Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.

Data: 2010-01-25 18:56:58
Autor: Pan Piskorz
Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
Dodam, że dokument w załączeniu, to niczym nie poparte jakieś pierdoły.

To było moje ostatnie tankowanie na stacji Shell.

A czy poruszony bezpieczeństwem swoich najbliższych nie mogłeś zatankoać benzyny?

A ktoś cię zmusza do tankowania tam?
Swoją drogą koleś miał rację,
bardzo często auta z lpg śmierdzą gazem same z siebie.

LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
być może jest to oszczędność,
ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
w tym śmierci silnika.

P.

Data: 2010-01-25 18:39:35
Autor: go!

"Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> wrote in message news:hjkm1d$8cc$1inews.gazeta.pl...

A ktoś cię zmusza do tankowania tam?
Swoją drogą koleś miał rację,

Koles nie mial racji.
Jakby teste chcialo cos wybuchnac w aucie, albo w instalacjach stacji paliw (o tym jakos nikt nie wspomnial), to nic by go nie uratowala odleglosc 0.5 m od tankowanego samomochodu. Ani jego, ani rodziny, ani madrego pana w kombinezonie ze znajomoscia Shellowego BHP.
Przepis jest tak samo debilny jak zakaz tankowania gazu samodzielnie przez kupujacych. W Holandii nikomu z powodu braku podobnych debilizmow sie krzywda nie dzieje... no ale tam moze nie musza walczyc z bezrobociem i stwarzac sztucznych miejsc pracy, ktore sa kolejnym czynnikiem podnoszacym cene polskich, nie tanich paliw

Data: 2010-01-25 12:45:47
Autor: PJ
[...]

nie ta bajka, Holendrzy to mięczaki, prawdziwy twardziel tankuje LPG z
komora w ręce i petem w ustach :-)

P.

Data: 2010-01-25 19:04:27
Autor: J.S
[...]

Ale to Twoje zdanie czy może czymś poparte bo moje zdanie jest zupełnie inne.....

Data: 2010-01-25 19:20:36
Autor: teste
Pan Piskorz pisze:

Swoją drogą koleś miał rację,
bardzo często auta z lpg śmierdzą gazem same z siebie.
Bardzo często ? Masz jakieś statystyki ?
"Parkinsony" bardzo często śmierdzą ropą. Silniki bardzo często śmierdzą olejem. Benzyniaki bardzo często śmierdzą benzyną.

LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
Pierwsze larum w taki sposób podnosi biedota, której nie stać na instalację i przemawia w ich zdaniach zazdrość, zawiść, że muszą i tak bulić za paliwo.

w tym śmierci silnika.
Boże !  Wystarczy spojrzeć nawet do wiki aby się dowiedzieć, że jest to bzdura. Nie wspomnę, żeby sprawdzić opracowania naukowe. Ale nieuk podpowie nieukowi, a nieuk nie sprawdzi, bo po co i tak klepie dalej w łańcuszku ciemnoty.

Data: 2010-01-25 19:46:47
Autor: mirek

Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjkndp$dbq$1inews.gazeta.pl...
Pan Piskorz pisze:

[...]

hahah nie stać na instalacje...dobre!

a na paliwo w takim razie ich stac?

filozof z Ciebie

Data: 2010-01-25 20:13:46
Autor: P_ablo
Użytkownik "mirek" <antySpam@Spam.com> napisał w wiadomości news:hjkouc$1cam$1news2.ipartners.pl...

a na paliwo w takim razie ich stac?

nawet na 2 x wiecej....

Picasso

Data: 2010-01-25 20:25:41
Autor: teste
Pan Piskorz pisze:

[...]

Za 9 klocków, to niejeden fan PB plujący na LPG kupuje samochód.

Data: 2010-01-27 09:26:03
Autor: Massai
teste wrote:

mirek pisze:
>Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Za 9 klocków, to niejeden fan PB plujący na LPG kupuje samochód.

Łał, niesamowite, za 9 klocków.

Nono, krezus się nam objawił.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-26 11:58:46
Autor: Shadowchaser
On 1/25/2010 7:20 PM, teste wrote:
Pan Piskorz pisze:
w tym śmierci silnika.
Boże ! Wystarczy spojrzeć nawet do wiki aby się dowiedzieć, że jest to
bzdura.

Tia, wiki to jest bardzo dobre zrodlo wiedzy, gdzie tylko prawdziwi eksperci moga zamiescic informacje;) Co do tematu, to nie bede komentowal, bo to nie ma sensu (milosnicy gazu w Polsce musza byc, bo to jednak biedny kraj). Sam mialem dwa samochody z instalacja gazowa, raczej nie odczulem, zeby cos sie zlego dzialo z silnikiem. Ale teraz jak stac mnie na jazdze na beznynie juz nigdy nie chce tego wynalazku, jedyny plus to "nizsze" koszty eksploatacji, co przy dluzszym jezdzeniu nie zawsze jest prawda.

Data: 2010-01-25 19:37:08
Autor: j
Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
być może jest to oszczędność,
ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
w tym śmierci silnika.

Brałeś już dziś swoje lakarstwa ?

--
yaro

Data: 2010-01-26 09:22:56
Autor: Lukasz W.
[...]

po tych dwóch wczorajszych postach widać że nie :)
ale umilkł więć już chyba wziął i troll mu się wyłączył

L.W.

Data: 2010-01-25 19:45:36
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:56:58 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

A czy poruszony bezpieczeństwem swoich najbliższych nie mogłeś zatankoać benzyny?

 Ach te wybuchające auta z LPG... Tylko gdzie one są?

bardzo często auta z lpg śmierdzą gazem same z siebie.

 Tzn konkretnie jak często?

ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
w tym śmierci silnika.

 Ale wiesz, że jeżdżenie na benzynie też prowadzi do śmierci silnika?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-01-26 15:13:22
Autor: Jakub Witkowski
Borys Pogoreło pisze:

ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
w tym śmierci silnika.

 Ale wiesz, że jeżdżenie na benzynie też prowadzi do śmierci silnika?

Ależ koledzy! Apeluję: popierajcie w całej rozciągłości te piskorzowe
opinie o LPG. Zwłaszcza w okresie deficytów gazu.

Data: 2010-01-25 20:12:39
Autor: P_ablo
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hjkm1d$8cc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trolujesz czy naprawde jestes "gupi" ?

Picasso

Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.