Tapeta samoprzylepna się odkleja

Data: 2011-08-16 14:27:04
Autor: jagr
Tapeta samoprzylepna się odkleja
Witam. - Jak w temacie. Nakleiłem na fragment sufitu tapetę drewnopodobn±. Tyle tylko, że klej przez wiele miesięcy jest ¶wieży i tapeta pod własnym ciężarem się stopniowo odkleja i spada mi na ryja. Czy można jako¶ "utrwalić" ten klej,  żeby wreszcie przestał puszczać?
Może kto¶ z Was przykleja profesjonalnie takie tapety i jest na to jaki¶ prosty sposób?
Bardzo proszę Was o radę.
Pozdrawiam,
jagr

Data: 2011-08-17 00:24:12
Autor: kogutek
[...]

Niczym nie da się utrwalić. Wydrukowali na papierze czy filii z nieodpowiednim
klejem. --

Tapeta samoprzylepna się odkleja