Tapicer (wkładka żelowa) w Wawie...?

Data: 2011-10-05 14:11:24
Autor: de Fresz
Tapicer (wkładka żelowa) w Wawie...?
On 2011-09-17 10:55:23 +0200, falco <mfalco@wp.pl> said:

nabyłem drog± kupna zmodyfikowan± kanapę do swojego T.Apacza, (używana, ale jak nowa) która sporo poprawiła komfort jazdy na dłuższych odcinkach (obniżana, profilowana pod kręgosłup i takie tam bajery...) ;) Chcę jednak dołożyć wkładkę żelow±, bo po rozmowach a innymi użytkownikami ponoć na dalekie trasy nie ma sobie równych...

Ja to bym Ci radził najpierw rozpoznać to siodło bojem (czytaj: dług± tras±), bo raz, że może się okazać iż dłubanie jest zbędne lub też, że warto conieco w tym siodle jeszcze zmienić, aby lepiej pasowało do dupy Twojej/plecaka.

de Fresz

Tapicer (wkładka żelowa) w Wawie...?