiego jest dobrej jakości? O informację proszę osoby które tam tankują.

Nie wiem, ale od prawie 2,5 roku tankuję prawie wyłącznie w bydgoskim Carrfour
Z tym, że typowy silik benzynowy, więc żadnego strachu nie ma...

2. Jak wygląda kolejność tankowania? Podjeżdżam pod stanowisko, tankuję i podjeżdżam pod kasę zapłacić. Ale czy pod dowolną kasę i skąd osoba w kasie wie, na jakim stanowisku tankowałem i ile mam do zapłacenia?

Prawdopodobnie przy dystrybutorze są wykonane z tworzywa identyfikatory, które podajesz kasjerce przy płaceniu - tak to wygląda w Carrefour.
Możliwe, że jest też dystrybutor samoobsługowy (oba bydgoskie Carrefoury takie posiadają).

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-04-04 20:20:22
Autor: Brzezi
Tankowanie w Auchan
sob, 04 kwi 2009 o 19:49 GMT, Tata napisał(a):

2. Jak wygląda kolejność tankowania? Podjeżdżam pod stanowisko, tankuję i podjeżdżam pod kasę zapłacić. Ale czy pod dowolną kasę i skąd osoba w kasie wie, na jakim stanowisku tankowałem i ile mam do zapłacenia?

A jak to robisz na normalnej stacji benzynowej? idziesz do kasy i skad ktos
przy kasie wie ile masz zaplacic?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-04-04 20:35:40
Autor: Tata
Tankowanie w Auchan
Brzezi pisze:

A jak to robisz na normalnej stacji benzynowej? idziesz do kasy i skad ktos
przy kasie wie ile masz zaplacic?

Pozdrawiam
Brzezi

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale tankuję tylko na stacji samoobsługowej Neste w moim mieście. Wkładam banknot, naciskam na podświetlone przyciski i to wszystko. Nie chciałbym być powodem jakichkolwiek turbacji, stąd moje pytanie. 20 gr taniej na litrze, to się opłaca, tak było w ostatnią środę.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-04-04 20:46:39
Autor: Maciej Loret
Tankowanie w Auchan
Witam.

20 gr taniej na litrze, to się opłaca, tak było w ostatnią środę.

Zatankuj w Carrefur'ze będzie pewnie sporo taniej - dziś benzyna była po 3,83 (ON około 35gr taniej), a zatankowanie za 80PLN oznacza około 6% zniżki (co prawda w bonach, które należy wydać w przystacyjnym Carrefour'ze). Daje to cenę za benzynę około 3,60 a ON - około 3,25.

Data: 2009-04-04 21:11:08
Autor: Tata
Tankowanie w Auchan
Maciej Loret pisze:

[...]

Dzięki za informację. Co z jakością ON w Carrefour i przy jakiej ulicy się on znajduje? Do Bydgoszczy jeżdżę ze ślubną do szpitala na ul. dr Romanowskiej, mieszkańcy Bydgoszczy wiedzą o co chodzi. Nie mogę pozwolić, żeby ślubnej powiedzieć, iż instalacja paliwowa samochodu "idzie" do płukania, a my idziemy piechotą do domu ponad 200 km.

Z wyrazami szacunku
MJ

Data: 2009-04-04 22:36:47
Autor: Maciej Loret
Tankowanie w Auchan
Witam.

Dzięki za informację. Co z jakością ON w Carrefour i przy jakiej ulicy się on znajduje?

Nie wiem jakiej jest jakości. Ta bliżej Auchan jest przy Fordońskiej 141 - przy Galerii Pomorskiej.

Data: 2009-04-04 21:58:44
Autor: Brzezi
Tankowanie w Auchan
sob, 04 kwi 2009 o 20:46 GMT, Maciej Loret napisał(a):

20 gr taniej na litrze, to się opłaca, tak było w ostatnią środę.

Zatankuj w Carrefur'ze będzie pewnie sporo taniej - dziś benzyna była po

Przynajmniej w warszawie przy pulawskiej, Carrefour jest sporo drozszy od
Neste

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-04-04 21:59:57
Autor: Brzezi
Tankowanie w Auchan
sob, 04 kwi 2009 o 20:35 GMT, Tata napisał(a):

[...]

No to robisz dokladnie tak samo, w neste wybierasz numer dystrybutora, tak
samo kajerce mowisz numer dystrybutora? od kiedy jezdzisz samochodem? co
bys zrobil jakbys gdzies poza miastem musial zatankowac na
niesamoobslugowej stacji?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-04-05 06:07:08
Autor: Budzik
Tankowanie w Auchan
Użytkownik Tata kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl ...

[...]

nie wiem jak w Bydgoszczy ale w Poznaniu (Komornikach) 2 razy zdarzyło mi sie ze do zbiornika weszło wiecej niz wynosi jego pojemnosc.
Przestałem tam tankowac - co z tego ze taniej na litrze...

Data: 2009-04-05 14:30:11
Autor: emes
Tankowanie w Auchan

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9BE3D0845E4E1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

nie bardzo chce mi sie wierzyc w celowe oszustwa na takich stacjach, naleza one tak samo jak orlen do jednej sieci ktora w jakistam sposob dba o jakosc, tymbardziej, ze ich glownym zrodlem dochodu nie sa stacje paliwowe a tylko jednym z oferowanych produktow. Obnizja oni ceny dosc szybko z kilku powodow. Nikt nie lubi takiej niezdrowej konkurencji wiec gdyby tam bylo cos nie tak szybko zostal by ten cly cyrk zamkniety.

Data: 2009-04-05 17:07:00
Autor: Budzik
Tankowanie w Auchan
Osobnik posiadający mail lubie@zaby.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie rozpatruje tego w kontekscie "chce mi sie wierzyc czy nie". Pisze o tym, co dwa razy zaobserwowałem i tyle. Raz wezwana policja sprawdziła tylko homologacje czy cos podobnego danego dystrybutora i pojechali.
Wiecej tam juz nie tankowałem. Aha - dotyczyło diesla.

"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2009-04-05 19:09:28
Autor: Cavallino
Tankowanie w Auchan
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

nie rozpatruje tego w kontekscie "chce mi sie wierzyc czy nie". Pisze o
tym, co dwa razy zaobserwowałem i tyle.

Co nie znaczy że to zgodne z realiami jest.
W sumie nie ma przeciwskazań, aby do baku weszło więcej niż jego pojemność.

Raz wezwana policja sprawdziła
tylko homologacje czy cos podobnego danego dystrybutora i pojechali.
Wiecej tam juz nie tankowałem. Aha - dotyczyło diesla.

Ja raz w takiej sytuacji zrobiłem dym w Tesco.
Z kontrolą urzędową włącznie.
Ale przynajmniej w momencie kontroli już wszystko niby było ok.
Pewnie zdążyli poprawić dystrybutory.

No i w efekcie musiałem zapłacić za tyle ile zatankowałem.

Data: 2009-04-06 05:36:58
Autor: Budzik
Tankowanie w Auchan
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

???
Wytłumacz.
Tankuje codziennie pełen zbiornik.
Doskonale wiem ile wchodzi po zaswieceniu sie rezerwy.
Wszedzie wchodzi podobnie, tylko na Auchan zdarzyło sie wiecej.
Powód?

Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
Frank Herbert

Data: 2009-04-06 10:26:51
Autor: ąćęłńóśźż
Tankowanie w Auchan
Przypadek.
Miałem dokładnie na odwrót.
Cena na Auchan była taka niska, że wlewałem pod sam korek odblokowując odpowietrzenie.
I za ch... nie chciało wejśc aż tyle litrów, niż normalnie.
JaC

-- -- -

Wszedzie wchodzi podobnie, tylko na Auchan zdarzyło sie wiecej.

Data: 2009-04-06 20:21:57
Autor: Budzik
Tankowanie w Auchan
Osobnik posiadający mail usunto@wp.eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

tak wiem, pechowy jestem.
;-)

Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...

Data: 2009-04-06 11:01:55
Autor: Cavallino
Tankowanie w Auchan
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:06042009.01C1A101budzik61.poznan.pl...
[...]

Ale mówisz o tym ile wchodzi do odbicia, czy do momentu kiedy paliwo widzisz we wlewie?

Data: 2009-04-06 20:21:55
Autor: Budzik
Tankowanie w Auchan
[...]

dolewam na maksa wiec wiem ile wchodzi pod korek.
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

Data: 2009-04-05 17:24:45
Autor:
Tankowanie w Auchan
Tata <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał(a):  Czy ON tankowany w Auchan w Bydgoszczy przy ul. Rejewskiego jest  dobrej jakości? O informację proszę osoby które tam tankują.
  Z poważaniem
 MJ

 Wczoraj tankowałem ON w Auchan w Bydgoszczy przy ul. Rejewskiego za 150 zł.
Paliwo bardzo dobre. Auto nie poczuło różnicy ( przedtem w shell).

Data: 2009-04-05 21:22:31
Autor: Tata
Tankowanie w Auchan

 Wczoraj tankowałem ON w Auchan w Bydgoszczy przy ul. Rejewskiego za 150 zł.
Paliwo bardzo dobre. Auto nie poczuło różnicy ( przedtem w shell).

Dziękuję za informację.

Z podziękowaniem
MJ

Tankowanie w Auchan