Tankowanie w Auchan

Data: 2009-04-04 20:11:19
Autor: Maciej Loret
Tankowanie w Auchan
Witam.

1. Czy ON tankowany w Auchan w Bydgoszczy przy ul. Rejewskiego jest dobrej jakości? O informację proszę osoby które tam tankują.

Nie wiem, ale od prawie 2,5 roku tankuję prawie wyłącznie w bydgoskim Carrfour
Z tym, że typowy silik benzynowy, więc żadnego strachu nie ma...

2. Jak wygląda kolejność tankowania? Podjeżdżam pod stanowisko, tankuję i podjeżdżam pod kasę zapłacić. Ale czy pod dowolną kasę i skąd osoba w kasie wie, na jakim stanowisku tankowałem i ile mam do zapłacenia?

Prawdopodobnie przy dystrybutorze są wykonane z tworzywa identyfikatory, które podajesz kasjerce przy płaceniu - tak to wygląda w Carrefour.
Możliwe, że jest też dystrybutor samoobsługowy (oba bydgoskie Carrefoury takie posiadają).

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Tankowanie w Auchan