Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?

Data: 2009-05-25 19:48:52
Autor: Akarm
Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?
raviz napisal(a)
Witam
Chcialbym zamontowac w moim rowerze hamulce BB7, obawiam sie jednak ze problemem bedzie zamontowanie bagaznika.

Nie. Problemem bedzie zamocowanie hamulca tarczowego w tej ramie. Albo inaczej: zamocowanie hamulca tarczowego w tej ramie bedzie praktycznie niemozliwe.

Obecnie jestem dosc daleko od domu, mam plan aby zamowic hamulce z internetu aby czekaly na mnie gdy wroce, ale chcialbym uniknac sytuacji kiedy musialbym zrezygnowac z bagaznika. Byc moze ktos z Was juz to przerabial i wie jak obejsc ten problem?

Zmienic rame - najwygodniej.

Oto fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2872ba3796e75006.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1343c38ce5fcb6e1.html

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-05-25 20:20:18
Autor: Wooyek
> [...]
> sytuacji kiedy musialbym zrezygnowac z bagaznika. Byc moze ktos z
> Was juz to przerabial i wie jak obejsc ten problem?

A sa jakies sprawdzone mocowania bagaznika, w sytuacji gdy hamulec tarczowy juz jest normalnie zamontowany? W ramie, gdzie nie ma otworów do mocowania bagaznika/blotników. Jakies obejmy, adaptery do osi piasty, czy cos?

Data: 2009-05-25 21:13:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?
Panie Wooyek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvenh5$2t1$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Tubus ma bagażnik "współpracujący" z tarczami, Fly się chyba nazywa.
Mocowanie jest do osi (ma, oczywiście, odpowiednio dłuższe nogi ten
bagażnik).

Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?