Tarcze hamulcowe (ATE, Zimmermann, EBC)

Data: 2011-11-22 23:32:37
Autor: Przemysław Czaja
Tarcze hamulcowe (ATE, Zimmermann, EBC)

Użytkownik "MariuszM"

mam do wyboru ATE Standard, Zimmermann Standard lub EBC Standard, bez szału.
Do tego standardowe klocki ww. firm, ew. Ferodo Premier.
Samochód to auto klasy średniej, kombi, taki 150 konny rodzinny dupowóz.
Co byście polecali? Jakieś doświadczenia?
Mają hamować i nie pylić nadmiernie.

Pewnie dostaniesz tyle opinii ilu userów :)
Moja Vectra na ATE (fabryczny montaż) wytrzymała 190kkm (tył) wymieniłem na Brembo (lepsza cena była) i też jest ok.

Tarcze hamulcowe (ATE, Zimmermann, EBC)