[zamienię] Tarcza Avid G2CS z 185mm na 160mm

Data: 2009-05-16 15:45:03
Autor: Jan Srzednicki
[zamienię] Tarcza Avid G2CS z 185mm na 160mm
Czołem,

Jak w temacie - zamienię się tarczą Avid G2CS 185mm na 160mm. Adapter
185mm przód posiadam (zarówno IS, jak i PM), mogę tanio odsprzedać
również.

Data: 2009-05-16 15:46:08
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-16, Jan Srzednicki wrote:
Czołem,

Jak w temacie - zamienię się tarczą Avid G2CS 185mm na 160mm. Adapter
185mm przód posiadam (zarówno IS, jak i PM), mogę tanio odsprzedać
również.

Nie dodałem: nowa tarcza za nową tarczę. Używanej nie chcę. Ja mam nową.

Data: 2009-05-17 11:19:21
Autor: Maciek \"Sołtys\"
On 2009-05-16, Jan Srzednicki wrote:
Czołem,

[...]

ja mam taką :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d83905511554249.html
jeśli takiej szukasz to chętnie pomogę bo i tak mi leży w domu (nówka sztuka)

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-05-17 09:33:08
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-16, Jan Srzednicki wrote:
Czołem,

[...]

Nie, nie, taka mi niepotrzebna. ;)

A może ma ktoś dla odmiany Avid G2CS 140mm nieużywaną i chciałby się jej
pozbyć?

Tak, kombinuję jak koń pod górę.

Data: 2009-06-30 00:18:11
Autor: Tomek
On 2009-05-17, Maciek "Sołtys" wrote:

> [...]
sztuka)

Nie, nie, taka mi niepotrzebna. ;)

A może ma ktoś dla odmiany Avid G2CS 140mm nieużywaną i chciałby się jej

Czy to jeszcze aktualne? mam nowe avidy  juicy 160  na przód chcę dac 185 i chetnie sie wymienię. Nowy rower przejechał 300 km.

Data: 2009-06-30 08:25:58
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-30, Tomek wrote:
[...]

Aktualne już nie, ale jakbyś chciał używaną, ale jarą G2CS 185mm wraz z
adapterem (do wyboru: IS lub PM, oba przód), to mogę sprzedać w miarę
okazyjnie.

Data: 2009-07-01 13:47:54
Autor: Grażyna Cupiał
Tarcza Avid G2CS z 185mm na 160mm
On 30 Cze, 04:25, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-06-30, Tomek wrote:

> [...]

Aktualne już nie, ale jakbyś chciał używaną, ale jarą G2CS 185mm wraz z
adapterem (do wyboru: IS lub PM, oba przód), to mogę sprzedać w miarę

  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Witam. Interesuje mnie zakup adaptera do avida na przód 185 mm. Ma Pan
go może jeszcze?

Data: 2009-07-01 22:29:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-01, Grażyna Cupiał wrote:

[...]

Tylko PM.

[zamienię] Tarcza Avid G2CS z 185mm na 160mm