Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?

Data: 2009-05-25 19:26:15
Autor: reme.k
Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?
Witam
Chcialbym zamontowac w moim rowerze hamulce BB7, obawiam sie jednak ze problemem bedzie zamontowanie bagaznika. Obecnie jestem dosc daleko od domu, mam plan aby zamowic hamulce z internetu aby czekaly na mnie gdy wroce, ale chcialbym uniknac sytuacji kiedy musialbym zrezygnowac z bagaznika. Byc moze ktos z Was juz to przerabial i wie jak obejsc ten problem?
Oto fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2872ba3796e75006.html

Ale chyba brak miejsca na zamontowanie zacisku hamulca tarczowego?

A taki problem ja obszedłem tak że dałem dystans (oczywiście dłuższa śruba)
między mocowaniem bagażnika a ramą. Użyłem tulei z mostka makrokeszowego roweru,
ten element w który wchodzi śruba mocująca mostek w rurze sterowej.

--

Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?