Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?

Data: 2009-05-26 08:30:52
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-25, raviz wrote:
Witam
Chcialbym zamontowac w moim rowerze hamulce BB7, obawiam sie jednak ze problemem bedzie zamontowanie bagaznika. Obecnie jestem dosc daleko od domu, mam plan aby zamowic hamulce z internetu aby czekaly na mnie gdy wroce, ale chcialbym uniknac sytuacji kiedy musialbym zrezygnowac z bagaznika. Byc moze ktos z Was juz to przerabial i wie jak obejsc ten problem?

Da się:

http://wrzask.pl/tmp/tarcza_i_bagaznik.jpg

Tyle, że w przypadku Twojej ramy może być to trudne. U mnie zacisk jest
celowo wewnątrz trójkąta tylnego.

Data: 2009-05-26 11:51:52
Autor: raviz
Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pogooglalem troche, zeby znalezc jakis patent pozwalajacy mocowac tarcze do ramy Treka i oto rozwiazanie:
http://www.spokejunkies.com/forum/uploads/1207794682/med_gallery_2403_239_62274.jpg
Po instalacji tego uchwytu montaz bagaznika wydaje sie moliwy bez wiekszych przerobek.
Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 12:07:06
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-26, raviz wrote:
[...]

Ale z BB7 uważaj - są dość mocno wystające, do tego wystające jest
ruchome ramię, które jeśli będzie dociskane przez coś, to będzie
automatycznie jechać po tarczy.

Tarcza z tylu i bagaznik - da sie pogodzic?